Vaillant VHR 25-30/5-5 - Reviews

14 liter per minuut
Kleuren
wit

Suus 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Compact met grote inhoud, duidelijk scherm

Stabiel, compacte 'kast' met een duidelijke scherm waar de meldingen op gegeven worden. Makkelijke weg te werken in een kast. Prima

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijke weergave

de bruin 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede CV ketel

De cv ketel voldoet aan de verwachtingen. Goed in gebruik en geen last van een probleem. Maakt niet veel lawaai.

PeterA 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Vaillant VHR 25-30/5-5

Prima CV , tot nu toe goede ervaring, zeker in combinatie met de vSmart thermostaat
Maakt zeer weinig geluid, temperatuur blijft constant: geen afwijkingen
vSmart is gemakkelijk te gebruiken, enig punt voor verbetering is de gevoeligheid bij het oppakken. Het valt niet mee dat te doen zonder de temperatuur instelling te veranderen, de hele voorkant werkt als een gevoelige 'drukknop'

Pluspunten

• Geruisloos
  • Constante temperatuur

Minpunten

• vSmart gevoeligheid bij oppakken

BB 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Neemt weinig ruimte in en is elegant om te zien.

Perfecte CV ketel, geruisloos, energie zuinig en heerlijk warm water op het juiste moment.
De ketel voldoet geheel aan mijn verwachting.

Pluspunten

• Verwarming werkt perfect
  • Warmwater voldoende en de juiste temp.

Terry 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn apparaat, zuinig en stil

Erg blij met deze ketel: neemt minder plaats in, geeft sneller warm water en is stiller en als het goed is, nog zuiniger ook! Top!

Pluspunten

• Minder ruimte in de kast nodig
  • Zuinig

Minpunten

• Nog geen

Fam. Bos 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Compacte ketel met slimme thermostaat

Wij hebben onze moederhaard en oude badgeiser vervangen door een VHR ketel.
Wat een verbetering qua warmte, snelheid van warmwater en gebruiksgemak van de verplaatsbare thermostaat en de bediening via de app.
De CVketel is nagenoeg stil en zonder waakvlam (voorheen 2) bespaar je ook nog eens energie.
Super tevreden met deze nieuwe aanwinst.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te bedienen
  • Snel warm water

Minpunten

• Nog niet

Chantal 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne ketel

Werkt fijn, eenvoudig in gebruik. Werkt goed met de vloerverwarming. Ziet er mooi uit. Wel jammer dat je nu de klep open moet maken om te zien of de ketel op storing staat.

Jacob 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goede ketel, zuinig en stil

Wat opvalt is dat de ketel erg stil is. Het bedienen van de thermostaat is gemakkelijk.

Er zijn per dag maximaal 3 verschillende tijdsperiodes in te stellen bij de standaardthermostaat, meer zou een verbeterpunt zijn. Verder werkt de ketel prima.

• Makkelijk te bedienen
  • Goede prestaties

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Cor 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Vaillant eco TEC plus CW5

Dit is m'n derde Vaillant (met een een tussendoortje van een ander merk omdat dat bij het huis inbegrepen was) en wederom zeer tevreden.
Snel warm, lekker stil en mbv de vuilafscheider ook nog eens 10 jaar garantie

Pluspunten

• snel warm cv
  • krachtige heetwater straal
  • stil
  • lange garantieperiode (vuilafscheider extra optie)

Minpunten

• voorlopig nog geen

Aad 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Vaillant VHR 25-30

Deze Vaillant cv ketel bevalt mij uitstekend tot nu toe. De ketel is nu ruim een maand in werking en hij functioneert sindsdien voortreffelijk. Hij is zeer stil, vergeleken met mijn oude ketel die veel herrie maakte. Snel warm water met douchen en hij geeft een flinke hoeveelheid water. De verwarming werkt zeer naar behoren met de calormatic 370. Blijft de ingestelde temperatuur nauwgezet volgen.

Pluspunten

• snel ruim voldoende warm water.
  • De verwarming werkt zeer goed.
  • Zeer stille ketel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Baron 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

wat een rust!

Recent mijn 18 jaar oude nefit ketel vervangen voor deze vaiillant ketel..
Verbaasd over de stilte van het apparaat in vergelijking met de oude, die overigens prima dienst heeft gedaan al die jaren!
Een stuk kleiner :-(.. (moet dus nog wel met de kwast aan de slag..) goed leesbaar display en vakkundig geinstalleerd door st warmte uit nieuwkoop.
Snel heet water van zolder en hopenlijk een lagere energierekening aan het eind van dit jaar...

Pluspunten

• minimaal geluid
  • grootte van het apparaat

René de Vries 07-12-2016 Product paar weken in bezit

degelijke en strakke cv ketel

Deze stille cv ketel geeft snel warmte af. Binnen no time is de radiator op warmte echt prettig.
De warmwater voorziening is super. Je krijgt vrij snel warmwater en het blijft ook lekker doorgaan. Dit is heerlijk onder onze regen douche.

Pluspunten

• stil
  • voldoende warmwater
  • radiator snel warm

Frank 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede Vaillant ketel. Waterdruk & verwarming uitstekend

Ketel is een maand geleden geplaatst. Tot op heden bijzonder tevreden met de prestaties. Mooi formaat. Nauwelijks hoorbaar. Goede waterdruk en de verwarming werkt een stuk beter dan met mijn vorige ketel die na 14 jaar aan vervanging toe was.
Duurzaamheid kan ik na enkele weken gebruik nog niet vaststellen maar het ziet er uit als een kwalitatief hoogstaand product

Pluspunten

• Formaat
  • Waterdruk

Minpunten

• (Nog )niet gevonden

Ceneva 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein, mooi, praktisch en goed werkend.

Via onze installateur kwamen we bij deze uit. Nadat hij een dag hard gewerkt heeft (we hadden een geiser uit 18noach, met wat pesterijtjes, -uitvallen zodra je net goed en wel in de douche staat etc) hebben we hier al even erg veel plezier aan. Veel water, stil apparaat, geen storingen en bovenal geen waakvlam. Kortom een aanrader!

• Klein

Minpunten

• Nog geen ontdekt.

Kees 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Betrouwbare ketel

De ketel is een stuk kleiner dan mijn vorige, 16 jaar oude. Installatie was dan ook een peulenschil. Informatievoorziening van de ketel is prima, hoewel ik aan de standaard thermostaat nog moet wennen. De ketel is bijzonder stil, en levert gauw warmte. Kan er niet veel meer over zeggen.

Smeulders 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Vaillant VHR 25-30

Het apparaat is snel geplaatst en werkt supergoed. Is erg stil en ziet er ook mooi uit. Ik heb met het apparaat ook de digitale thermostaat gekozen en dat werkt echt heel goed. Kortom tot op heden super tevreden over mij aankoop.

FerryW 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Stil en modern

De ketel is een stuk kleiner dan mijn vorige, 16 jaar oude, Vaillant. Installatie was dan ook een peulenschil. Informatieverziening van de ketel lijkt prima, hoewel de standaard thermostaat wensen over laat.

De ketel is bijzonder stil, en levert gauw warmte. No-nonsense, prima ketel. Kan er niet veel meer over zeggen.

• Prima prijs
  • Levert snel warmte

Minpunten

• Standaard thermostaat onhandig in gebruik

Ad Vissers 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Moderne CV ketel die probleemloos snel warmte levert.

We hebben onze oude Vaillant CV ketel ruim 25 jaar gehad. Altijd goed en betrouwbaar gefunctioneerd. Onze nieuwe Vaillant CV ketel is modern ingericht. De ketel levert snel prima warmte en het warmwater is veel warmer en ook veel sneller op temperatuur. De CV ketel is nagenoeg geruisloos. De prijs kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Moderne aansturing
  • Prima warmte
  • Geruisloos

A.C.Renes 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede moderne ketel

Na jarenlang gebruik van een Vaillant VR overgestapt naar een Vaillant HR. Altijd zonder problemen.
Na verhuizing moest in het nieuwe huis de ketel vervangen worden. Onze keus viel op een VaillantEco-Tec VHR. Dit zeer tot ons genoegen. Ketel functioneert naar behoren. De bijgeleverde thermostaat stelt wat teleur met betrekking tot de instelmogelijkheden. Toch al met al een goede koop.

Pluspunten

• snel heet water
  • kwaliteit

Minpunten

• thermostaat

Egon 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijk comfortabele warmte

Onze ketel was aan vervanging toe en na wat vergelijkingen zijn we bij de Vaillant EcoTec Plus 30-34/5-5 uitgekomen. De ketel in combinatie met de Smart thermostaat werkt uitstekend en geeft een comfortabel gevoel. Overigens ook geen tikkende leidingen meer zoals met de oude ketel wel het geval was. De thermostaat is goed te programmeren met de App, hoewel het wel ietsjes gebruikersvriendelijker mag. Zeer tevreden met de aankoop en de vlotte installatie!
En dan met de cashback actie nog een leuk bedrag retour ;-)

Pluspunten

• Compact
  • Comfortabele warmte
  • Fijne simpele slimme thermostaat
  • Met de app te programmeren

Minpunten

• Gebruikersvriendelijkheid van de App
  • App is wat omslachtig