ProForm Cardio HIIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm Cardio HIIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wolf 27-09-2021

Pas op voor afbrekende bouten vlak voor de voetpeddels !

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Ik heb deze Proform Cardio HIIT nu sinds maart 2019 in huis en het eerste jaar was het een unieke en goede ervaring. Een heerlijk fitness apparaat (na jaren op een crosstrainer van Prodeus mijn best te hebben gedaan die zijn beste tijd had gehad). Echter brak in het eerste jaar helaas een bout af boven in de steun vlak voor de voetpeddel. Netjes kwam men deze uitboren en vervangen onder garantie dus niets mis mee totdat het een jaar daar weer na weer raak was en inmiddels zijn er twee bouten weer afgebroken. Aan beide kanten één bovenop en het apparaat gaat hierdoor bijgeluiden maken die het sporten beduidend minder aantrekkelijk maken. Wel raar dat dergelijke belangrijke bouten zo vlot al simpelweg afbreken. Helaas is natuurlijk de garantie nu wel verstreken. Gek is ook dat ik het apparaat slechts 3 x per week gebruik voor 40 minuten telkens en ik weeg een 90 kg. Dus geen echte argumenten om dit te verklaren lijkt mij. Ben daarom beduidend minder tevreden en zal eerst ofwel een betaalde raparatie moeten laten plaatsvinden ofwel de bouten zelf ergens zien te regelen, uitboren van de afgebroken en dan vervangen door nieuwe. Wat mij betreft Proform, een buitengewoon koude douche zo vlak na verstrijken van een garantieperiode en dat voor E.999,00. Bah.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • geruisloos (als alles heel blijft)
  • redelijk compact

Minpunten

• bouten breken af, zijn van erg slechte kwaliteit
  • voetsteunen zijn niet 1 geheel

Karin 25-03-2018

Effectief fitnessapparaat

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Ik heb deze hiit trainer nu twee weken in bezit en hij bevalt super goed. Ik heb de bijbehorende app erbij gedownload waar ik veel inspiritatie uithaal. Je wordt zeker uitgedaagd met dit apparaat en is daarom zeker een aanrader voor iedereen dit wilt afvallen of conditie wilt opbouwen!

Pluspunten

• Gratis app
  • Complete workout in korte tijd
  • Ingebouwde ventilator
  • Makkelijk te bedienen

Kees 22-03-2018

Unieke crosstrainer!

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Dagelijks wordt er fanatiek getraind op de proform hiit. Krachtige fitness met goede resultaten. Heel veel verschillende weerstandsniveaus was belangrijk voor mij. Ook een lange garantie, maar heb niet het gevoel dat deze kapot gaat. Het fitnesstoestel ziet er ook goed uit

Pluspunten

• Uitstraling
  • Trainingsniveau
  • Kwaliteit
  • Resultaten

Marco 21-03-2018

Goed scherm en prijs waard

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Fanatieke crosstrainer met een mooi scherm. De beste pluspunten van dit product zijn dat er zo licht en fanatiek getraind kan worden, scherm werkt goed, staat stabiel en het is leuker daneen crosstrainer. Montage is wel een goede klus

Semi 12-03-2018

Functioneel en goed

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Een blijver! Zeer functioneel en een mooi design. Het mechanisme beweegt zoals gewenst, ook wanneer ik intensief train. Het gewicht is alleen wel wat minder, er zwaar, wel stabiel

Pluspunten

• Functioneel en mooi design
  • Mechanisme

Minpunten

• Zwaar

Liz 09-03-2018

Compact en degelijk

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Wou graag een goede crosstrainer hebben en deze kwam op mijn pad. Ideaal dat die zo compact is en toch stabiel. De bijgeleverde montageset was niet ideaal, dit kan wel beter. Andere minpunten heb ik niet. Afvallen gaat goed en dat is goed zichtbaar op schermpje

Pluspunten

• Stevig
  • Compact
  • Scherm

Minpunten

• Montageset

Herwin 06-03-2018

Super

Geschreven voor: ProForm Cardio HIIT

Super workout. Ben intensiever bezig dan in de sportschool op de crosstrainer. De beweging gaat super op de Hiit machine. Op de computer zie je de calorieën eraf vliegen, dit wordt mooi weergegeven.

Pluspunten

• Intersief
  • Fijne training
  • Inzicht

Minpunten

• Vooralsnog niet iets