De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit CTR 2.1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Arjan 28-01-2022

Erg fijne crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Vittufit CTR2.1 gekocht om meer te beweging tijdens de diverse lockdowns.
Toestel zelf in elkaar gezet en daar was helaas één bout niet goed. zelf een imbusbout gehaald om dit te verhelpen en dat ging prima. handleiding voor in elkaar zetten in duidelijk en gaat ook snel.
Trainingen op de CTR2.1 zijn ruim voldoende en heel makkelijk in te stellen.
Tot op heden erg tevreden mee. (1 maand in gebruik)

Pluspunten

• veel verschillende standen
  • snel en makkelijke bediening

Anoniem 28-01-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Wij zijn zeer tevreden over deze crosstrainer. Het is fijn dat je verschillende niveau's hebt zodat zowel ik als mijn man die meer kracht heeft, er voldoening uit kan halen.
Tevens is de crosstrainer lekker stil.
Hiervoor hadden we een lichtere crosstrainer besteld, deze beviel ons niet. We mochten hem terugsturen en alles is correct en snel afgehandeld .
Dus heel tevreden!

Pluspunten

• Staat stevig en maakt geen irritante bijgeluiden

Jolanda 28-01-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Een stevige/stabiele crosstrainer, waar we met het hele gezin gebruik van maken. Door de verschillende programma's kun je je eigen workout bepalen.

Pluspunten

• Stevig
  • Stabiel
  • Veel programma mogelijkheden
  • Levering volgens afspraak
  • Je prestaties connected met je telefoon

Minpunten

• Korte kabel voor de stekker

Roy 28-01-2022

Goede prijs en kwaliteit verhouding!!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Goede kwaliteit, goed in elkaar te zetten volgens de instructies en voldoet volledig aan de verwachtingen. Erg tevreden mee!

Pluspunten

• Piept en kraakt niet
  • Eenvouding in gebruik

c********@g******** 28-01-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

We really like the compact size of the product and the performance of it however we can not get rid of the noise while we use it. We keep fixing the screws. For a short period it is ok but noise starts again in 2-3 days.

g**************@g******** 28-01-2022

Topper!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik kocht dit product omdat het minder ruimte inneemt dan andere crosstrainers en toch over dezelfde functies beschikt. Doordat het korter is heb je meer het loopgevoel dan het langlaufgevoel, wat ik beter vind daar je passen ietsje hoger gaan.
De prijs is ook goedkoper en toch is de kwaliteit even goed en de draagkracht is zelfs nog sterker (150 kg).
Is zeer eenvoudig zelf te monteren en je kunt het zelfs alleen. De handleiding is zeer duidelijk en begeleid je stap per stap in de montage. De schroeven en alles is mooi genummerd. Ik ben zwaar slechtziend en heb het helemaal alleen kunnen monteren, als dat geen bewijs is dat het kinderspel is!
Is zeer eenvoudig in gebruik, je hoeft geen kennis te hebben van computers om het te kunnen instellen. De handleiding die er bij zit is zeer duidelijk. En je kan het toestel zelfs gebruiken zonder de computer, dan kan je wel de weerstand niet veranderen.
Ik amuseer mij echt op dit toestel en raad het aan iedereen aan.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in.
  • Eenvoudig zelf te monteren.
  • Eenvoudig te bedienen.
  • Lage prijs, hoge kwaliteit.
  • Meer dan genoeg programma's en weerstandsniveaus.

Sander Kraakman, amstelveen 28-01-2022

Aanbeveling Virtufit crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Het apparaat is gemakkelijk te monteren met een uitstekende gebruiksaanwijzing.
Het voelt solide, stevig en duurzaam aan wat een veilig gevoel geeft.
Makkelijk weg te rijden met de aanwezige wieltjes en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Gemak montage
  • Prettig in gebruik
  • Solde en stevig ontwerp

J**************@s********************** 28-01-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Fijne crosstrainer voor een goede prijs. Voldoet aan de verwachtingen.
Bij flinke belasting wil hij wel eens wegschuiven bij een gladde onergrond.

Pluspunten

• goede prijs
  • voldoet aan gestelde eisen

Minpunten

• schuift makkelijk weg

Simonne 28-01-2022

goede stevige en uitgebreide crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik wilde een stevige crosstrainer met een uitgebreid trainingsprogramma.
Deze voldoet aan al mijn eisen.
Het was even gedoe om het in elkaar te zetten en ook loeizwaar om de trap op te krijgen, maar dat geeft ook aan dat het kwaliteit is.
Ik ben er tot nu erg blij mee!

Pluspunten

• staat stevig op de grond
  • lekker stil
  • uitgebreid menu

Minpunten

• veel gedoe om het in elkaar te zetten

Sera 25-05-2021

Cheap electronics

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

I ordered this product and since the very beginning you could tell that its electronics are very cheap and unstable. The product worked few times, but in most of the cases it was unresponsive. Without even using it the monitor would stack and be unresponsive, plug in/out or reset would not help fix the problem. I returned this device and upgraded to a better model Virtufit 3.0 and I experienced the same issue. The frame seems good quality (that's the reason for the 2 stars and not 1), however the electronics are cheap and fake and they need to be in good order to have the machine work properly (electric magnet is used for resistance). It takes a great effort to carry this machine on another floor, great effort to put it together (around 2 h) and at the end it didn't work. Disappointment.

Pluspunten

• strong frame

Minpunten

• cheap electronics
  • broke twice
  • service support is slow

Team VirtuFit 14-06-2021

Dear Sera,

Thank you very much for your feedback!

Good to read that you are satisfied with the strong frame!

We have forwarded your review to our customer service department. In this case we unfortunately did not receive a service request from you where we normally contact you as soon as possible to resolve service requests to your satisfaction.

We are sorry to hear that you were experiencing problems with this device. You can always contact us should you experience any problems at https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We have our own service department and will get back to you as soon as possible.

We have the quality of our devices and customer satisfaction in high esteem and would therefore like to get in touch with you via klantenservice@virtufit.nl.

We look forward to your response.

We wish you much training pleasure with your crosstrainer!

With sporty greetings,
VirtuFit Team

Herman 24-10-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Dit apparaat gekocht en gemonteerd. Koppeling tussen horizontale balk en verticale balk naar handgrepen paste niet goed waardoor het apparaat veel te zwaar draaide. Servicemonteur, die het apparaat om kwam ruilen voor een nieuwe, constateerde dat ook dit apparaat niet goed gelast was. Ook dit apparaat meegenomen en opnieuw een servicemonteur ontvangen met het derde exemplaar, dat ook weer niet goed was ( naast zelfde probleem ook nog een volledig uit het lood staand montagepunt naar de hals). Kortom een baggerproduct. Let op wat je koopt.

Team VirtuFit 20-11-2020

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We hebben uw feedback doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben aangegeven in contact met u te zijn geweest. We vinden het vervelend dat u deze ervaringen hebt. Eerlijk gezegd is dit wel een heel uitzonderlijke situatie en streven wij ernaar dat dit ook nooit weer voorkomt. De kwaliteitscontroles zijn extra aangescherpt en alles is uitvoerig besproken. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan.

Gelukkig is er contact met u geweest en wensen wij u nog veel trainingsplezier!

Bedankt voor uw feedback en een fijn weekend!

Eddy 14-03-2020

Uitgebreide digitale mogelijkheden

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Zeer goede crosstrainer met heel veel mogelijkheden via i-console. Na 14 dagen bijna dagelijks gebruik voelt het toestel zeer degelijk aan en werkt heel geruisloos. Mooi en compact toestel, gemakkelijk te monteren via duidelijke stappen die aangegeven zijn in de begeleidende brochure. Een zeer tevreden klant !!!!

Pluspunten

• Stevig
  • Compact
  • Mooie design
  • Heel veel trainingsmogelijkheden

Minpunten

• voorlopig geen

cindy 13-03-2020

aanrader

gemakkelijk groot scherm
handig met de programma's die erop zitten
gewoon een toptoestel
ik zou het iedereen aanraden

Pluspunten

• programma's
  • voorzien van drinkbushouder
  • stil
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• tot nu toe geen

Pieter68 13-03-2020

Soepele machine/ eenvoudig zonder programma's sporten

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

De crosstrainer draait heel soepel, dat komt waarschijnlijk mede omdat het vliegwiel zo zwaar is. Daardoor is het apparaat ook vrij stabiel. Voor mij was dit de belangrijkste overweging om juist deze crosstrainer te kopen. De trainingsprogramma's vind ik veel te ingewikkeld, niet alleen op deze machine maar in het algemeen. Gelukkig kun je op deze crosstrainer ook zonder programma's trainen, je drukt op start, weerstand instellen en aan de slag, dat hadden ze ook wel veel duidelijker kunnen vermelden trouwens, een hele grote kop van 'meteen beginnen zonder instellingen' oid. Maar dit kleine verbeterpuntje in de handleiding heeft natuurlijk niks met het apparaat te maken, ik zou hem zo weer kopen en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• heel soepel
  • zonder ingewikkelde programma's meteen trainen

Minpunten

• geen

Coen van de Laar 13-03-2020

Review

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Het is een goede koop en doet wat het moet doen. De installatie had wel wat haken en ogen. Heb 2 maal onderdelen opgestuurd gekregen die foutief uit de fabriek kwamen en daarna nog een monteur op bezoek gehad. De monteur had alle reserve onderdelen bij zich en heeft alles binnen 15 min opgelost. Dik tevreden!

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Lange tijd geduurd voordat ie operationeel was

Team VirtuFit 18-05-2020

Beste Coen,

Bedankt voor uw review over de Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer.

Fijn om te horen dat het probleem goed is opgelost door de servicemonteur en dat u inmiddels dik tevreden bent over het toestel!

Wij wensen u heel veel trainingsplezier toe met uw crosstrainer!

Fit 25-02-2020

Bleutooth werkt niet

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik heb de virtufit crosstrainer CTR2.1 i console aangeschaft maar kan geen enkele app koppelen via bleutooth .
Met verschillende apparaten geprobeerd en verschillende apps gedownload mijn telefoon en tablet vinden de crosstrainer wel en soms maakt hij verbinding maar word direct na 2 seconden weer verbroken...heel frustrerend.
Verder degelijk apparaat.

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Stil

Minpunten

• Bleutooth werkt niet

Team VirtuFit 13-03-2020

Beste Fit,

Goed om te lezen dat u tevreden bent over dat het toestel stil is, de mogelijkheden, het gebruiksgemak en de duurzaamheid. Tevens hebben we naar uw opmerkingen gekeken over de koppeling met Bluetooth. Bedankt voor uw feedback!

We hebben van onze service afdeling vernomen dat het probleem met Bluetooth is opgelost door een nieuw onderdeel op te sturen. Mocht dit niet het geval zijn dan weet u ons te vinden. ;-)

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw crosstrainer!

Jeroen 12-03-2019

Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Degelijke crosstrainer, bij levering was een onderdeel beschadigd. Maar dit werd snel opgelost door fitwinkel door een nieuw onderdeel op te sturen. Veel instelmogelijkheden op het display. Enig nadeel is dat hij iets kraakt bij de verbindingen van het frame, verder een topproduct!

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Instellingen

Minpunten

• Kraken

Team VirtuFit 21-05-2019

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Wij zijn blij dat de u tevreden bent over het product en de vele instelmogelijkheden op het display. Fijn dat Fitwinkel het probleem met u heeft opgelost door een nieuw onderdeel op te sturen. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over dat de crosstrainer iets kraakt bij verbinding van het frame. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact.
Zou u contact met ons op willen nemen via info@virtufit.nl? We zien uw reactie graag tegemoet!
Bedankt voor uw feedback.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Ludwig van Opstal 10-03-2019

Veelzijdige crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Deze crosstrainer beweegt soepel, heeft een bidonhouder, een groot aantal programma's (waaronder een manual programma, veel voorgeprogrammeerde programma's, zelf in te stellen programma's, een programma op wattage) en via de hendels is het ook mogelijk je hartslag bij te houden.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Bidonhouder

Richard 09-03-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Tot nu toe probleemloze, prettige, stabiele en stille crosstrainer. En dit alles voor een scherpe prijs!

Pluspunten

• Degelijk, stil en stabiel.
  • Scherpe prijs.
  • Verbind probleemloos met tablet of smartphone.
  • Erg veel mogelijkheden en verschillende apps.

Minpunten

• Zou het tot nu toe niet weten!

Anne 07-03-2019

Mooie vormgeving en duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Mooi en solide apparaat met duidelijk en groot scherm. Nu hebben we echt geen reden meer om niet te kunnen sporten.

Pluspunten

• Solide
  • Mooi scherm

Minpunten

• Niet aanwezig

MJG69 06-03-2019

Degelijke crosstrainer met duidelijk display

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Het gevaarte komt binnen in een grote doos met heel veel onderdelen. De Nederlandse handleiding helpt je goed op weg, zonder problemen zat het apparaat binnen 30 minuten in elkaar. Met z'n tweeën gaat het wellicht nog sneller.
Het apparaat is fluisterstil en heel makkelijk te bedienen. Ook heel goed in te stellen voor meerdere gebruikers. Het zou mogelijk moeten zijn om je iPhone via bluetooth met het apparaat te verbinden, alleen is dat met mijn iPhone 7 nog niet gelukt.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Heel erg stil
  • Duidelijk display ZONDER batterijen

Minpunten

• iPhone 7 nog niet kunnen koppelen

Geachte MJG69, beste MJG69,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de makkelijke montage, dat het toestel fluisterstil is en makkelijk te bedienen. Tevens hebben we naar uw opmerking gekeken over de verbinding van de Iphone 7 met bluetooth. We hebben deze feedback nog niet eerder gehad over de bluetooth verbinding maar willen natuurlijk dat u nog lang plezier heeft van uw crosstrainer. Het kan zijn dat u niet de juiste of verouderde app gebruikt. Zie hier meer informatie over de app https://www.virtufit.nl/service/iconsole/.

Bedankt voor uw feedback en heel veel trainingsplezier gewenst met uw crosstrainer!

Helma 06-03-2019

Goed afleesbaar scherm, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik heb gekozen voor de Virtufit Iconsole 1 , vanwege de rewies op Kieskeurig. En omdat ik een crosstrainer wilde die connectable was met iPad oid.

Pluspunten

• Goed door jezelf in elkaar te zetten

Minpunten

• Niet zo stabiel als gezegd
  • Maakt een tikkend geluid

Team VirtuFit 06-03-2019

Beste Helma,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer.

Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over dat de crosstrainer goed zelf in elkaar te zetten is en dat deze te connecten is met uw Ipad. Tevens hebben we naar uw opmerking gekeken over de stabiliteit en het tikkend geluid. Bedankt voor uw feedback.
Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@virtufit.nl of 074-7600200?

We zien uw reactie graag tegemoet!

Lieke 06-03-2019

Heel stil

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Crosstrainer Virtufit gekocht bij fitwinkel en zijn heel tevreden. Crosstrainer is heel stil als je bezig bent, erg fijn! Daarnaast ben ik heel tevreden over de service van fitwinkel.

Pluspunten

• Stil
  • Veel keuze uit programma’s

Minpunten

• Drinkhouder iets te dicht op benen

Beste Lieke,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over dat het toestel heel stil is en over de vele programma’s. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over de bidonhouder. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw crosstrainer!

JS 05-03-2019

Zeer stabiel, geruisloos, makkelijk te monteren.

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Stevige, stabiele, geruisloze crosstrainer. Duidelijke uitleg computer, makkelijk te bedienen, in de stellen voor verschillende gebruikers.
Zeer makkelijke en duidelijke stap voor stap instructies voor de montage. Kan niet mis gaan.
Enige nadeel is het korte snoer.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Stabiel
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Kort netspannings snoer

Beste JS,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de stabiliteit, de makkelijke montage met handleiding en dat het toestel geruisloos is. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over het korte snoer. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw crosstrainer!

Carina 05-03-2019

Zeer goede stabiele en geruisloze crosstrainer.

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik heb deze crosstrainer nu ruim een maand, iedere dag sta ik er een kwartier op.
Ben er zeer tevreden mee, maakt totaal geen geluid en heeft veel programma’s en levels voor zwaardere trainingen.
Het is lekker om mijn conditie op te bouwen en calorieën te verbranden.
Ben er super tevreden over.