Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer op Kieskeurig.nl.

8,9

Soof 16-12-2016

Goede eerste indruk voor die prijs

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Ik heb flink lopen speuren naar een goede crosstrainer voor thuis. Het is vrij snel best duur, dus wil je graag een goed apparaat voor een goede prijs.

Uiteindelijk bleef dit apparaat over met een één andere crosstrainer. De keuze uiteindelijk voor deze is gekomen doordat die minder zwaar was (scheelde ongeveer 20kg met andere apparaat) waardoor ik het apparaat nog naar boven kon sjouwen. Verder vond ik het mooi dat hierbij de Iconsole er al bij zat waarbij de andere crosstrainer incl. iconsole 100 euro duurder was.

Enige echte twijfel die ik had was over de staplengte die vrij kort is vergeleken met andere crosstrainers. Dat ervaar ik nog niet als een probleem bij het eerste gebruik.

Reken wel op zo'n 2-2,5 uur om het apparaat in elkaar te zetten. Niet zozeer moeilijk, wel veel onderdelen.

Nog te kort in bezit om iets over de duurzaamheid te zeggen.

Pluspunten

• fluisterstil
  • mooi en duidelijk display
  • iconsole
  • vele opties training(watt/hartsl/prog/Iconsole)

Minpunten

• ietsje minder stabiel dan ik had verwacht
  • het piepje bij iedere draai/klik op de displayknop
  • redelijk wat werk om in elkaar te zetten

Steven 09-09-2016

Super crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Super crosstrainer, erg stevig en was eenvoudig om 'm in elkaar te zetten! De iConsole app maakt het allemaal nog een stuk interessanter.

Pluspunten

• iConsole App
  • Stevig
  • Makkelijk te installeren

Bertttt 06-12-2017

mooie crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Train nu 3 avonden in de week op deze crosstrainer. ik vind het console erg prettig. er zit een makkelijke turn wheel op die je erg gemakkelijk overal doorheen leidt. Ook de verlichting op het console is erg handig in deze donkere tijden. de bidonhouder zorgt ervoor dat ik niet tussentijds hoef te stoppen om water te drinken.. En door met de training!!! overall zeer tevreden, kwaliteit, prijs en mogelijkheden!

Pluspunten

• bidonhouder
  • prijs
  • kwaliteit
  • turn wheel

Pel 24-07-2017

Slechte kwaliteit crosstrainer Virtufit

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Deze crosstrainer werd geleverd met een gat in het frame. Zeer slordig laswerk!! Na de montage stond de voorkant van de crosstrainer helemaal scheef. Goed voor degene bij wie zijn rechte hand is langer dan de linkse.

Pluspunten

Minpunten

• heel slordig laswerk
  • slecht kwaliteit

Fitness Benelux 31-07-2017

Geachte, beste Pel,

Bedankt voor uw feedback over één van onze producten die wij distribueren. We zijn eerlijk gezegd nogal geschrokken van uw bericht aangezien we deze klacht nog niet eerder hebben vernomen en dit product juist heel goed wordt ontvangen door andere consumenten. Ook zien we dat deze klacht nog niet bij ons als distributeur gemeld staat. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@fitnessbenelux.nl of 074-7600200? We zien uw reactie graag tegemoet!

Fijne dag gewenst!

Hartelijke groeten Team Fitness Benelux

Annie 19-03-2017

Zeer fijne betaalbare crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Wat een fijne crosstrainer! Na lange tijd apparaten vergeleken te hebben, heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor de Virtufit.

Het apparaat staat inmiddels een jaar in huis en wat ben ik er blij mee. Door 3X in de week trouw erop te trainen ben ik nu 10kg afgevallen en voel ik me veel fitter en gezonder. De Virtufit is fluisterstil, stabiel, heel erg makkelijk in gebruik en neemt weinig plaats in. Qua prijs zeker betaalbaar en kwalitatief goed. Voorheen heb ik getraind op een professionele crosstrainer (Tunturi) en ik ben erg blij dat de Virtufit hierbij in de buurt komt!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact
  • Veel trainingsmogelijkheden

Jordy 30-08-2016

Goede aankoop!

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Heb hem nu een aantal weken en gebruik hem steeds vaker. De Crosstrainer Loopt soepel en heeft veel standen en dat wou ik graag omdat ik een mindere knie heb. Een aanrader kan ik zeggen!

GGGVV1968 13-04-2016

Gewoon erg goed!

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld! ik heb de crosstrainer in de winkel geprobeerd en merkte dat deze erg soepel loopt en de computer makkelijk te bdienen is en veel mogelijkheden biedt! Ook zit er een hartslagontvanger in de crosstrainer dus ik kan heel eenvoudig met mijn hartslagband trainen zodat ik mijn doek snel kan behalen. Ik ben zeer enthousiast en ook mijn vrouw begint erop te trainen! Waar voor je geld zou ik zeggen! ik heb de crosstrainer nu een paar weken maar dit kon ik niet aanklikken

Jeroen 12-03-2019

Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Degelijke crosstrainer, bij levering was een onderdeel beschadigd. Maar dit werd snel opgelost door fitwinkel door een nieuw onderdeel op te sturen. Veel instelmogelijkheden op het display. Enig nadeel is dat hij iets kraakt bij de verbindingen van het frame, verder een topproduct!

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Instellingen

Minpunten

• Kraken

Team VirtuFit 21-05-2019

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Wij zijn blij dat de u tevreden bent over het product en de vele instelmogelijkheden op het display. Fijn dat Fitwinkel het probleem met u heeft opgelost door een nieuw onderdeel op te sturen. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over dat de crosstrainer iets kraakt bij verbinding van het frame. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact.
Zou u contact met ons op willen nemen via info@virtufit.nl? We zien uw reactie graag tegemoet!
Bedankt voor uw feedback.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,

Ludwig van Opstal 10-03-2019

Veelzijdige crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Deze crosstrainer beweegt soepel, heeft een bidonhouder, een groot aantal programma's (waaronder een manual programma, veel voorgeprogrammeerde programma's, zelf in te stellen programma's, een programma op wattage) en via de hendels is het ook mogelijk je hartslag bij te houden.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Bidonhouder

Richard 09-03-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Tot nu toe probleemloze, prettige, stabiele en stille crosstrainer. En dit alles voor een scherpe prijs!

Pluspunten

• Degelijk, stil en stabiel.
  • Scherpe prijs.
  • Verbind probleemloos met tablet of smartphone.
  • Erg veel mogelijkheden en verschillende apps.

Minpunten

• Zou het tot nu toe niet weten!

Anne 07-03-2019

Mooie vormgeving en duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Mooi en solide apparaat met duidelijk en groot scherm. Nu hebben we echt geen reden meer om niet te kunnen sporten.

Pluspunten

• Solide
  • Mooi scherm

Minpunten

• Niet aanwezig

MJG69 06-03-2019

Degelijke crosstrainer met duidelijk display

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Het gevaarte komt binnen in een grote doos met heel veel onderdelen. De Nederlandse handleiding helpt je goed op weg, zonder problemen zat het apparaat binnen 30 minuten in elkaar. Met z'n tweeën gaat het wellicht nog sneller.
Het apparaat is fluisterstil en heel makkelijk te bedienen. Ook heel goed in te stellen voor meerdere gebruikers. Het zou mogelijk moeten zijn om je iPhone via bluetooth met het apparaat te verbinden, alleen is dat met mijn iPhone 7 nog niet gelukt.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Heel erg stil
  • Duidelijk display ZONDER batterijen

Minpunten

• iPhone 7 nog niet kunnen koppelen

Geachte MJG69, beste MJG69,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de makkelijke montage, dat het toestel fluisterstil is en makkelijk te bedienen. Tevens hebben we naar uw opmerking gekeken over de verbinding van de Iphone 7 met bluetooth. We hebben deze feedback nog niet eerder gehad over de bluetooth verbinding maar willen natuurlijk dat u nog lang plezier heeft van uw crosstrainer. Het kan zijn dat u niet de juiste of verouderde app gebruikt. Zie hier meer informatie over de app https://www.virtufit.nl/service/iconsole/.

Bedankt voor uw feedback en heel veel trainingsplezier gewenst met uw crosstrainer!

Helma 06-03-2019

Goed afleesbaar scherm, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Ik heb gekozen voor de Virtufit Iconsole 1 , vanwege de rewies op Kieskeurig. En omdat ik een crosstrainer wilde die connectable was met iPad oid.

Pluspunten

• Goed door jezelf in elkaar te zetten

Minpunten

• Niet zo stabiel als gezegd
  • Maakt een tikkend geluid

Team VirtuFit 06-03-2019

Beste Helma,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer.

Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over dat de crosstrainer goed zelf in elkaar te zetten is en dat deze te connecten is met uw Ipad. Tevens hebben we naar uw opmerking gekeken over de stabiliteit en het tikkend geluid. Bedankt voor uw feedback.
Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@virtufit.nl of 074-7600200?

We zien uw reactie graag tegemoet!

Lieke 06-03-2019

Heel stil

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Crosstrainer Virtufit gekocht bij fitwinkel en zijn heel tevreden. Crosstrainer is heel stil als je bezig bent, erg fijn! Daarnaast ben ik heel tevreden over de service van fitwinkel.

• Veel keuze uit programma’s

Minpunten

• Drinkhouder iets te dicht op benen

Beste Lieke,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over dat het toestel heel stil is en over de vele programma’s. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over de bidonhouder. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

JS 05-03-2019

Zeer stabiel, geruisloos, makkelijk te monteren.

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Stevige, stabiele, geruisloze crosstrainer. Duidelijke uitleg computer, makkelijk te bedienen, in de stellen voor verschillende gebruikers.
Zeer makkelijke en duidelijke stap voor stap instructies voor de montage. Kan niet mis gaan.
Enige nadeel is het korte snoer.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Stabiel
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Kort netspannings snoer

Beste JS,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de stabiliteit, de makkelijke montage met handleiding en dat het toestel geruisloos is. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over het korte snoer. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

Carina 05-03-2019

Zeer goede stabiele en geruisloze crosstrainer.

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Ik heb deze crosstrainer nu ruim een maand, iedere dag sta ik er een kwartier op.
Ben er zeer tevreden mee, maakt totaal geen geluid en heeft veel programma’s en levels voor zwaardere trainingen.
Het is lekker om mijn conditie op te bouwen en calorieën te verbranden.
Ben er super tevreden over.

Dennis 05-03-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Snel en netjes geplaatst en werk perfect.
Ook het instellen is gebruiksvriendelijk.
Er zijn ook apps beschikbaar voor de crosstrainer.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Moniek 05-03-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

De Virtufit iConsole is een fijne crosstrainer. Werkt uitstekend via de gratis app op je telefoon te downloaden en wat met bluetooth in verbinding staat met het apparaat. De Virtufit neemt niet al te veel plek in beslag. Zelf in elkaar zetten gaat prima: kost je ongeveer 2 uur.

Pluspunten

• Makkelijk zelf in elkaar te zetten
  • Neemt weinig plek in beslag
  • Goed verplaatsbaar

Minpunten

• Vertaling van de werking van de console

tom 05-03-2019

uitstekend toestel goede basis met veel programmas

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

magnetische rem op het vliegwiel en 30+ programmas laten toe wat afwisseling in zowel intensiteit als kadans. Na enekele weken middelmatig gebruik (2 a 3 uren/week) begint het toestel wat te kraken tijdens gebruik.
Grootste minpunt is de mobiele app: je moet kiezen uit wel 6 apps die er allemaal het zelfde uit zien maar waarvan slecjhts 1 werkt voor dit toestel, is zowat de slechtst ontwikkelde app die ik ooit gezien heb, verzamelt ook veel meer informatie van je dan nodig is, heeft toegang nodig op alle functies van de telefoon, dus gebruik ik de app uiteindelijk niet.

Pluspunten

• zwaar vliegwiel
  • magnetische rem
  • 30+ basisprogrammas
  • verschillend profiel voor elke gebruiker
  • bluetooth

Minpunten

• mobiele app is afschuwelijk
  • kkraakt een beetje na enkele keren gebruik

Team VirtuFit 17-05-2019

Beste Tom,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer. Wij zijn blij dat de u tevreden bent over het zware vliegwiel, de magnetische rem en de vele programma’s. Vervelend dat de mobiele app niet zo werkt zoals u had verwacht. Het kan zijn dat u niet de juiste of verouderde app gebruikt. U kunt hier meer informatie over de app vinden https://www.virtufit.nl/service/iconsole/. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over dat het toestel na enkele keren te gebruikt hebben kraakt. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact.
Bedankt voor uw feedback.

We wensen u veel trainingsplezier met uw crosstrainer!

MMD 05-03-2019

Mooi compact apparaat

Geschreven voor: Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer

Het is een mooi en compact apparaat dat in de basis voldoet aan de wensen. Helaas begon de crosstrainer na een paar weken een tikkend geluid te produceren. Nadat ik dit had gemeld is dit heel snel en correct opgepakt door Fitnessmerken en is er een monteur ingepland.

Pluspunten

• compact
  • veel mogelijkheden
  • voldoende verschillende programma's

Minpunten

• tikkend geluid

Beste MMD,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer.
Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de vele mogelijkheden, de vele programma’s en dat het toestel voldoet aan uw wensen.
Tevens hebben we naar uw opmerking gekeken over het tikkend geluid. Bedankt voor uw feedback. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan. Fijn dat u contact heeft opgenomen en dat er een monteur bij u langs komt.