Virtufit FDR2.0i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit FDR2.0i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Nuri 30-10-2020

Tevreden

Geschreven voor: Virtufit FDR2.0i

Crosstrainer voor simpel huis, tuin en keuken gebruik gekocht. Moet zeggen dat de crosstrainer boven verwachting is. Hij ziet er fraai uit en de installatie is prima zelf te doen (tip: zet hem op de uiteindelijke bestemming in elkaar, eenmaal geinstalleerd is hij best groot en zwaar). Display is goed leesbaar en verlicht, daarnaast ook voorzien van een aantal programma's maar betwijfel of dit in de praktijk gebruikt wordt. App is leuk maar voor mij geen toegevoegde waarde. Wel interessant voor mensen die alles willen vastleggen en bijhouden. Wat wel echt een goede toevoeging is is de verstelling van de hoogte van de pedalen. Je merkt echt dat je andere spiergroepen traint in de verschillende standen.

Pluspunten

• Snel in elkaar gezet
  • Kwaliteit

Dirk 29-10-2020

Coronakilo's

Geschreven voor: Virtufit FDR2.0i

Ik was al een tijd opzoek naar een crosstrainer voor thuis. Om tijdens de coronacrisis toch veilig te kunnen trainen uiteindelijk de knoop doorgehakt en de FDR2.0i van Virtufit aangeschaft. Ik heb deze crosstrainer nu 3 weken in bezit en tot de dag van vandaag nog geen spijt van mijn aankoop. De crosstrainer voelt goed aan en maakt een prettige beweging. Ook het scherm ziet er modern uit ten opzichte van vele andere crosstrainers in de markt. Ik heb mij laten vertellen dat een crosstrainer met het vliegwiel aan de voorkant meer geluid maakt. Ik moet zeggen dat mij dit reuze meevalt. Ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Kwalitatieve materialen
  • Modern
  • Sport soepel

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Evy 21-10-2020

Goede crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit FDR2.0i

Deze gekocht omwille van blessure. De crosstrainer wordt ongeveer 5x per week gebruikt momenteel tussen 30-60 minuten. Hij is vrij stil en de verschillende programma's zorgen voor heel wat variatie. Zo kan je de training zo uitdagend maken als je zelf wil. Handig dat je er een tablet op kan zetten om ondertussen naar televisie te kijken. Zeer tevreden over! Prijs-kwaliteit een goede aankoop.

Pluspunten

• verschillende programma's
  • vrij stil