De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness X2i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karel 10-11-2020

Flow Fitness Perform X2i de bijna perfecte crosstrainer.

Geschreven voor: Flow Fitness X2i

Voor de revalidatie en conditie opbouw van mijn partner gezocht naar een crosstrainer die vooral haar en mij past want waarom zou ik er ook geen gebruik van maken. Aangezien mijn vrouw een
thoracale inoperabele hernia heeft moet er serieus naar belasting of eigenlijk minimale belasting worden gekeken en bij de Perform X2i is dit heel erg goed mogelijk. Buiten de verschillende programma's is de belasting in 69 verschillende wattage's instelbaar van 5-350 watt. Ook de mogelijkheid met visuele ondersteuning met bijvoorbeeld gebruik van Kino-map maakt deze trainer een fijne stimulerende machine met uitstapjes in stad en natuur. Kortom de ideale crosstrainer voor revalidatie en conditie training. Is het dan allemaal super? Nee helaas niet, het afwerking niveau van de ombouw is niet overal even strak maar dat doet niets af aan de perfecte werking van deze crosstrainer.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Ideaal voor revalidatie
  • Werkt goed samen met Kino-map
  • Zeer adequate support desk.
  • Lange garantie.

Minpunten

• Afwerkingsniveau ombouw