Flow Fitness Glider DCT 150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Glider DCT 150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LeonieKragt 03-03-2013
Geschreven voor: Flow Fitness Glider DCT 150

Ik ben erg tevreden over deze crosstrainer. Na mijn zwangerschap zocht ik een manier om snel weer in conditie te komen, zonder oppas te moeten inschakelen om naar de sportschool te gaan. Deze crosstrainer is makkelijk te bedienen, werkt op batterijen (voor het display) waardoor je 'm overal neer kan zetten, is geruisloos en heel stabiel. Je kan echt goed kracht zetten en de verschillende weerstanden zijn een uitdaging, stand1 was al meteen niet te 'lafjes' waardoor je er een flinke tijd mee voort kan qua verhogen van de weerstand. De DCT150 doet niet onder voor de dure, zware crosstrainers op mijn sportschool. Dat verbaasde me, want ik had dat niet verwacht. Kortom, een zeer nuttige aanschaf!