Microsoft Xbox 360 Elite 120GB 120GB / zwart / Lego: Batman, Pure

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Elite 120GB 120GB / zwart / Lego: Batman, Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dixan 17-07-2010
Mooie bundle van Microsoft XBOX 360 elite met Battlefield BC2, Forza, Lego Batman, Halo ODST en Pure. Besteld bij BOL op vrijdagavond om 19h30 en zaterdag om 10h00 binnen!

Vandaag LIVE gekocht en online BCB2 gespeeld. Volgens de zeer korte handleiding moeten de 'eenvoudige' instructies op het scherm worden gevolgd. Omdat de gebruiker jonger is dan 18 ofzo, moet er een ouder toestemming geven voor het online gebruik. Toen begon het gedonder. Plots moest er een password van de ouder ingevuld worden waar van te voren niet naar was gevraagd. Geen mogelijkheid dit op te lossen en moest het password worden gereset op passport.com.. Gedoe allemaal! Toen dus besloten het LIVE account maar te activeren als ouder. Dan geen gedoe. Toen het werkte met BCB2 was dit ook wel mooi. De jonge gamer vond het allemaal 'heel vet'. De 60 Euro moet zich nog wel even bewijzen..

Vervelend probleem van de XBOX is dat deze na 1.5 uur spelen oververhit raakt en gewoon uitschakelt bij 22 grC kamertemperatuur. De voeding wordt ook gloeiiiiend heet, en de XBOX maakt veel lawaai, iets wat de PS2 nooit had.. Dat is dus allemaal niet 'zo vet'. Het lijkt typisch iets van de Elite omdat de Arcade er blijkbaar geen last van heeft.

MS staat bij mij niet als probleemloos bekend met software.. Bovenstaande probleem doet het ergste met de hardware van MS vermoeden. Laptop PC's met MS OS erop worden ook altijd zo heet. Het lijkt iets structureels van MS. De tijd zal het leren.

Erik W 04-07-2010
Heb nu een week een Xbox 360 Elite.
Ik vind hem beter dan ik had verwacht.
Overal om me heen hoorde ik dat een PS3 beter was.
Maar ik vind van niet, en bovendien is hij fors goedkoper, 199 euro met 4 spellen erbij.
Forza Motorsport 3, Halo, Lego Batman en Pure.
Heb zelf Call of Duty 4 erbij gekocht, waanzinnig goed spel.
Grafisch is hij erg goed, en ook het geluid is gewoon mooi.
Bediening van menu's en games zijn makkelijk en overzichtelijk.
Er zijn tal van spellen voor te krijgen.
Ik raad wel aan om een HDMI kabel te kopen, en niet de standaart scart/tulpenstekkers te gebruiken, want met HDMI kabel word het beeld echt veel beter.

Er zijn wel wat minpintjes, met opstarten en spellen inladen maakt hij wel veel geluid, maar tijdens het gamen zelf is hij stil.
Als ik hem rechtop zet, vind ik hem niet superstabiel, door de harde schijf word hij topzwaar, als iemand er tegen aan loopt ofzo, valt hij gelijk om, PS3 heeft hiervoor een houder.

DeDominee 23-11-2009
Heb zelf ook een Xbox360 gehad, en heb nu een PS3 Slim.

Ben niet bepaald te spreken over de Xbox360!
Ten eerste maakt die zoveel lawaai dat je dit tijdens het gamen e.d. boven alles uit hoort.

En de red ring of dead, die het einde van je Xbox 360 betekend!

Heb nu de PS3 slim gekocht, en deze is nagenoeg stil.
Als het stil is in huis hoor je hem nog niet, dat kon ik van de Xbox360 alles behalve zeggen.

Dus voor mensen die twijfelen, laat de Xbox360 lekker liggen en koop een PS3 slim.. Je zult er geen spijt van krijgen, en je hebt gelijk een bleuray speler in huis!!

speytje 27-03-2009
Prachtige spelconsole, goede kwaliteit

planetserver 20-11-2008
sinds twee weken in bezit
geen problemen met de xbox wel met het geld terug actie
het is onmogelijk met dit for mulier te verzenden na 6 gebeld te hebben met xbox live word er van alles belooft maar men is niet van plan iets op papier te vermelden dat het geregeld gaat worden leuke actie van MS mensen lokken om een xbox te kopen en daarna moet je het maar uitzoeken ik heb besloten de xbox retour te brengen waar ik heb gekocht heb.

Sgimpy 17-07-2008
Heb de Xbox 360 Elite nu 3 dagen en moet zeggen dat het een zeer prettig ding is. Overigens is de Xbox geruisloos en overweldigend met de mogelijkheden. Heb nu het systeem draaien met media center, dit is echt helemaal geweldig. Je kunt MP3, Films en Foto's streamen van de huidige PC. Ook is het leuk dat er een grote harddisk in zit, voor demo's etc. Dit heb ik overigens nog niet gedaan. Verder is de Xbox zeer gebruiks vriendelijk.

Ik heb er ook nog een Wi-Fi usb adaptortje bij wat geniaal is. (Bedankt mr Vermeulen).

Beeld en geluid is ook helemaal top. Ik heb geen klachten. Maar jah, heb m net 2 dagen.

Roland_ 28-04-2008
Begin april een xbox gehaald, en hij bevalt echt prima!!! Bekijk het op een 82cm Sony Bravia HD-Ready, dat maakt wel verschil, op een 55cm CRT is het veel minder mooi.
Ook mooi 5.1 Dolby Digital geluid.
Alleen het lawaai is wat irritant soms, maar als je het geluid maar hard genoeg zet, merk je het niet :). Daar zouden ze echter nog wel iets aan mogen doen.

Veel meer betere games dan op de PS3, dus daarom ben ik voor de xbox gegaan.

flaflip 07-03-2008
ik zou maar voor de ps3 gaan heb nu al 3 maal een xbox 360 elite versleten doordat de hardware niet in orde is! ook maar het ding een enorm lawaai het lijkt wel of er een vliegtuig aan het opstijgen is als hij aanstaat

davidovich 21-02-2008
ben altijd een xbox aanhanger geweest, heb even mee gewacht om de nieuwe 360 te kopen. vooral na de vele klachten dat er krassen op de cd komen. nu de elite is uitgebracht heb ik geen spijt van gehad dat ik gewacht heb. met de ps3 en de 360 is weinig verschil. alleen voordeel van ps3 is dat ie grafisch iets beter is, alleen 360 heeft een voordeel dat is een beter intern geheugen heeft en dus iets sneller. voor 360 moet je een paar dingen aanschaffen zoals een draadloos internet verbinding(wifi) en als je online wilt gamen moet je daar voor betalen, voor de ps3 is dat gratis. voor de kwaliteit en ervaring is xbox zeker beter. materiaal van ps3 is minder goed. kwa games spelen maakt het niet veel uit alleen ps3 iets beter kan zijn met grafisch. mogelijkheden zijn het zelfde, alleen vind ik de menu en de lay-out van xbox mooier en duidelijker. de blu-ray disc is een leuk extratje, maar je hebt ook hd-dvd voor de 360, apart verkrijgbaar, voor maximaal 30gb op een disc, lijkt mij meer dan genoeg voor een film. en de meeste spellen gaan niet over de standaard 8.2gb. en xbox zal niet zomaar een spel op hd-dvd zetten voor die paar spellen zoals motorstorm op de ps3 die net boven de 9gb uitkomt. wat niet echt mooier is zoals pgr4 en forza motorsport op de 360. de design vind ik mooier van de 360 dan de ps3. 360 mooi strak en ps3 een rare vormgeving. tevens loopt xbox voor met de aansluit mogelijkheden zoals een vga kabel en geluid aansluitingen en zelfs een toetsen bord wat je op je controller doet voor het msnen.

nsa1976 26-01-2008
idd ook tevreden en heb ook de falcon versie. Veelal te merken aan de 175w versies die in omloop zijn. Stiller dan zijn voorganger, maar zeker niet net zo stil als de ps3. De geluidsproductie is absoluut acceptabel te noemen.

Eduard Vermeulen 22-01-2008
Heb mijn eerste 360 (Core) verkocht en ben voor de Elite gegaan. ZEKER GEEN SPIJT VAN GEHAD! Ik heb ook gelijk de nieuwe falcon editie. Dat is met een nieuw aangepast moederbord, aangepast koelsysteem en de grootste verandering: 65nm CHIPSET!! Bij mijn oude core kon je een ei bakken op de console. De nieuwe Elite word nog niet eens dichtbij warm! Gewoon lekker koel. Heb je een Elite gekocht en wil je ook weten of je een Elite (Codenaam: Falcon) hebt? Kijk dan op:

Al met al, een zeer grote vooruitgang op zijn voorgangers!

Terre 02-01-2008
Elite nu 3maand in bezit. Zeer tevreden.
In vergelijking met de premium (1 jaar in bezit):
+ veel stiller
+ loopt niet vast
+ geen unreadable disc errors
+ HDMI uitgang
+ 120GB harde schijf
+ zwart
Ik heb in die 3maand al meer op de Elite gespeeld dan in 1jaar op mijn Premium...

Robert. 18-11-2007
ELITE!-Vanaf december 2005 heb ik een Xbox 360 premium die tot op de dag van vandaag probleemloos werkt, Nu heb ik ruim een week geleden een Elite gekocht i.v.m. de 120 gig HD en deze heb ik HDMI aangesloten op mijn HD-Ready LCD, wat mij het eerst opviel is dat de console geweldig Mooi mat zwart is, veel Stiller is, en bovenal dat de beeld kwaliteit Veel en Veel beter is dan mijn eerste 360, Super machine, echt waar voor mijn geld, geen moment spijt van!

Jaspermets 16-09-2007
De xbox 360 elite is de zwarte versie van de xbox 360 hij heeft 120 gig harddisc en hdmi output het model is echt gelikt ook hebben ze de problemen opgelost die met het normalen model aanwezig waren onder anderen dvd krassen hitteprobleem die problemen zijn allemaal verholpen