Nintendo Wii U 32GB + Mario Kart 8 Premium zwart

Sony Playstation PlayStation 4 Slim 1TB + 2 Dualshock 4 V2 zwart

Sony Playstation PlayStation 4 Slim 1TB + 2 Dualshock 4 V2 zwart
8,0 (2)

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Kaylee 24-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Handige gamepad en veel keuze in games!

Ik had de Wii U aangeschaft toen er een actie was, je kreeg een extra gratis game bij (Je kon kiezen uit een stuk of 10). Dit was echt een goede deal; de console (luxe editie), mario kart 8 EN nog een gratis spel erbij.

De games spelen erg fijn, de kwaliteit is erg goed en de gamepad is erg handig. Ik gebruik de Wii U nogsteeds vaak desondanks ik al een 3DS heb waar ik vaker op speel. De Wii U is een erg goede console, het is jammer dat Nintendo het niet goed op de markt heeft gebracht. Wat ik ook erg zuur vond was dat ze daarna de Switch uitbrachten, dat eigenlijk een compacter maar sterkere en dus betere versie is van de Wii/Wii U. Maar dat is Nintendo haha...

De Wii U op zichzelf is een prachtige console met veel keuze in games, ze hebben het erg uitgebreid sinds de oudere Wii. Er is bijvoorbeeld ZombiU en andere games die meer voor de volwassen gamers gericht zijn, dit stel ik zeer op prijs.

Als je opzoek bent naar een sterk console waar je veel games op kan spelen, zowel alleen of met vrienden/family, dan is dit een goede en goedkopere keuze (vergeleken met de Switch).

Pluspunten

• Veel keuze in games
  • Voor zowel alleen of samen spelen
  • Fijne gamepad
  • Makkelijk

Minpunten

• Slechtere versie van de nieuwe Switch
  • Batterijen van wii controllers raken sneller leeg