Sony PlayStation 5

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation 5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

m******@g******** 05-01-2022

niet de moeite waard,

het valt gewoon tegen. te veel reclame om niks. de bedinning van de contrillers is omslachtig

J**************@g******** 30-08-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Sony PlayStation 5

Ik vind het een top product ook de Graphics, enorme verbetering.. dikke 8+!

Pluspunten

• Goed controller
  • Duidelijke instructie's
  • Goede graphics
  • Duidelijke iconen
  • Snel opstarten

Minpunten

• Stikdrift problemen controller

EmielSSFC 24-06-2021

Prima, maar nog niet top

Geschreven voor: Sony PlayStation 5

Mooie console maar daar is het in principe ook wel mee gezegd.

Persoonlijk hou ik wel van de futuristische look, toch wel een 'paradepaardje' om in je kamer te hebben staan. Qua functies valt het alleen een beetje tegen. Ik merk geen groot verschil met mijn oude console en veel games worden alsnog uitgebracht op de voorgaande generatie.

Hierdoor merk ik nog niet echt een voordeel t.o.v. mijn voorgaande spelcomputer. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik niet game op een 120hz of 4k scherm. Het kan dus zijn dat iemand die dit wel doet meer uit zijn console haalt. Desalniettemin hoor ik natuurlijk ook echt een 'wow' gevoel te krijgen van dit product, dit ontbreekt echter helaas.