Sharkoon FireGlider

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharkoon FireGlider op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

muis1991 22-07-2014
Geschreven voor: Sharkoon FireGlider

Ik was opzoek naar een goede gamemuis toen ik de Sharkoon FireGlider tegenkwam. De muis was erg goedkoop in vergelijking tot andere gamemuizen, maar omdat er goede reviews over waren heb ik hem toch maar besteld. Uiteindelijk heb ik hier geen spijt van gehad, het is een prima muis, werkt fijn en ligt goed in de hand. Het is een zeer goede muis voor die prijs!

stankoenie 04-03-2014
Geschreven voor: Sharkoon FireGlider

deze muis is velen malen beter als de meeste muizen die 3 keer zo duur zijn. deze is prachtig vormgegeven, je hebt super veel grip, hij is precies groot genoeg voor de gemiddelde hand.
maar toch spreken de aantal knoppen mij het meest aan. je hebt een double click muis etc.
dus de conclusie is: dit is de beste muis die je kwa prijs en kwaliteit kan krijgen.

TortureVance 17-11-2011
Geschreven voor: Sharkoon FireGlider

Ik verwachtte niet al te veel voor 20,- Maar ik had nou eenmaal niet veel te besteden, dus ik ging voor deze budget game-muis. Toen hij thuiskwam las ik per toeval de achterkant van de verpakking. Dat was een tegenvaller! Hij deed het tot windows vista, maar 7 stond er niet bij. Ik baalde enorm, maar ik besloot hem toch te testen. Tot mijn opluchting werkte hij ook gewoon volledig op windows 7, inclusief de bijgeleverde software. Tijdens het testen was ik erg onder de indruk. De software is heel makkelijk in gebruik, en de gewichtjes onderin de muis maken echt veel verschil! Het uiterlijk van de muis is daarbij ook overdonderend ( Zoals op de foto al te zien ) Maar van te voren wist ik niet dat hij ook nog gedeeltelijk licht geeft! ( alleen dat middelste knopje ) De grip erop is ook perfect. Hij heeft echt alles: Comfort, desine & onmenselijk veel extra's. Dit is de beste gamemuis die ik ooit heb gebruikt ( En ik heb game muizen gebruikt van letterlijk honderden euro's ), En het is daarbij ook de goedkoopste!