Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dennis V. 24-01-2007

Deze muis heb ik nu ruim een anderhalf jaar in bezit. Ik heb nog geen enkele vervelende ervaring met deze muis. Installatie verliep vlekkeloos. Het bijgwerkte programma controleert periodiek op updates.
De muis zit er netjes afgewerkt uit, dus het heeft niet zo'n goedkoop plastic uitstraling.
De muis heeft twee oplaadbare batterijen die vijf tot zes weken meegaan bij gemiddeld gebruik (prive). Op de muis zit een lampje, dit lampje is normaal gesproken uit. Als de batterijen bijna leeg zijn gaat het lampje rood branden. Het is mijn ervaring dat je de muis dan nog makkelijk een dag kan gebruiken. Als je de muis op de oplader zet, gaat het lampje groen branden. Als ie dan klaar is met opladen. Gaat het lampje weer uit en kan je weer weken vooruit. Zit er aan te denken om er ook 1 voor op mijn werk te halen. Mensen dit is echt een toppertje.

Moussie 23-09-2006

Deze muis werkte altijd prima.
Helaas heb ik sinds een paar weken het probleem dat ik steeds een pop up zie om
verbinding te herstellen die dan ook vaak verloren gaat waardoor de muis een
irritant ding aan het worden is.
Iemand een idee waardoor dit wordt veroorzaakt?