Logitech MX620 Cordless Laser Mouse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech MX620 Cordless Laser Mouse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Carlo1975 03-11-2009

Ik gebruik deze muis op mijn werk. Ik ben tekenaar van beroep en moet dus vaak scrollen. Nou, dat gaat perfect met deze muis! zorg wel dat je je vinger in de buurt blijft houden van het wieltje zodat je deze kunt "afremmen".

jorg1980 27-12-2008

Prima muis... zolang je maar niks tussen de muis en de ontvanger in hebt zitten dat massief is (hout bijvoorbeeld). Bij mij op afstanden van meer dan een halve meter al hakkelig signaal. Toch eens bellen met logitech of hier niet iets mis is...

Johan37 31-07-2008

De muis zelf is bijna perfect, heerlijk scrollen en reageert heel goed

nadeel:

De ontvanger kan vrij snel kapot gaan heb ik ondervonden, erg jammer dat dan gelijk de hele muis waardeloos is

Mxd 05-05-2008

Ik was al maanden op zoek naar een nieuwe muis, en aangezien ik een tijdelijke (bagger) muis kon gebruiken heb ik me zonder haast goed kunnen informeren en zelfs wat uitproberen.

Ik zocht een muis met een aantal specifieke eisen: extra instelbare knoppen en een meter of 8 draadloos bereik.
Onmogelijke opdracht zou je misschien zeggen... nou dat dacht ik op een gegeven moment zelf ook ;)
Bluetooth muizen hebben namelijk altijd een goed bereik van 10 meter, maar daar zijn er maar heel weinig van, en ze hebben ook nog eens allemaal maar weinig (instelbare) knoppen.

Uiteindelijk kwam ik op de Trust 7700R uit, een draadloze muis die gebruik maakt van 2.4Ghz-radiogolven-technologie. Daarmee had ik een uitstekend bereik van ruim 8 meter, maar wat een waardeloze product is dat zeg! Totaal geen service, niet werkende drivers, knoppen niet instelbaar (maar die deden het sowieso toch al bijna nooit) en een heel goedkoop aanvoelend plastic product die ook nog eens haperde op mijn muismat. Aangezien deze Trust zo ongeveer de enige muis is waarbij het bereik gespecificeerd is kon ik weer opnieuw beginnen...

Ik terug naar de winkel om te ruilen, en toen liep ik weer langs deze muis. Ik had deze Logitech MX620 al een tijdje op het oog, maar omdat er geen bereik bij stond heb ik hem links laten liggen. Aangezien deze muis schijnbaar van dezelfde technologie gebruik maakt heb ik hem toch maar mee naar huis genomen om te testen...

Man, wat een wereld van verschil! Super solide muis, heerlijke grip en vorm. Alle knoppen zijn perfect instelbaar, en ook nog pér applicatie te veranderen. Perfect gebruiksvriendelijke en eenvoudige interface. En dat bereik waarvan ze in de winkel zeiden dat het maximaal een metertje of 4 zou zijn: dikke 8 meter (mits geen obstakels in de signaalbaan).

Vanaf nu lig ik dus lekker vanuit mijn luie bank muziek te luisteren ;)
Deze muis is echt een dikke aanrader!!

vd heuvel 26-12-2007

Prima muis echt top.
Ik heb er geen problemen mee.
De muis is Lekker snel en werkt op bijna iedere ondergrond.

FdK 10-11-2007

een openbaring is de precieze besturing(laser) t.o.v. een optische muis op een houten bureaublad (zonder muismat)
let op :zo'n ergonomische muis is voor de kids soms te lomp
heb mijn USBzendertje direct achterin mijn PC geklikt , geen ontvangst hapering gemerkt tot nu toe
degelijkheid moet nog blijken maar logitech is wel ok is mijn ervaring
wel is het gewicht enigszins wennen ( mede door de twee AA batterijen) als je een muis met staartje gewend was

Lode1 27-08-2007

Deze muis ligt goed in de hand.
Ook op gladde ondergrond werkt deze goed.
Heb deze muis nu enkele weken en merk regelmatig dat het contact met de usb-ontvanger even wordt verbroken (muiswijzer stopt, scrollen en muisklikken ook). Moet nog uitproberen op een andere computer.