Trust Ozaa - Oplaadbare Draadloze muis - Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Ozaa - Oplaadbare Draadloze muis - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

boshoven 04-06-2024

Geweldige computer muis

Ik ben zeer tevreden over deze computermuis ik heb deze mogen testen hij ligt lekker in de hand fijne bedieningsknopen en een geweldige accu duur heb deze in 2 weken nog niet hoeven op te laden bij dagelijks gebruik

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Fijne bediening
  • Lange accu duur

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

EchtdeRoo 03-06-2024

Goede muis voor onderweg.

Muis reageert goed bij scrollen en ook de buttons voelen solide zonder te veel user feedback. Werkt goed op de meeste ondergronden. Iets minder op reflectief glas. Van mijn macbook tot mijn windows 11 laptop werkt de muis direct vanaf aansluiten. De accu is bij mij na twee weken test nog niet leeg geweest.
Het is wel persoonlijk of je de muis handzaam vindt of niet. Hij is qua formaat en kwaliteit ideaal als mobiele optie.

Pluspunten

• ergonomisch
  • degelijk
  • accuduur

Minpunten

• formaat

Rik1982 31-05-2024

Stil, legt lekker in de hand en op meerdere apparaten

Top muis. Stil, compact en ligt lekker in de hand. De muis reageert zoals het hoort. Het is zeker de stilste muis die ik ook ooit heb gehad (echt heel stil) en ook nog eens met een handige accu. De muis heb ik nu een aantal weken mogen testen. Wat erg handig is dat ik hem gebruik voor 2 laptops werk en privé. Op het knopje onderop switch je erg makkelijk de gewenste keuze. Ook heb je er nog een usb-dongel bij zitten. Het gebruikersgemak is erg simpel en makkelijk. Dan ook nog duurzaam en ik gebruik hem al 4 weken en nog niet hoeven opladen.

Pluspunten

• Stil
  • Ligt erg fijn in de hand
  • Accu
  • Makkelijk voor meerdere apparaten

Benitacorina 31-05-2024

Bevalt goed, maar niet volledig stil

Ik vind de muis prettig in de hand liggen en makkelijk te gebruiken door het gebruik door de bluetooth. De computer herkende de muis direct en je hebt verschillende mogelijkheden om deze muis aan te sluiten. Door de bluetooth was het ook erg makkelijk om te gebruiken tegelijkertijd op andere computers. Ik heb de muis eerst aangesloten via een usb zodat deze kon opladen. Als deze eenmaal opgeladen is, dan kan deze gebruikt worden zonder usb kabel. Wel is het handig om de kabel goed op te bergen, want deze heb je weer nodig als de batterijen leeg zijn. De muis is ook goed van formaat. Het is geen kleine muis, maar een normaal formaat. Er staat dat deze muis stil is, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij maakt nog wel degelijk geluid, alleen een ander geluid dan de normale muis. Dus als je echt een stille muis zoekt, dan is dit nog geen goede optie naar mijn idee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Makkelijk in gebruik met bluetooth

Minpunten

• Niet geluidsarm

Stukato 31-05-2024

Fijne, stille en compacte draadloze muis

Omdat ik vaak op verschillende locaties werk met verschillende devices vond ik het fijn om een compacte en draadloze muis te hebben. Deze Trust Ozaa Compact voldoet aan mijn wensen. Wat ik zelf heel fijn vind aan deze muis is dat ik met meerdere devices kan werken via de meegeleverde usb-receiver of via Bluetooth. Tijdens het testen verliep verbinding maken gaat heel makkelijk. En wat voor collega’s in de directe omgeving fijn is, is dat de muis heel stil is. Zo heeft niemand last van mijn geklik.

De muis zelf heeft een ingebouwde batterij en gaat lang mee op een oplaadbeurt van circa 3 uur. Persoonlijk vind ik dat heel fijn en scheelt mij gedoe van batterijen meeslepen. Met de meegeleverde oplaadkabel is de muis op te laden. En een mooi detail is dat de usb-receiver in de muis zelf op te bergen is. Kortom, ik ben tevreden over deze elegante compacte muis.

Pluspunten

• Compact
  • Goede batterijduur
  • Aansluiting meerdere apparaten

by_stoker_thuis 31-05-2024

Fijne oplaadbare muis

Voor mijn werk maak ik veel gebruik van kleine werkplekken maar ook verschillende ondergronden om te werken. Deze fijne muis is een must voor mensen die diverse werkplekken en daardoor ook ondergronden hebben. Ik heb deze fijne muis mogen testen. De Ozaa draadloze muis heb ik nu een paar werken ik gebruik en ben heel tevreden. De muis ligt fijn in de hand, is klein en compact.
De accu duur gaat lang mee, en je kan hem dus opladen, heel fijn dat je geen reserve batterijen meer nodig hebt. De muis geeft tijdig aan als de accu leegt raakt.

Pluspunten

• oplaadbaar
  • handig op diverse ondergronden

Jetin 31-05-2024

Prima muis

Ik heb deze muis op verzoek een paar weken getest. In het begin even wennen, want hij is wat kleiner dan de muis die ik gewend was. Maar het was redelijk snel wel een muis die prima aanvoelt. Geen klachten ermee gehad. Ik heb hem nog niet hoeven opladen, dus de batterij heeft ook een goede performance. Na gebruik moet je het schuifje aan de onderkant wel even omzetten, om energie te besparen. Daar moest ik wel even aan denken, maar als je die routine erin hebt, is dat ook geen issue.
Verder een prima muis, prima in het gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• aan de kleine kant

RobW1980 30-05-2024

Accu is ideaal

Dagelijks werk ik veel op een laptop en daarbij gebruik ik liever een muis dan het ingebouwde trackpad. Daarnaast heb ik ook een laptop voor privé. Deze Trust muis kan eenvoudig via Bluetooth met beide laptops worden verbonden en het wisselen tussen de laptops gaat heel makkelijk met een knopje aan de onderkant. Door de duidelijke handleiding kon ik snel aan de slag.
Het lage gewicht van deze muis viel me gelijk op. De knopjes zijn prettig om te bedienen en zijn bijzonder stil.
Het ontwerp is bescheiden, wat ik helemaal prima vind. Deze draadloze muis heeft een ingebouwde accu, wat erg handig is omdat ik dan geen gedoe heb met batterijen. Ik kreeg deze muis om te testen en was vooral benieuwd naar de accuduur. Bij mij gaat de accu zeker een paar weken mee, en wanneer hij opgeladen moet worden, kan dit via een (meegeleverde) USB-kabel aan de laptop. Bij het opladen moet je wat geduld hebben, het gaat vrij langzaam. Het is handig dat je de muis tijdens het opladen gewoon kunt blijven gebruiken.
Helaas lijkt de accu niet vervangbaar te zijn, wat de levensduur van de muis beperkt, aangezien accu’s nu eenmaal niet eeuwig meegaan.
Door de ergonomische vorm en een prettig formaat ligt de muis comfortabel in mijn rechterhand, en de knoppen aan de zijkant zijn strategisch geplaatst zodat mijn duim ze gemakkelijk kan bereiken. Door het compacte formaat en het lichte gewicht is de muis gemakkelijk mee te nemen naar kantoor.