Trust Ozaa - Oplaadbare Draadloze muis - Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Ozaa - Oplaadbare Draadloze muis - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g******@x******** 25-06-2021

Comfortabel in gebruik

Zachte rubberen greep, extra wieltje en knoppen aan de zijkant. Merk nu al dat de elleboog en pols minder klachten geeft. Geen batterijen meer nodig maar met usbkabel oplaadbaar. En geruisloos.

Pluspunten

• Geen batterijen nodig
  • Minder klachten pols
  • Geruisloos

OnnoMorren 03-06-2021

Een echte aanrader

De muis is net iets hoger wat juist fijn in de hand ligt.
De knoppen klikken niet en dat geeft deze muis net dat stukje extra.
Verrassend nette uitstraling toen ik deze uitpakte, de werking was nog fijner!
Een echte aanrader. Plug&Play installeren.
DPI snelheid is goed in te stellen, zo ook de werking van alle knoppen en extra wieltje aan de zijkant.
Erg handig voor vele doeleinden.
Prijstechnisch zeer goed voor deze hoogstaande muis.

Pluspunten

• Fijne drukknoppen
  • Hoge muis, ligt goed in de hand

familiestam 03-06-2021

fijne muis met extra funties

ik ben super blij met de muis. ik vond hem eerst groot ogen. ik plugde de usb in de laptop en de muis was direct klaar voor gebruik. en wat was ik verbaasd over hoe fijn een grote muis is in gebruik. bij de kleine muis kreeg ik vaak kramp na een bepaalde tijd, dat heb ik bij deze muis helemaal niet. wat ook geweldig is zijn de extra funtie knoppen die op de muis zitten. als je de scrolknop bovenin indrukt dan gaan de pagina's automatisch omhoog en naar beneden met de muisbewegingen. en met de linker knoppen ga je een pagina verder en terug. hierdoor kan ik lekker shoppen of gamen vanaf de bank met de muis voor me en laptop op tafel. de bereik is net zo goed op afstand waardoor dat mogelijk is. we gebruiken hem nu iets meer dan een week en de batterij is nog niet leeg. er zit geen batterij indicatie op dus ik ga hem zo wel op de lader leggen. ik raad hem zeer zeker aan. je zult er geen spijt van krijgen

Pluspunten

• draadloos
  • extra funties
  • fijn in de hand liggend
  • gebruiksgemak
  • mooi design

Minpunten

• geen batterij indicatie

FMJH1994 02-06-2021

Top muis!

De muis is aan de grote kant, maar als je er eenmaal aan gewent ben wil je niets anders meer. De muis was makkelijk te installeren en werkt heel snel. Met een volle accu kan ik prima een volle werkweek aan de slag voor ik hem weer eens moet opladen.

Echt een aanrader!

Pluspunten

• werkt snel
  • accu
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• aan de grote kant

m*********@h********** 02-06-2021

heerlijke muis

wat een heerlijke muis. Voldoende steun voor je hand en reageert goed op alle bewegingen. Als je een muisklik maakt hoor je dit bijna niet en gaat heel geleidelijk voor je vinger. Heel fijn dat je de muis kan opladen.. eindelijk geen andere batterijen meer op voorraad nodig.

Pluspunten

• ondersteuning
  • gebruik
  • oplaadbaar

e********************@g******** 31-05-2021

Fijne in de hand liggende muis

Ik heb de muis nu een paar weken in gebruik om te testen, ik ben erg tevreden.
Het installeren ging erg gemakkelijk; de ontvanger steek je in de USBpoort en daarna zet je de muis aan.
Je kan direct aan de slag, tenminste, nadat de muis is opgeladen.
Het opladen duurt ongeveer 3 uur en in die tijd kan je het niet gebruiken.

Verder ben ik erg tevreden over het gebruik van de muis.
Het ligt lekker in de hand, je hoort geen klik geluid (minimaal) en het reageert direct.
Wel een beknopte uitleg van alle knopjes, hier heb ik even op gegoogled om te kijken hoe deze te gebruiken zijn.
Onze laptop lijkt sneller te reageren met deze muis in vergelijking met onze "oude"muis.

Pluspunten

• stille knoppen
  • cursor snelheid
  • lange accuduur

Minpunten

• batterijstatus niet te zien
  • beknopte uitleg

Ramabo63 31-05-2021

erg fijne muis

een fijne muis om dagelijks te gebruiken, ik krijg geen last van kram in mijn hand o.i.d. wat ik vaak bij andere muizen wel krijg.
de accu gaat lang mee wat erg handig is, de usb-stick die er bij hoort is klein dus zit niet bij mijn laptop in de weg.
het klikken maakt echt geen geluid met de muis, ik heb hier nooit last van gehad bij andere muizen maar ik merk nu hoeveel geluid het eigenlijk maakt.

zeker aan te raden.

Pluspunten

• ligt goed in de hand

Minpunten

• geen minpunten

MM Baan 31-05-2021

Fijne handzame muis

Ik mocht deze fijne handzame muis testen op kantoor. De muis ligt door de grip randen erg fijn in de hand.
Wat ik erg fijn vind aan deze muis is dat je wel het klikken voelt maar niet het klikken hoort. Wat is dit fijn op een kantoor waar toch al veel geluiden zijn.
De muis heeft een zeer goed bereik.

De handleiding is erg summiere en iets opzoeken op internet vind ik dan weer te veel werk.
Wat ik jammer vind is dat je niet kan zien wat resterende tijd nog is van de accu.
Wel merk ik dat hij al 5 dagen zonder opladen mee gaat.
Langer wachten heb ik nog niet gedurfd.

Pluspunten

• fijne muis
  • handzaam
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen overzicht accu

jvgj 31-05-2021
  • Product gekregen

De muis ligt lekker in de hand. Maakt weinig geluid. Geen vervelende klikgeluiden. Prima kwaliteit/prijs. Hij is wat zwaarder dan normaal. Maar ligt wel fijn in de hand. Je laat je pols beter rusten. De batterij gaat lang mee en als hij leeg is plug je de kabel in de laptop en kun je gewoon verder werken. Hij is ook prima te gebruiken voor gaming

Saskia1972 30-05-2021

Goede keuze in prijs kwaliteit verhouding

De muis zit in een compacte verpakking, weinig afval is goed voor het milieu. In de verpakking zit een beknopte handleiding, de muis zelf, USB ontvanger en oplaadsnoer. Het installeren is zonder handleiding te doen. Wel eerst even voor het eerste gebruik opladen. Ik gebruikte hiervoor een powerbank omdat mijn USB poorten in de laptop allen bezet zijn. Dan kon ik de muis direct in gebruik nemen. Het bijgeleverde snoertje is erg kort en vrij stug dus niet handig om de muis tijdens het opladen via de laptop te gebruiken.

Met 10 minuten opladen doe ik er nu reeds 2 weken mee, ruim 9 uur per dag intensief. Ik kan niet zien wat de batterijstatus is, dus geen idee wanneer de muis weer opgeladen dient te worden.

De muis ligt lekker in de hand en is nauwkeurig in gebruik. Het wieltje functioneert naar behoren. De knoppen aan de zijkant gebruik ik niet. Zie daar de meerwaarde niet van in. Wel is aan te raden om een muismat te gebruiken.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Nauwkeurig
  • Oplaadbaar

Minpunten

• Muismat aan te raden
  • Oplaadsnoer stug en kort
  • Geen batterij indicatie lampje

n*************@g******** 30-05-2021

Top muis!

De muis heeft niet alleen een mooi design, het is ook nog functioneel. Door de stroeve zijkant ligt de muis goed in de hand.

Voor het eerste gebruik dient de muis wel te worden opgeladen daarna is het een kwestie van de USB-dongle in de computer stoppen en de muis is klaar voor gebruik.

Verder is de muis voorzien van muisknoppen die zeer weinig geluid maken, een zeer goede accuduur, een goed bereik (5m) en extra knoppen die de muis toch iets extra's geven ten opzichte van andere draadloze muizen.

Al met al een goede muis voor een mooie prijs.

• Perfect voor meetings

Minpunten

• Hij kan strak gaan zitten
  • Niet geschikt voor gamen

samfaithval 30-05-2021

Draadloos 1 van de toppers

Een hele stevige muis die heel goed in de hand ligt, de muis is voor een draadloze muis heel erg nauwkeurig en werkt op elke ondergrond.

De muis is oplaadbaar doormiddel van de accu die in de muis zit met een kabel die is meegeleverd.

De duim verlichting is ook heel fijn zodat je niet met je duim over de ondergrond schaaft.

Al met al is het een hele goede prijs en kwaliteit muis voor een mooie prijs.

Pluspunten

• draadlos
  • oplaadbare accu
  • goede grip

marlous 30-05-2021

fijne muis

Deze muis is heel fijn omdat hij bij het klikken geluidloos is. Ook het scrollen is prettig.
De muis ligt heel fijn in de hand. Makkelijk aan te sluiten zodat deze draadloos is.
Alleen het wieltje aan de zijkant weet ik niet waar deze voor is. De knoppen aan de zijkant druk ik nog weleens per ongeluk in waardoor je ineens naar een vorige pagina gaat.
Ik heb deze muis mogen testen en ben er heel enthousiast over.

Pluspunten

• geluidloos
  • draadloos
  • fijn in de hand

Minpunten

• knoppen aan de zijkant

Aatje 30-05-2021

fijne muis

Installatie is simpel. Heeft geen batterijen nodig. Opladen doe je met een kabeltje (scheelt batterijen) en ik vind het een fijne ergonomische muis die fijn in gebruik is.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • kabeltje om op te laden

Dadinda 30-05-2021

Fijne muis en een echte aanrader

Ik ben echt super blij met dit product! In eerste instantie vond ik de prijs wat aan de hoge kant, maar het is het dan ook wel echt waard. De installatie verliep gemakkelijk, dus is voor jong en oud te installeren. Ook het gebruik is erg fijn. Het is wel een rechtshandige muis, dus hier moeten linkshandigen dus wel op letten. De muis beweegt gemakkelijk, ook zonder muismat. Verder vind ik het model/ kleur ook mooi, voor een muis stijlvol. Aanrader!

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te installeren
  • Geen batterijen nodig

Tessa 29-05-2021

Houdt lekker vast en werkt makkelijk

Het wordt wel eens tijd voor een muis die beter in mijn hand ligt, want ik werk de hele dag thuis achter mijn laptop waardoor ik soms best wel eens last heb van mijn rechterhand. De ergonomische wireless mouse is een stuk groter dan mijn huidige muis en als ik hem vastpak voelt dat al direct goed. Het is een muis bestemd voor je rechterhand. De muis installeer ik makkelijk en snel door de USB receiver in mijn laptop te stoppen en vrijwel direct krijg ik contact met de muis en kan ik hem gebruiken. Het scrolwieltje op de bovenkant werkt soepel en tijdens het klikken maakt de muis geen geluid wat prettig is. Ook werken de knoppen aan de zijkant makkelijk. Je hoeft geen batterijen in de muis te stoppen, want je laadt de batterij op met het bijgeleverde snoer die je in je laptop stopt. Voor mij is dit echt een muis die ik graag blijf gebruiken, want hij ligt lekker in de hand en dat je geen geklik hoort is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Geen geklik
  • Batterijen niet nodig
  • Houdt lekker vast

KarelGroot6 29-05-2021

Super product! Een aanrader

Deze muis is ideaal. Hij werkt perfect, gaat lang mee en heeft een ideaal formaat.

Pluspunten

• Heerlijk in de hand
  • Gaat lang mee
  • Draadloos
  • Alles wat je hebben wilt

Bhilvers 28-05-2021

Erg fijne muis

Super fijne muis. Erg goede grip. In deze tijd van thuiswerken wordt die vaak gebruikt maar echt de moeite waard. Makkelijk in de nacht op te laden zodat je hem de hele dag kan gebruiken.

Pluspunten

• Goede grip
  • Leuk design
  • Makkelijk opladen

Janneke 28-05-2021

Zeer goede muis

De muis ziet er mooi uit en ligt ook erg lekker in de hand.
Het installeren van de muis verliep ook erg makkelijk.
Je plaatst de ontvanger in de USB poort en zet de muis 'aan' en je kan direct aan de slag.

De muis moet wel eerst opgeladen worden, dit duurt volgens de gebruiksaanwijzing 3 uur.
Ik heb de muis daarom ook minimaal 3 uur aan de oplader gelaten.
Het nadeel vond ik wel dat ik op dat moment de muis nog niet kon gebruiken.
Ik weet niet of dit niet mogelijk is, of dat ik het wellicht fout deed.

Nu gebruik ik de muis al enige weken en heb het nog opnieuw hoeven opladen.
Ik kan hierdoor niet zeggen hoelang het meegaat na het volledig opladen.

Verder is de muis erg prettig in gebruik. Het klikt zacht en maakt dus niet veel 'herrie'.

Pluspunten

• prettig in de hand
  • goede connectie met de opvanger
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• lang opladen zonder te kunnen gebruiken

Thirsa 28-05-2021

Stille gebruiksvriendelijke muis

Snelle installatie. Stil. Gebruiksvriendelijk. Makkelijk te koppelen. USB bijgeleverd voor opladen. Geen adapter voor in stopcontact. Accu niveau niet afleesbaar. Zonder muismat te gebruiken. Lichte, maar wel brede muis.

Pluspunten

• Handzaam
  • Oplaadbaar
  • Stil

Minpunten

• Breed
  • Licht

Sweetwicca 28-05-2021

Goede keuze

Ik heb de ozaa nu al een tijdje en vanaf dag 1 lag die lekker in de hand, natuurlijk gevoel. Hij is mooi en snel opgeladen.
Ik ben er erg blij mee. Hij werkt goed op diverse soorten ondergrond

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Laad snel op
  • Mooi

Minpunten

• Rechtshandig alleen

k*********@h********** 28-05-2021

Comfortabele muis

De muis werk eigenlijk beter dan verwacht. De aparte vorm geeft veel comfort en hierdoor ligt de muis ook prettig in de hand. Daarnaast is de muis oplaadbaar met een kabel, waardoor ik niet telkens baterijen hoef te kopen/verwisselen.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Oplaadbaar