Corsair Dominator GT, DHX Pro Connector + Airflow II Fan

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Corsair Dominator GT, DHX Pro Connector + Airflow II Fan op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Kilmo 11-06-2013

Zeer makkelijk apparaat thuis aangesloten en zonder gebruiksaanwijzing op het wifi netwerk.
Heb in de huiskamer een Popcorn Hour en de films op deze kon ik met de O!play in de slaapkamer kijken.
Maar ik kocht hem voor de camping met gebruik van externe harde schijf.
Ik heb een WD My Passpord en een WD Elements deze deden het allebij niet op de asus maar wel op de Popcorn Hour.
Op de site van Asus kan je een lijst met harde schijven vinden die wel werken. Dit hadden zij op de doos moeten zetten.
Dus achteraf toch nog een miskoop had beter een duurdere Popcorn kunnen kopen want die leest wel alle harde schijven.

Kilmo 12-06-2013

Net de "Devices supported list of Mini Plus" doorgenomen maar hiervan is bijna niets te koop in nederland.

Evert-Emmeloord 10-04-2013

Hoe simpel kan je het maken. Aansluiten en klaar. KaKadeWeDee. Kind kan de was doen. Speelt gewoon alles af. Alleen de internet Apps stellen niets voor. Maar daar koop je hem niet voor. Voor dit geld, gewoon perfect.Muisstil.

Streamer1 23-12-2012

Apparaat nu 3 maanden in mijn bezit. Ben er erg over te spreken. Ben nog geen bestanden tegen gekomen die men niet afspeelde. Installeren was een fluitje van een cent. Duidelijk menu en de films komen in alfabetische volgorde in beeld.

emile S 01-12-2012

Ik heb 5 harde schijven, bus powered en met externe voeding, hij ziet ze allemaal maar leest er maar 1, als je contact opneemt met ondersteuning van Asus verwijzen ze naar een lijst met HD schijven die wel worden geaccepteerd. Vind dit de omgekeerde weg. De asus Mini, de reden waarom ik de plus heb gekocht, ziet mijn harde schijven wel en heeft dit probleem dus niet. Voor het overige een leuk apparaat.

Rmvdbeek 09-09-2012

Zeer eenvoudig te installeren mediaspeler. Was binnen 5 minuten operationeel via wifi. Ik gebruik hem om vanaf mijn nas te streamen via wifi. Dit werkt boven verwachting goed.

Het enige minpunt wat ik tot op heden kan ontdekken is de sortering van bestanden. Die staat niet op alfabetische volgorde en ik heb nog niet kunnen ontdekken in welke volgorde dan wel... Ik zoek me momenteel een ongeluk. Hopelijk kan hier nog wat aan gedaan worden.

Patrick B 02-11-2012

Hallo Rmvdbeek. Is raar dat ze bij jou niet in alfabetische volgorde staan. Als ik de bestanden op de pc of een externe HDD sorteer op bestand staan ze goed op volgorde.

Bouke18 29-07-2012

Geen gebruiksvriendelijk apparaat als het om streamen van films gaat. Het duurt een eeuwigheid voordat het apparaat wat "ziet" en stap terug is niet mogelijk, dus kan je weer het halve menu doorlopen om uit te komen waar je wil. Installeren is gelukt, maar vraag me niet meer hoe. Van mijn gedownloade bestanden worden een hoop niet herkent terwijl de pc mediaspelers er geen enkele moeite mee hebben. Als het kan dus gewoon weer de laptop met HDMI aan de tv voor het gemak. Alleen heb ik dan geen dolby 5.1 bijvoorbeeld. Via USB heb ik hem niet veel gebruikt. Laatste firmware staat er op, dus daar ligt het niet aan. Wellicht mijn gebrek aan inzicht of logica, hoewel dat over het algemeen meevalt. De functie om de ondertiteling te bewerken is wel erg handig als de ondertiteling tenminste gezien wordt. Het contrast van het beeld is te hoog t.o.v mijn tv beeld en moet ik steeds bijstellen. Jammer allemaal.

Patrick B 30-07-2012

Hallo Bouke18,

Ik denk dat het toch aan het gebrek van inzicht en logica zoals je zelf schrijft ligt. Het apparaatje herkent werkelijk alle bestanden die je hem voorschoteld. Één stap terug is zeker mogelijk met het return pijltje op de remote control. Ik heb meerdere mediaplayers getest en een tijd geprobeert maar deze is zeker favoriet. Ik alle bestanden wat ik aanbied herkend het apparaat onmiddelijk en niet pas na een halve minuut. Het contrast zou te hoog zijn?? Ja het is een HD mediaplayer en het is gelukkig geen VHS kwaliteit..

Rijkerleven 01-06-2012

Na een goed vergelijk heb ik toch voor de ASUS O!Play Mini Plus gekozen. Dat komt door de ingebouwde wlan. Dat is heel prettig voor de internetradio, die je direct met de bijgeleverde RGB kabel kunt aansluiten aan de stereo oid. Aansluiten en installeren ging heel erg eenvoudig en alles in het Nederlands. Je kunt ook gemakkelijk de favorieten instellen, zodat je snel kunt kiezen. Ik gebruik hem icm een USB harddisk en dat werkt gewoon goed. Alles via je computer er op zetten en dan weer aansluiten op de ASUS. Alleen streamen heb ik nog niet uitgeprobeerd. Voor mij een aanrader die niet te duur alles biedt wat ik wilde!

Patrick B 31-01-2012

Mijn keuze lag tussen de Mede8er MED400X2 of de Asus O!Play Mini Plus. Qua prijs liggen beide rond de €100,-. Na lang wikken en wegen heb ik toch voor de Asus gekozen mede omdat hij bij hardware.info zo goed uit de bus komt en zelf goede ervaringen met Asus heb. Hij is heel compact en kan heel veel bestanden aan. Ik heb nog geen bestand gevonden die deze HD mediaspeler niet afspeelt. Ook beschikt de Asus over een Wireless N en Gigabit LAN. Bij het uitpakken bleek er ook een HDMI-kabel bij te zitten. Al met al een toppertje.

Stefan C123 11-04-2012

Hallo Patrick
Ik overweeg om deze of een andere O!play speler aan te schaffen. Echter ik kan alleen nergens terugvinden od deze speler ook M4V files kan afspelen.
Ik heb zelf nu een AC Ryan maar die kan dit namelijk wel.
Heb je hier toevallig ook ervaring in?

Alvast bedankt voor je reactie.
Gr Stefan