Princess 201968 Fresh Juicer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 201968 Fresh Juicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Alex D.Mol 26-12-2010
Geschreven voor: Princess 201968 Fresh Juicer

Wat een rot ding. Maakt verschrikkelijk lawaai, als er uberhaubt wat sap mee geproduceert wordt. Wij hebben dit aparaat nu 2 x gebruikt, gekocht bij de Kijkshop. Snel schoonmaken en weer in de doos, retour naar de winkel.
Is zeer wankel. Voor 6 sinaasappels moet je aparaat 2 keer schoonmaken. Heel de keuken zit onder de troep. Een absolute miskoop. Gauw een wat durdere aanschaffen, die het el doet.
Klinklare rommel................

BoudewijnNB 29-09-2010
Geschreven voor: Princess 201968 Fresh Juicer

waardeloos ding .. hier kan je echt niet fatsoenlijk sinaasappeltje mee persen... net opgehaald en aangezet en bij een beetje druk op de pers stopt de motor al .. en zonder druk komen er misschien net 3 druppels sap uit een sinaasappel... is echt zijn geld niet waard ook al ziet het ding er wel leuk uit... heb er uiteindelijk met veel geduld in 10 minuten tijd anderhalve sinaasappel op geperst en dan heb ik het meeste sap er gewoon uitgeknepen met de hand .. het is een schande dat zo'n product überhaupt verkocht mag worden! hier gaat ie gelijk weer de prullenbak in :/

De Kok 02-01-2009
Geschreven voor: Princess 201968 Fresh Juicer

Het is een kwalitatief zeer slechte machine. Machine is het woord niet.

Bij het persen maakt het een lawaai, niet te filmen. Dit omdat de molens blijven hangen.

De machine is onstabiel, tijdens het persen 'loopt het weg'. De fabrikant heeft het proberen op te lossen door kleine zuignapjes onder het apparaat te plaatsen. Dit werk dus niet.

De plastic onderdelen zijn van goedkoop materiaal.

Een onderdeel van het draaimechanisme is een 'los' onderdeel. Dit raak je gemakkelijk kwijt. En dat is wellicht ook de bedoeling.

Enige voordeel is dat het een leuk uitziende pers is en weinig ruimte inneemt. Daar is dan ook alles mee gezegd.

Het is weggegooid geld deze machine aan te schaffen.

Pe 09-03-2007
Geschreven voor: Princess 201968 Fresh Juicer

Mooi ding, maar erg kwetsbaar. Duurde geen maand of palletje afgebroken. Nog wel bruikbaar, maar met de oude handpers gaat het nu een stuk sneller

Ivodaems 15-08-2005

Ik heb deze pers ongeveer 5 jaar geleden gekocht en sinds 4 jaar staat hij in
de kast, met een laagje stof erop. Dat is jammer want hij past goed bij de
Princess blender uit dezelfde lijn die ik daarvoor al had gekocht. Binnen een 2
maanden brak een plastic haakje af van de sinaasappelhouder, niet echt een
ramp. Ongeveer 3 maanden later draaide het zwarte sinaasappelhoudertje door als
je de sinaasappel te hard doorduwt. Dat betekende dus min of meer het einde van
mijn apparaat. Hij werkt nog wel, maar het duurt 2 minuten heel zachtjes
drukken voor de sinaasappel leeg is. Een ramp dus. Ik doe het nu gewoon
ouderwets handmatig!