Worx WX427

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Worx WX427 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger van der Veen 12-01-2017

Niet recht mee te zagen ondanks vaste langsgeleiding

Geschreven voor: Worx WX427

Ik heb deze zaag gekocht om laminaat mee zagen, leek mij beter dan een decoupeerzaag. Rechter zagen zowel in de lengte als in de breedte. Helaas moet ik melden dat met de meegeleverde zaagbladen dit niet mogelijk is. Het zaagblad voor hout is zo dun dat sterk zijwaarts buigt tijdens het zagen. In theorie werkt het prima, maar omdat er een te dun of slecht van kwaliteit zaagblad is meegeleverd is dit killing voor het eindresultaat. Ander punt is de machine wordt niet haaks geleverd, is gewoon slecht. Een ander vervelend ding, is dat iedere keer de laser moet worden aangezet voor het zagen. Waarom niet verwerken in de schakelaar van de machine. Uiteindelijk heb mijn oude grote cirkelzaag maar voor de dag gehaald en daarmee de klus afgemaakt. Conclusie: niet aanschaffen om laminaat mee te zagen.

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• Niet recht me te zagen
  • Zaagblad staat niet haaks
  • Zaagblad hout is te slap