KEF iQ60c

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF iQ60c op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

C.H. Mooij 18-05-2013
Geschreven voor: KEF iQ60c

WOW...wat een geluid...!!! zowel voor muziek als spraak allemaal zeer zuiver en duidelijk te horen wat er gezegd of gespeeld word. Wel bijzonder dat deze Kef iQ60c center speaker ook erg goed past bij mijn ca. 34 - 37 jaar oude Kef 105.00 en de 104.00 AB speakers aanvult.
Een zeer tevreden bezitter van een erg goede Kef iQ60c center speaker. Een AANRADER..!!!

Natuurlijk wil ik ook AV TRADER aanbevelen, want bij hun kun je altijd een leuke offerte krijgen zodat de prijs nog gunstiger word. Maar ook voor de snelle levering en degelijkheid van de producten. Daarnaast is de menselijke hulp ook erg goed.

Faartje 18-01-2012
Geschreven voor: KEF iQ60c

Sinds vorige week ben ik in het trotse bezit van de Kef iQ60c. Ik ben lang naar deze speaker op zoek geweest; hiervoor had ik de Q6C, daarna de iQ2c en de Q10c. Deze center speakers zijn ook van goede kwaliteit; ze vielen echter een beetje in het niet naast mijn grotere front speakers iQ 7 waardoor ik het volume van de center in mijn receiver altijd harder moest zetten.
Zo niet met deze speaker! Stemmen zijn erg helder en ik hoor dingen die mij met de vorige centerspeakers nog niet opgevallen waren!
Mocht je een surround set van de Kef iQ serie hebben, dan kan ik je deze center speaker zeker aanraden!
Ik heb deze speaker tweedehands voor een mooie prijs kunnen kopen. (wel lang moeten zoeken;))

John1971 22-02-2011
Geschreven voor: KEF iQ60c

Had hier voor een jamo set. Ben overgestapt naar de KEF IQ 50 Front, IQ60 Center en IQ10 surround. En ik moet eerlijk zeggen dat ik allemaal nieuwe geluiden hoor. Ook de center laat heel duidelijk de twee stemmen geluid horen. Wat ik nog al eens miste bij de jamo's. Nu nog op zoek naar een subwoofer.

Maar de center een dikke tien.

Anoniem 30-12-2010
Geschreven voor: KEF iQ60c

Zeer goede middenspeaker in combinatie met de KEF iQ90 frontspeakers. Vooral het geluid van de stemmen komt nu meer door de middenspeaker tov mijn vorige goedkope middenspeaker, een echte aanrader dus.

kelvin18 14-08-2010
Geschreven voor: KEF iQ60c

Heb nu deze center een paar dagen in bezit. Heb hem gekocht bij a better price. En ben er zeker over te spreken zowel a better price en de Kef IQ60c.
Heb de Kef Q11 voor en de Q5 achter. Dit geheel samen is echt helemaal top.
Klinkt ontzettend mooi en ruim.

celmeli 28-03-2009
Geschreven voor: KEF iQ60c

ik heb deze centerspeaker nu 3 maanden in bezit met comb IQ70(2 FRONT, 2REAR)en active sub van KEF PSW 2500.allemaal aangesloten op ONKYO TX-SR 806.als je een filmfreak bent is deze center perfect voor je woonkamer.geluid is erg dynamiek en helder.je moet hem wel effe ''inwerken''.het geluid zal met de dag beter klinken.
enige nadeel is dat hij beetje duur is,maar het is het zeker waard.

Vincent van Drie 16-03-2009
Geschreven voor: KEF iQ60c

Augustus 2008: ik was op zoek naar een volledige surroundset van KEF uit de IQ series. Mazzeltje gehad met de IQ9, de IQ3 was ook wat vriendelijker voor de portomonee dan verwacht, reste alleen nog de centre. IQ6c heb ik horen spelen en die wilde ik. Zwart.

Wat bleek -> deze centre werd vervangen door de IQ60c. Vernieuwde lijn. Baalde wel omdat dit een nieuwere serie is ( en vaak tot vertekend geluidsbeeld leidt bij volledige sets). de IQ60c dus alleen maar gehoord in een opstelling van nieuwere IQ's. Onder de voorbehoud dat wanneer het niet klonk kon ik hem terug brengen.

Nou van dat terugbrengen is het niet gekomen. Deze vernieuwde IQ60 doet het prima tussen de IQ9 en IQ3. Geluidsbeeld sluit aan. (Uni-IQ systeem van KEF) Geweldig.
Laag lekker laag, hoog lekker hoog en in het midden alles helder.
Gesprekken worden ook helder en goed weergegeven en dat is vaak een euvel bij centre speakers..

nee prima centre speaker