Onkyo C-7030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo C-7030 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rein 06-10-2017

goede cd-speler voor een mooie prijs

Geschreven voor: Onkyo C-7030

Onkyo C-7030 is een goede cd-speler voor een zeer redelijke prijs en mooie vormgeving,het loopwerk is zeer stil en de geluidskwaliteit is prima ,kortom (voor mij) een goede aankoop

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • geruisloos loopwerk
  • prima geluid

wim19a46 10-03-2012
Geschreven voor: Onkyo C-7030

update 10-03-2012. Na 3 weken in reparatie geweest te zijn is mijn Onkyo C-7030 weer in orde. De CD Drive unit is vervangen. Wel snel defect na 6 maanden, maar kan altijd gebeuren. Daarom voor degelijkheid een 6.

schroorboer 10-02-2012
Geschreven voor: Onkyo C-7030

Heb de speler sind een paar dagen in bezit ,en kan zeggen fantastisch.Ik had al de bd sp809 maar om dat loopwerk te sparen heb gekozen voor de c7030 ,het geluid klinkt nog wat beter als mn bd sp 809 .Kheb hem aangesloten analoog naar mn tx nr 3008 .Voor de rest een goede speler voor een leuke prijs .mvg een ht liefhebber.

bronco.b 29-11-2011
Geschreven voor: Onkyo C-7030

Ik moet bekennen dat ik normaal gesproken in een veel hogere audiosegment zit en mijn CD speler helaas de geest had gegeven. Een nieuwe peperdure speler zat er niet. Op basis van reviews en prijs kwam ik uit op de Onkyo C-7030. Wat een speler! Klinkt mooi dynamisch zonder schreeuwerig te worden. Het laag is strak, het hoog duidelijk zonder snerpen en het totale geluidsbeeld is behoorlijk precies. De speler speelt boven zijn niveau, is degelijk/sober gebouwd en daar hou ik wel van. Geen smuk. Ik denk dat ik voorlopig een nieuwe arcam speler uitstel.

wim19a46 31-08-2011
Geschreven voor: Onkyo C-7030

Het ontwerp is sober, evenals de afstandsbediening, maar wel robuust gebouwd. Maar het gaat om de geluidskwaliteit en daar is niets mis mee. Het loopwerk is zo goed als niet te horen. De speler wordt ook niet snel warm, dit in tegenstelling tot mijn blu-ray speler, waarvan de behuizing bovendien trilt. Dit komt ook door het gewicht van de Onkyo, 5,3 kg. tegenover de 2,7 kg. van de blu-rayspeler. En hij toont gelukkig ook het tracknummer, iets dat ik bij de blu-rayspeler miste.
Veel mogelijkheden, zoals MP3/WMA, CD-R, CD-RW, Random playback, Memory playback, Repeat playback.
Een laag stroomverbruik van 12 W. Ik gebruikte tot nu toe de blu-rayspeler om cd's te draaien maar was hier toch niet helemaal tevreden over. Ik miste in het display het tracknummer en hoorde toch wel bijgeluiden van de teller en het loopwerk.
De Onkyo draait erg stil. Ben er erg tevreden over en wil nu ook binnen afzienbare tijd de Onkyo BD-SP809 aanschaffen.
Ik heb de C-7030 coaxiaal verbonden met de Onkyo TX SR 607 AV Receiver. Een goede combinatie, bediend met de Logitech Harmony One.

wim19a46 12-02-2012

update 12-02-2012. De Onkyo C-7030 heeft 6 maanden goed gefunctioneerd. Nu echter heb ik sinds 2 weken het probleem dat hij meer dan de helft van mijn originele muziek cd's niet meer wil spelen. Hij blijft hangen bij: "reading" en geeft daarna "track 99" code.
Enige uren ingeschakeld wegens eventuele condensvorming en reiniging van de laserlens heeft geen resultaat gehad. Ik heb nu contact gezocht met de internetshop.

Johan 18-08-2020

Heb het zelfde probleem.
Ben je er achter wat het probleem is?