Onkyo C-7030 - Reviews

Digitale uitgang
optisch, coaxiaal
Usb

wim19a46 10-03-2012 Product half jaar in bezit

update 10-03-2012. Na 3 weken in reparatie geweest te zijn is mijn Onkyo C-7030 weer in orde. De CD Drive unit is vervangen. Wel snel defect na 6 maanden, maar kan altijd gebeuren. Daarom voor degelijkheid een 6.

schroorboer 10-02-2012 Product paar dagen in bezit

Heb de speler sind een paar dagen in bezit ,en kan zeggen fantastisch.Ik had al de bd sp809 maar om dat loopwerk te sparen heb gekozen voor de c7030 ,het geluid klinkt nog wat beter als mn bd sp 809 .Kheb hem aangesloten analoog naar mn tx nr 3008 .Voor de rest een goede speler voor een leuke prijs .mvg een ht liefhebber.

bronco.b 29-11-2011 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik moet bekennen dat ik normaal gesproken in een veel hogere audiosegment zit en mijn CD speler helaas de geest had gegeven. Een nieuwe peperdure speler zat er niet. Op basis van reviews en prijs kwam ik uit op de Onkyo C-7030. Wat een speler! Klinkt mooi dynamisch zonder schreeuwerig te worden. Het laag is strak, het hoog duidelijk zonder snerpen en het totale geluidsbeeld is behoorlijk precies. De speler speelt boven zijn niveau, is degelijk/sober gebouwd en daar hou ik wel van. Geen smuk. Ik denk dat ik voorlopig een nieuwe arcam speler uitstel.

wim19a46 31-08-2011 Product paar weken in bezit

Het ontwerp is sober, evenals de afstandsbediening, maar wel robuust gebouwd. Maar het gaat om de geluidskwaliteit en daar is niets mis mee. Het loopwerk is zo goed als niet te horen. De speler wordt ook niet snel warm, dit in tegenstelling tot mijn blu-ray speler, waarvan de behuizing bovendien trilt. Dit komt ook door het gewicht van de Onkyo, 5,3 kg. tegenover de 2,7 kg. van de blu-rayspeler. En hij toont gelukkig ook het tracknummer, iets dat ik bij de blu-rayspeler miste.
Veel mogelijkheden, zoals MP3/WMA, CD-R, CD-RW, Random playback, Memory playback, Repeat playback.
Een laag stroomverbruik van 12 W. Ik gebruikte tot nu toe de blu-rayspeler om cd's te draaien maar was hier toch niet helemaal tevreden over. Ik miste in het display het tracknummer en hoorde toch wel bijgeluiden van de teller en het loopwerk.
De Onkyo draait erg stil. Ben er erg tevreden over en wil nu ook binnen afzienbare tijd de Onkyo BD-SP809 aanschaffen.
Ik heb de C-7030 coaxiaal verbonden met de Onkyo TX SR 607 AV Receiver. Een goede combinatie, bediend met de Logitech Harmony One.