Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha CD-S303 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans 07-04-2022

Erg goed apparaat, aanrader

Geschreven voor: Yamaha CD-S303

Ik zocht een CD speler die behalve CD 's ook USB sticks kon afspelen, en dan niet alleen MP3 bestanden maar ook FLAC bestanden. Ook moest het een zilverkleurige zijn. Na enig zoeken op diverse sites ontdekte ik de Yamaha CD-S303 . Gewacht totdat het ding op voorraad was bij de dealer van mijn keuze. Werkt erg goed en voelt ook heel degelijk aan. Ik heb alle uitgangen aangesloten, dus zowel de (bijgeleverde) tulpkabel, maar ook heb ik de coax en de SPDIF uitgang aangesloten op mijn versterker.
Dit om eventueel verschil in geluidskwaliteit te kunnen horen, maar ik hoor geen verschil. De bediening ligt erg voor de hand, zowel via de knoppen op het apparaat als op de afstand bediening. Ik persoonlijk geef er de voorkeur aan om een audio apparaat te bedienen op het apparaat zelf, dus zonder afstandbediening. Helaas mis ik hiervoor op het apparaat zelf een aantal knoppen, zoals "random play" .
Ik had liever gezien dat alle functies ook op het apparaat zelf zaten zodat de afstandbediening niet verplicht gebruikt hoefde te worden. Verder is dit een prima degelijke CD speler met een erg goed geluid.

Pluspunten

• Speelt ook FLAC via USB
  • Voelt degelijk aan
  • werkt geruisloos
  • spdif, digitaal coax en line uitgang

Minpunten

• Niet alle functies op apparaat zelf te bedienen