HP 301XL - Inktcartridge kleur + Instant Ink tegoed - Reviews

Beste deals -4% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP 301XL - Inktcartridge kleur + Instant Ink tegoed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**************@m***** 01-09-2021

Nooit meer zonder inkt

Ik heb al meerder printers in huis gehad, maar over de printer met HP instant ink ben ik het meest tevreden. Het idee dat er ruim voordat de inkt op is alweer een nieuwe cartridge bezorgd zal worden is gewoon heel geruststellend. Maar ook dat prints met en zonder kleur of zelfs volledige A4 foto's voor dezelfde prijs geprint worden maakt ook dat je nergens meer over hoeft na te denken. Je doet echt wat je het mooiste lijkt!
De kwaliteit van de prints is goed. De kleuren zijn mooi en er zitten geen strepen op de prints. Dat komt ook omdat met de cartridge telkens ook de printkop vervangen word. Eigenlijk is er maar een nadeel: doordat je een vast aantal prints krijgt, heb je die niet elke maand op. Na een paar maanden vervallen de niet gebruikte prints. Een klein nadeel, waarvoor je veel gemak terugkrijgt. Ik zou Instant Ink dan ook aan iedereen aanraden.
Bij het aanmelden was het even lastig om de plek te vinden om de code in te vullen, maar daarna werkte alles prima.
Via de gratis bezorgservice werd de inkt snel afgeleverd.
Er waren verschillende flexibele plannen waartussen voor mij een geschikte goedkope optie stond.
Inmiddels heb ik ook nieuwe inkt ontvangen en ook die kwam ruim op tijd.
De gratis recyclingsservice vond ik te ingewikkeld dus heb ik de oude cardridges gewoon weggegooid.
De HP Smart App heb ik niet gebruikt, maar via internet kan je ook al dit soort dingen regelen.
Ik denk dat instant inkt me geen geld, maar wel tijd zal besparen. Het is namelijk heel makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Mooie prints
  • Geen lege cartridges neer
  • Goedkoop

Minpunten

• Recyclingprogramma onduidelijk