ThinkTankPhoto RETROSPECTIVE 5 PS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ThinkTankPhoto RETROSPECTIVE 5 PS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fotodick 19-08-2015

De Thinktank Retrospective 5 in de pinestone-uitvoering valt niet op als fototas, waardoor je ongemerkt kunt photo shooten en minder gevaar loopt op diefstal.
Zeer tevreden over soepele levering door camera.nu. Dat moet daar een goed geoliede machine zijn: je vindt op fotoforums precies de fototas waarnaar je op zoek was, en met een paar klikken heb je hem de volgende dag in je handen. En voordeliger dan in andere shops.

Fotodick 07-12-2015

kieskeurig vroeg mij inmiddels of ik nog steeds achter deze review sta of er iets aan toe kan voegen.
maar nee, ik ben nog altijd in mijn sas met die prima tas. vreemd dat ik de enige ben, terwijl; het wereldwijd zo'n succes is.
allemaal op naar camera.nu