De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon 2971C005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Perry 05-04-2021

Onmisbaar voor EOS EF/S overstappers naar EOS RF

Geschreven voor: Canon 2971C005

De originele producten van Canon zijn meestal de duurste. Maar met een goede reden, ze zijn perfect. De adapter past volmaakt en werkt volmaakt. Gebruik al sinds 30 jaar canon EOS camera's. Gemiddeld elke 2 jaar een nieuwer, beter model ;) . En heb dus al veel EF en EFS lenzen tot mijn beschikking. Geen exotische maar wel enkele aardige L versies. Na mijn aankoop van de EOS RP met de 24 240RF en 50mm RF wilde ik ook mijn EF/EFS lenzen weer gaan gebruiken. De adapter werkt perfect. De EF lenzen werken beter dan op mijn oudere DSLRS en zelfs de EFS Llenzenwerken (met1.6 crop) uitstekend. Ook in videogebruik. De RP met laatste firmware heeft alle correctiemodules van mijn ouderelenzenaan boord. Kortom: de adapter is een topproduct.

Pluspunten

• Topkwaliteit
  • Zeer goede vatting
  • Uitstekende prijskwaliteit