Russell Hobbs 18951-56 - Reviews

Ontdooifunctie
Kleuren
rood

Miranda 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Product een week in bezit

Het is een fijne broodrooster. Goede brede openingen zodat je brood er helemaal in past. Het brood word mooi bruin en is snel klaar.
Snoer vrij kort.
Kortom een mooie degelijke broodrooster.

Sextant 19-07-2016

Ik begrijp niets van deze m.i. positieve review, ik vind deze broodrooster ronduit slecht, de cijfertjes zijn niet te zien, de ene keer moet je 'm op 2 neerzetten, dan weer op 3, de randen van de boterham worden zwart, terwijl de boterham zelf mooi bruin blijft, dus de resultaten zijn slecht, maar weer niet constant slecht!

elna01 04-03-2016 Product maand in bezit

Mooie broodrooster met grote sleuven van ruim 13 cm lang en 3 cm breed zodat ook hoge boterhammen geroosterd kunnen worden zonder er telkens een stuk vanaf te hoeven snijden. Waarom veel broodroosters tegenwoordig van die mini sleufjes hebben is mij een raadsel.... Niet erg snel. Duurt precies 3 minuten om een boterham mooi egaal bruin te roosteren. Degelijkheid tot nu toe geen probleem, hoop dat ie het over 10 jaar nog doet. Snoer is 60 cm lang en had wat langer gemogen.

Sextant 19-07-2016