Inventum BM60 - Reviews

800 gram
Kleuren
wit
Timer

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tp cremers 02-02-2016

hij is mooi van vorm en niet te groot
maakt geen lawaai en word niet heet aan de buitenkant hij is gemakkelijk schoon te maken
de deeghaak blijft niet in het brood zitten maar in het bakblik en het brood is in een keer goed gelukt en lekker

Ben 23-03-2017

Doet precies wat je mag verwachten!

Na 13 jaar zelf 2x per week brood gebakken te hebben met een broodbakmachine van een niet meer bestaand merk heb ik nu, na een uitgebreide research, gekozen voor de Inventum BM60. Naast de goede recensies waren voor mij met name de afmetingen van de BM60 belangrijk. Op het plaatsje in mijn keukenkast paste geen enkel andere broodbakmachine. De geringe afmetingen en gewicht van de BM60 past precies bij mijn wens. De functionaliteit van de BM60 komt in grote lijnen overeen met mijn oude machine. Toch was het spannend hoe mijn eerste broodje uit de BM60 zou komen. Ik ben niet teleurgesteld - in tegendeel - mijn volkoren broodje kwam er geurend en met een mooie knapperige korst uit. Heerlijk! Als je de duidelijke instructies voor de bereiding nauwkeurig opvolgt kan het ook bijna niet verkeerd gaan. De BM60 beantwoordt dus geheel aan mijn verwachting. De BM60 is uitgerust met 12 programma’s en voorbeelden voor een ruime broodvariatie. De machine blijkt een betrouwbare partner te zijn! Het kent alleen maar pluspunten. Oké .. één klein minpuntje dan. Dat is het ontbreken van een uittrekhaakje voor het vleugeltje uit het afgekoelde brood. De BM60 met 2 jaar garantie onderscheidt zich ook in prijs van andere merken. Het is beslist niet nodig meer geld uit te geven voor een prima resultaat. Een aanrader!

Pluspunten

• 12 programma's
  • klein met maximaal resultaat

Minpunten

• geen uittrekhaakje voor het vleugeltje

Myriam Maes 05-07-2015

Na het opgeven van ons ander broodbakmachine (ander merk) ben ik gaan opzoeken naar andere degelijke merken. Vlug ontdekte in Intventum, een product dat al heel lang op een positieve manier gekend is in Nederland. Ook al woon ik in België, ik had hier onmiddellijk vertrouwen in :-) !

rhode 25-11-2015

hoe bevalt ie? kan je er veel mee?

h.hanssen 01-12-2015

Hallo Myriam,

Is dit nog steeds een aanrader volgens u?

Groet,
Herman

B.Kuijt 23-08-2016

Broodbakmachine

Gisteren voor het eerst gebruikt. Nog nooit zo lekker brood gegeten. Wat een heerlijke machine. De warme bakker zal mijn niet meer zien

liesbeth 23-08-2017

tegenvaller

ik heb 2 x binnen een maand een Inventum BM60 gekocht bij Blokker.
Op zich een prima machine, maar de rede dat ik hem terug heb gebracht was dat zodra ik hem in het stopcontact deed begon hij te zoemen, zonder dat hij aan stond. Er lekte duidelijk stroom. Niemand wist een verklaring te geven. Jammer

Minpunten

• bij het inschakelen stroom lekken

Peter 25-02-2017

prima machine voor een scherpe prijs

Ik had een broodbakmachine die afgelopen weekend kapot ging. Was van een ander merk en was 2e hands, leeftijd onbekend dus geen garantie. Ik ging op internet op zoek, want ik was inmiddels gewend aan heerlijk vers brood. Toen zag ik deze machine met zeer goede beoordelingen en een scherpe prijs. Ik heb de machine nu 3 dagen in bezit en heb inmiddels drie broden gebakken die prima gelukt zijn. Met de timerfunctie wordt je in de ochtend wakker met een vers brood, heerlijk.
De machine heeft veel mogelijkheden en ziet er prima uit. Hij is iets kleiner dan mijn vorige machine, maar groot genoeg voor de broden die ik wil bakken, dus dat komt juist goed uit. Scheelt weer wat ruimte op het aanrecht.
Ik hoop nog lang van deze machine gebruik te kunnen maken, maar zelfs al haalt hij krap de garantietermijn, dan nog haal ik mijn geld er met groot gemak uit.

Pluspunten

• veel programma's
  • compactformaat voor broodbakmachines
  • kijkvenster
  • timer
  • scherpe prijs

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken tot nu toe

sonja van der zwan 25-02-2016

na 1x gebruiken display onleesbaar afgelopen zaterdag gekocht. Ga hem morgen terug brengen

Hetty 28-12-2016

Broodbakmschine BM60

Fijne compacte machine met een royaal bakblik. Handig bedieningspaneel. Heeft veel mogelijkheden zoals alleen deeg kneden en zelfs jam maken

Johnnybaktbrood 27-09-2016

prima broodbakmachine

Echt, eenvoudiger brood bakken met deze machine bestaat niet. Zeer goede kwaliteit machine. Gebruiksvriendelijke broodbakmachine met voldoende mogelijkheden. Kan zelfs jam maken.

Pluspunten

• eenvoudig
  • weinig schoonmaak
  • gebruiksvriendelijk