Inventum BM121B - Reviews

zwart, roestvrijstaal
Timer

Ronny 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Inventum Slechte garantie

We hebben de machine nu 8 maanden in gebruik en hebben een bakblik dat zwart slijpsel achterlaat in de machine, en soms ook in het deeg. Na contact gehad met inventum, omdat op de website staat dat er 2 jaar garantie op de machine "zou" zitten, blijkt dat de machine onder de garantie valt, maar bakblikken niet. Hallo inventum, Wat heb je aan een machine zonder bakblik. is toch best wel belangrijk. Dus helaas. Dit antwoord verwacht je van een chinees merk, maar niet van een degelijk merk als inventum.

Minpunten

• Waardeloze garantie

ApEmmerik 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke goede keus

Na 2 modellen unold68511 nu na 8 jaar een ander merk. Voorkeur gaat uit naar een 'horizontaal' bakbrood. Nu 6 broden verder erg tevreden. Constante kwaliteit, makkelijk in gebruik en stiller dan de Unold.

ricardobloem 20-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Inventum service slecht

wij hebben deze broodbakmachine 1 1/2 jaar in gebruik en bakken iedere week ons brood, van de kneedhaken laat de teflon laag los krijgen dat dus in ons brood. 2 jaar garantie op apparaat, Inventum geeft GEEN nieuwe kneedhaken kunnen deze wel kopen. geen garantie

Robert 22-01-2016 Product half jaar in bezit

6,3
Na een half jaar goed te hebben gebruikt, doet de broodbakker het opeens heel erg slecht. Hij maakt enorm veel lawaai en wordt erg heet. Laatste maand is het brood ook nat bij het uithalen. Inventum gebeld en we werden doorverwezen naar de winkel waar we hem hebben aangeschaft. Deze verwijzen ons weer door naar Inventum. Ben er niet blij mee.

Ivo 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,7
Nu inmiddels een tijdje in mijn bezit. Eigenlijk bevalt hij me niet zo, het brood komt er wat nat uit en de vorm vind ik ook niet echt mooi. Heb verschillende soorten meel geprobeerd en ook verschillende programma's. Hij maakt ook behoorlijk wat herrie. Nee, mijn volgende broodbakker is geen Inventum.

Menmmetje 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Door de ervaring met het voorgaande model gelijk weer voor een Inventum broodbakmachine gekozen. Stille machine die lekker brood en lekkere cake maakt. Makkelijk schoon te maken onderdelen.

Maja Vos 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeker 10 jaar hebben wij een Inventum broodmachine BM20
gebruikt,naar alle tevredenheid, en doet het nog, maar had zin in een nieuwe en dat is geworden de Inventum BM121B.Een fantastische machine, mooi brood, kan iedereen aanbevelen.