Bestron ABM2003 - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,8

hilledorst 13-02-2016 Product half jaar in bezit

4,7
deze broodbakmachine nu een half jaar in ons bezit. Een regelrechte miskoop. Hebben nu inmiddels al 5x uitval gehad tijdens een bakproces. Brood komt er ook iedere keer anders uit en dan gebruiken we iedere keer hetzelfde deeg. Dan weer te nat dan weer te droog, dan weer groot dan weer klein, dan weer gaar dan weer niet gaar. We zijn toen gegaan voor een goedkope broodbakmachine maar we hadden beter iets meer geld kunnen uitgeven voor een kwalitatievere

Annemarie72 18-11-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb dit apparaat nu een paar weken en ik vind hem echt heel praktisch in gebruik. Het gebruiksgemak is heel groot door de duidelijke knoppen, dus kun je eigenlijk niets fout doen. Ook heel handig vind ik dat het LCD-Display verlicht is. Door de timer is het brood klaar wanneer ik dat zelf wil. Door een glutenallergie van een van de kinderen ben ik tot de aanschaf overgegaan, maar we genieten nu met het hele gezin van het resultaat! Ook zit er 5 jaar garantie op i.p.v. 2 jaar bij de meeste anderen.

Doro 05-02-2016

Voldoet de machine nog steeds? En waar krijg je 5 jaar garantie?
Jutta

Annemarie72 06-02-2016

Ja, de machine voldoet nog steeds. De fabrikant(Bestron) geeft 5 jaar garantie. Ik heb die zelf nog niet nodig gehad, maar normaal gesproken gaat dat gewoon via de winkel of webwinkel waar je hem gekocht hebt.