Inventum BM50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Nicolagol 28-01-2014
Geschreven voor: Inventum BM50

Na een half jaar laat de coating los van kneedhaak. Geen garantie volgens Inventum. Kneedhaak is ook niet meer te verkrijgen via onderdelenshop. Knap waardeloos.

Nicolagol 28-01-2014

Via helpdesk toch een kneedhaak gevonden.

Joepy Hilversum 30-01-2014

Hallo Nico, het lijkt mij het beste om de gehele coating van de kneedhaak te verwijderen en gewoon blijven gebruiken.

Maar heb je enig idee hoe dat gekomen is, door harde noten of andere harde prod. zoals suiker vind de coating niet zo prettig, het zoetigheid wat ik gebruik is keukenstroop, het is erger als de coating in je bakblik loslaat.

Laat iets van je horen, groeten Joop Hilversum.

lindavv 06-05-2014

Bij mij laat de coating ook al los. Kunt u mij de helpdesk eens doorgeven? Ik had graag ook een nieuwe kneedhaak besteld.

LovelyLady 25-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Een aantal weken deze broodbakmachine in huis, en ik kan nu al niet meer zonder. Voorheen nog nooit zelf een brood gebakken; het leek me allemaal zoveel werk. Maar dit valt echt mee. 'S avonds de ingrediënten erin, timer aanzetten, en 'S ochtend wordt je wakker met een heerlijke geur van vers brood.

De smaak van het brood is ook heerlijk, lekker luchtig. We zijn met zijn tweeën, dus een brood van 500 gram is voldoende voor ons. Er zijn veel verschillende recepten te vinden op internet, dus genoeg afwisseling, en voor elk wat wils. Ik heb nog geen cake en jam gemaakt met de inventum BM50, dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Een ander pluspunt is dat de machine klein en compact is, hierdoor past hij mooi onderin het keukenkastje.

xo03la 24-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

De instructies zijn helder en klaar. Het apparaat is direct gebruiksklaar. Het is leuk om samen iets te proberen, na verloop van tijd verspreidt zich een aangenaam geurtje. Na afloop is het snel schoongemaakt en opgeruimd

RAKlomp 24-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

De hoeveelheid aan brood is niet een gebruikelijke, het is een klein brood wat je hiermee kunt maken. Daardoor kun je niet de pakken uit de supermarkt gebruiken, maar moet je zelf gaan 'mengen'. Verder uitermate tevreden met het gebruik, en de eerste broden zijn al gebakken. Erg lekker en makkelijk om te doen.

Bookeloo 24-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Na twee bakbeurten kapot, waarschijnlijk de elektronica.
Opgestuurd naar service centrum van Inventum.
Afwachten wat er verder gaat gebeuren.

Joepy Hilversum 05-11-2013

Hallo Bookeloo, wij zijn nu al enige tijd verder, heeft u al reactie van de leverancier, het is altijd een teleurstelling als iets zo snel kapot gaat en dan is de service erg belangrijk.

Vriendelijke groet, Joop Hilversum.

R. van Hoof 24-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Sinds een paar dagen heb ik deze broodbakmachine in huis. De gebruikershandleiding is heel duidelijk. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst een bruin brood gebakken! Een kind kan de was doen. S'ochtends hing er een heerlijke broodlucht in huis. Ik kon niet wachten totdat ik het brood mocht aansnijden. Het brood smaakte heerlijk. Ik ben dan ook heel tevreden over deze machine.

erkan87 23-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Echt een super uitvinding. Wij maken dagelijks een lekker broodje. Zetten het aan voor het slapen gaan en volgende ochtend heerlijk vers brood op de plank. Geen verspilling meer met brood weggooien oid. Gekocht via ibood.nl, koopje!

Jasperdejong 23-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Ik heb de broodmachine nu 2 weken in gebruik. Heel eerlijk; had ik geen hoge verwachtingen van een automatische machine. Bak al jaren brood met de hand. Maar omdat dit veel tijd kost en ik smorgens graag vers brood wil, ben ik toch overstag gegaan.

De inventum BM50 is een prachtig product.
En bakt ook nog eens een prachtig product.
Ideaal is de timer die je instaat steld 13 uur vooruit te plannen.

Het gebruik is zeer invoudig en staat duidelijk uitgelegd in het bijgevoegde boekje. Hoeveelheden, soorten en variable worden beschreven.

Het brood is voor ca3-4 personen meer dan voldoende om te ontbijten. Dus niet om een brood te bakken voor het hele gezin voor meerdere keren. Maar dit was juist voor mij een voordeel. Gezien we met 2 volwassen en 1peuter zijn.

Mijn dochter is ook helemaal om, elke morgen vers brood.

Ideale machine voor weinig geld.

henkjose47 23-09-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Prima aankoop. Mooi klein formaat om op te bergen. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi deisign.
Werkt perfect, veel mogelijkheden.

gwi 20-03-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Fijne broodbakmachine, niet zo'n lomp ding. Heerlijk vers brood, alleen de lucht al...... Wij wilden juist een kleintje omdat wij een versgebakken brood eigenlijk dezelfde dag het allerlekkerste vinden. Dan is een 500 grams brood meer dan genoeg is om een dag van te eten met een paar personen. Degelijkheid lijkt me prima in orde in de periode van een paar maanden dat ik 'm heb en Inventum is een bekend merk.

ajax45 18-03-2013
Geschreven voor: Inventum BM50

Tijdje terug hebben we deze machine gekregen van vrienden. Doet gewoon prima waar ie voor bestemd is, af en toe eens een leuk broodje maken. Online even een leuk recept opzoeken en gaan! Enige minpuntje wellicht de capaciteit(500gr.) maar voor ons eigenlijk voldoende.