Inventum BM95 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM95 op Kieskeurig.nl.

Hanneke 13-02-2021

Goede degelijke machine

Geschreven voor: Inventum BM95

De BM95 is wat mij betreft een heel goede koop geweest. De machine doet wat hij beloofd. Is eenvoudig te bedienen en heeft een heel duidelijke uitgebreide gebruiksaanwijzing.
De vormgeving is erg mooi en de machine is niet zwaar maar staat wel heel stabiel.
De machine kneed goed, rijst goed, de bakvorm is er makkelijk in en uit te halen. Broden zijn tot nu toe prima gelukt. Deeg is goed gemengd en helemaal gaar en luchtig gebakken . De machine beschikt over een timer wat handig is als je ' s morgens vroeg vers brood wilt.

Pluspunten

• zeer makkelijk te bedienen
  • mooie machine
  • handige timer
  • veel mogelijkheden

jan van kerkoerle 25-04-2020

goede handleiding en bediening

Geschreven voor: Inventum BM95

hebben na lang overleg toch voor de BM 95 gekozen voor het design en gebruik hwdden al velen zien bakken maar wij kozen toch voor deze !!geweldig product!!

Pluspunten

• design en gebruik

ap 01-05-2021

Gemakkelijke bediening, ziet er mooi uit

Geschreven voor: Inventum BM95

Ik had eerst een grotere willen kopen nadat onze vorige bakmachine de geest had gegeven maar ik kwam dit apparaat tegen voor een schappelijke prijs. Toch maar geprobeerd en het was een schot in de roos. Mengt en kneedt goed en bakken gaat ook prima. Schoonhouden is heel eenvoudig, de gebruiksaanwijzing is duidelijk en de recepten die daarin staan leveren goede resultaten op. Zeer tevreden over dit apparaat

Pluspunten

• Prima brood
  • gemakkelijk schoonmaken
  • luxe uitstraling
  • compact

Thomas 01-05-2021

Een mooi instapmodel

Geschreven voor: Inventum BM95

Een mooi vormgegeven instapmodel dat handig is als je een kleine keuken hebt. En dus eigenlijk niet voldoende ruimte bezit om comfortabel deeg te kneden.

Het doet wat het moet doen voor een erg betaalbare prijs, zoals gewend van inventum.

Het enige nadeel wat ik zo 1,2,3 kan vinden is dat het scharnier van het deksel wat wiebelig is. Maar dat heeft geen effect op het brood dus heel belangrijk is het niet.

Pluspunten

• Smal
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Scharnier van deksel slapjes

BM95 broodbakmachine Inventum 17-04-2021

Inventum Broodbakmachine BM95

Geschreven voor: Inventum BM95

De Inventum BM95 een Onmisbaar Super product tijdens onze twee maandelijkse vakantie in Frankrijk, omdat we geen brood meer kunnen kopen op de camping en de bakker in het dorp is gestopt ook helaas. Stokbrood is voor ons geen optie ivm gezondheidsproblemen en nu bakken we gewoon Zelf, dagelijks lekker vers en Overheerlijk!

Pluspunten

• volautomatisch en dagelijks vers
  • overheerlijk

Minpunten