Wolfgang 20 V accu schroef - / boormachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wolfgang 20 V accu schroef - / boormachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*********@h****** 25-05-2023

Slechte accu

Waardeloos, accu heel vlug stuk
Te duur voor wat je krijgt dus.
Zonder accu waardeloos

Minpunten

• Accu
  • Oplader

Danny 04-08-2020

Prima product

Zeer deugdelijk en betrouwbare accuboormachine. De meest gangbare bitjes en houtboren worden in een compact en handig koffertje meegeleverd. Jammer dat er geen tweede accu bij geleverd wordt. Vandaar geen 10. Voor de rest een goede en krachtige machine. De lithium-ion accu zit met een uur vol en daardoor is hij snel klaar voor gebruik.
*duurzaamheid - twee dagen in bezit. Dus vandaar ‘Goed’. Want kan er uiteraard nog niet over oordelen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Snel opgeladen
  • Praktische accessoires(bitjes/houtboren)
  • Compact koffertje

Minpunten

• Ontbrekend tweede accu
  • Moeilijk om er een extra accu bij te krijgen

André 11-08-2019

Wolfgang 20 V accu schroef - / boormachine

Ik heb deze gekocht als extra machine om niet steeds te hoeven wisselen van boor naar bit . Ik heb er een garagevloer van van 18 mm underlayment mee geschroefd . Accu houd het erg lang vol , zelfs met 8 cm spaanplaatschroeven . Ben blij met deze machine . . Een aanrader om te kopen.

Pluspunten

• Accu duur
  • Licht van gewicht
  • In koffer

Minpunten

• Geen extra accu