Makita DLX 2020 Y DHP 453 accuboormachine DTD 146 slagschroefmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita DLX 2020 Y DHP 453 accuboormachine DTD 146 slagschroefmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

J.Verkuijlen 01-11-2018
  • Product gekregen

Slagschroefmachine en slagboormachine

IK wist al dat dit zeer goede machines waren door mijn ervaring in de bouw, ik heb hem nu privé aangeschaft en hij is en blijft de beste met sterke accu's en snellader heel veel machine voor weinig geld vergeleken met andere professionele machines lange garantie dit geven ze niet zomaar.

Minpunten

• geen

Toon N. 22-10-2017

Top allround combi set

Vroeger had ik steeds één accu boormachine dat ik gebruikte als schroever en boormachine. Eindelijk de stap gezet met de aankoop van een slagschroever en een aparte boormachine en nog geen seconde spijt van mijn investering. Mijn werk verloopt een stuk vlotter.

De boormachine draait zelfs mijn grootste frostnerbits vlot door het hout.

Beide voldoen 100% aan de verwachtingen. De klopboor functie heb ik niet zo vaak nodig en heb ik ook nog niet getest.

Pluspunten

• batterijen laden zeer snel
  • krachtige slagschroefmachine
  • Zeer sterke boormachine
  • Duidelijke indicatie van batterij spanning