Bosch PSR 1440 li-2 accuschroefboormachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSR 1440 li-2 accuschroefboormachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Brother 25-01-2021

Bosch PSR 1440 li-2

Mooie compacte boormachine die doet wat hij moet doen. De motor is sterk genoeg voor alle thuis klussen. Schroeven in hardhout is geen probleem.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Compact
  • Accu duur

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

r.s. 26-04-2018

andere machine onder zelfde naam

Ik kocht deze machine als 2e exemplaar...opnieuw een 14.4-prs li2...zodoende kon ik de accu's onderling uitwisselen...4 accu's inmiddels die het allemaal nog doen.
Echter was de rede voor de aanvulling dat het eerste exemplaar kuren begon te vertonen....een soort slippende koppeling...ik wilde niet plots geconfronteerd staan met een kapotte machine en kocht uit voorzorg een nieuwe/extra.
De oude functioneert nu 3 jaar later nog steeds en heeft nog steeds kuren...in de vorm van een ratelende slippende koppeling. De nieuwe heeft het echter al begeven...alleen het lampje brandt nog. De machine is sterk genoeg voor de werkzaamheden die ik doe maar begon wel regelmatig te stinken naar verbrand vet. Heb dat bij de winkel gemeld en die zei "stof". Enfin, hij bleef het wel doen dus heb ik er geen werk van gemaakt. Helaas ben ik nu door de garantieperiode heen gelopen...en is het einde machine.
Wat ik wil benadrukken: ondanks dat de oude machine en de nieuwe machine in de markt doorgaan als dezelfde machine....is dat op de accu's na ....NIET WAAR.

De nieuwe machine is kleiner en makkelijker hanteerbaar...maar is mbt bouwkwaliteit een héle flinke stap terug.
Uitgaande van dezelfde benaming heb ik dit bij aankoop dit product niet bekeken en gewoon een doos gekocht met de gelijke specificatie. In vergelijking tot zijn voorganger lijkt dit een speelgoed uitvoering.
Als dit de trend is die Bosch gaat....dan is het een eindigende weg

ik ben niet blij met deze aankoop.

Pluspunten

• licht
  • prima accu

Minpunten

• zwakke bouwkwaliteit
  • voelt helemaal niet degelijk aan