Panasonic DMP-UB314EGK - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cher 22-11-2017

Super mooi product

Ik vindt het echt een super product buiten dat ik hierop Netflix kan kijken is de kwaliteit van het beeld ook super ik zou het zeker aanbevelen

Bianca Schut 19-11-2017

Compacte maar saaie blurayspeler

Onze home cinema was overleden, maar mijn man wilde graag een soundbar als geluidsbox. Dus we moesten een losse blurayspeler kopen. Sinds kort hebben we een 4k tv dus de Blu-ray moest ook 4k-schijfjes af kunnen spelen. Het aansluiten en installeren ging heel erg gemakkelijk. Na het instellen van het netwerk moest ook de besturing geüpdate worden. De knopjes van het apparaat ogen en voelen erg goedkoop. Opvallend is wel dat er geen display op het apparaat zelf zit. Het startmenu en de afstandsbediening zijn heel logisch ingericht. Deze compacte Blu-ray speler doet goed zijn werk.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Oogt goedkoop qua materiaal

Rob 17-11-2017

Compact, fraai design en perfect 4k beeld

Sinds twee weken in het bezit via Reviewclub.com

Direct viel het strak vormgegeven design al op. Het product voelt degelijk aan.
Bij de eerste installatie duurde het opstarten redelijk lang. Hierna is dit niet verbeterd.

De software en menustructuur voelt "oud" en beperkt aan. Vergelijkbaar met het menu van mijn 7 jaar oude Panasonic tv.

De beeldkwaliteit 4k is duidelijk te merken. De afstandsbediening si voorzien van een handige netflix-knop.

Voor mij geen overtuigend product op dit moment.

Pluspunten

• Beeld
  • Compact

Minpunten

• Software
  • Apps
  • menustructuur

Mario 16-11-2017

Mooi compacte blu ray speler

Mooi compact apparaat, gebruiksaanwijzing moet je van internet downloaden Er zit alleen een snelstartgids bij. Maar als je hem aansluit gaat het instaleren als vanzelf als je de aanwijzingen volgt, Wi-Fi en Netflix zitten kant en klaar op de gebruiksaanwijzing. Dus dat is ideaal, ondersteund verschillende beeld en geluid formaten. een nadeel is dat er geen HDMI kabel bijgeleverd is , dit had wel gemogen voor de prijs van deze player
het is een goede player Maar ook mooi is de 4K beelden via de player af te spelen

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goed beeld kwliteit

Minpunten

• geen hdmi kabel bijgeleverd
  • alleen een snelstartgids erbij geleverd

Tim 16-11-2017

Compact apparaat met veel mogelijkheden

Mooi apparaat. Wordt helaas geleverd zonder HDMI kabel. Heeft veel mogelijkheden. Echter heft de gemiddelde smart TV deze mogelijkheden tegenwoordig ook. (dubbel op?) Apparaat is compact wat prettig is in het plaatsen.

Pluspunten

• Compact
  • Veel mogelijkheden
  • WiFi

Minpunten

• Geen HDMI bijgeleverd

JJB 11-11-2017

Prima compact apparaat

Goed verpakt in de doos, een mooi compact apparaat. Helaas geen HDMI kabel erbij geleverd en een snelstartgids. De rest van de gebruiksaanwijzing moet je downloaden. Maar bij opstarten selecteer je Nederlands en kun je het menu doorlopen. Heel makkelijk en heb je echt geen gebruiksaanwijzing nodig. Denk wel voor gebruik alle functies heb je h'm wel nodig. Gaan we nog doen.
Maar tot nu toe een prima apparaat. Al veel functies ontdekt. Wifi natuurlijk, usb aansluitingen, ethernet en zowaar op de afstandbediening een speciale knop voor Netflix.
Vindt ik persoonlijk wat storend. Je moet dan wel een abonnement hebben.
Verder ondersteuning voor alle mogelijke formaten in beeld en audio.
Zelfgebrande schijfjes doen het ook prima.
Wel prijzig.

Pluspunten

• compact
  • veel mogelijkheden
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijzig
  • geen HDMI kabel
  • gebruiksaanwijzing via download