Samsung H6500 - Reviews

tangasierra 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooie bluy rai speler voor een mooie prijs.

nadat ik jaren een dvd speler heb gehad i.v.m 4k smart tv over gegaan op de Samsung H6500 mooi apparaat goed geluid en een prima beeld kwaliteit vol op mogelijk heden even je Wifi code invoeren en als je geen smart tv zou hebben maakt die er een smart van doormiddel van de afspeler mooie vorm geving lekker plat en simpel te bedienen hij voelt degelijk aan.
mooie speler voor een mooie prijs.
het is een aanrader.

Berend Botje 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede blue-ray speler!

9,4
Deze blue ray speler aangeschaft wegens het bezit van een Samsung TV. Mooi compacte blue ray speler die ook DVD/ Usb kan afspelen.

De speler is zeer gemakkelijk in te stellen. Plug & play. De opstart tijd is bij instelling eenvoudig aan te passen. Gemiddeld is de snelheid niet anders dan onze oude dvd-speler.

Beeld kwaliteit is uitstekend en tevens geschikt voor het kijken van blue rays in 3-d.

Kortom: een aanrader!

Ron 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke blueray speler voor weinig geld

Prima apparaat. Zeer gebruikersvriendelijk. Makkelijk te installeren. Mooie vormgeving. Prima beeld, legio mogelijkheden. Daarnaast praktisch in gebruik

Joepie007 11-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Kwaliteit kan beter

7,3
De Samsung H6500 nu anderhalf jaar in bezit. De blu-ray functie laat het sinds kort afweten hetgeen na anderhalf jaar aan de korte kant is, gewone DVD spelen nog wel, maar daar koop je geen blu-ray speler voor. Mogelijkheden zijn er meer dan voldoende maar de response tijden zijn zeer traag. Vormgeving is een kwestie van smaak (bediening aan bovenzijde is misschien niet ideaal, met de afstandsbediening is dat natuurlijk geen enkel probleem). Geluid en beeld zijn zondermeer goed.

andrebangma1 22-09-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Heb deze Blu-ray speler gekocht omdat mijn vorige Philips BDP-7700 geen lade meer open doet en ik dus geen Blu-rays meer kan afspelen, een nieuwe Philips heeft hetzelfde probleem, dus geen optie. Pluspunten zijn snel, veel mogelijkheden en herkent DLNA (laptop e.d.), eenvoudig te bedienen, kan cd's rippen (grappig), veel apps. Minpunten zijn: speelt geen VOB bestanden af met ondertiteling (zwaar minpunt voor disney collectie van mijn zoontje), dus alleen NL films zijn te gebruiken. HD films gaat prima, maar heeft soms moeite met ondertiteling. Philips deed dit veel beter en kent meer formaten. Moet nu helaas toch een media player aanschaffen. Minpunten uit het boekje zijn: smart view met samsung telefoon werkt niet, want je krijgt op de blu-ray speler geen pincode te zien. screen mirroring met samsung telefoon werkt ook niet, app voor telefoon niet te downloaden. Krijg ook de foto's/video's/muziek van de telefoon niet zichtbaar op de blu-ray speler (werkte wel bij Philips). Pluspunt is wel dat je op de USB aansluiting met een passieve hub toch 2 USB apparaten kan aansluiten (toetsenbord en harddisk)

daanzet 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Uitmuntend apparaat : Omdat ik geen echte smart tv in bezit hebt heb ik deze samsung aangeschaft. Alles werkt perfect, Netflix, npo rtlx. Ook draait hij alles van mijn harddisk (films etc) Met dit apparaat geen chromecast, android stick meer nodig! Ook met flacbestanden geen enkel probleem !

JGJ1964 27-07-2014 Product paar dagen in bezit

Past perfect bij m'n samsung tv. Zeer goede beeld en geluidskwaliteit! Cinavia zit bij mijn weten bij iedere blu-ray speler ingebouwd ( zie vorige review). Nu nog een samsung soundstand en m'n audio/video keten is compleet. (Samsung 46 inch smart led tv, bd h 6500 br plager, hw 600 soundstand, marantz melody stream en dali concept 1speakers) Prima br plager met uitstekend beeld en geluid en veel mogelijkheden.

Sander Schagen 08-06-2014 Product paar dagen in bezit

4,6
Tijdens het afspelen van de eerste film met dit apparaat verscheen plotseling een "Cinavia-melding" in beeld en werd het geluid uitgeschakeld. Na wat googlen blijkt dat Samsung Cinavia software op hun Blu Ray- spelers heeft staan. Hierdoor kunnen veel gedownloade films niet gekeken worden. Cinavia is niet te verwijderen. Cinavia is een beperking van de mogelijkheden waar met geen woord over gerept wordt in de documentatie. Dat Samsung Cinavia erop zet is hun goed recht, maar als consument heb je het recht om vooraf te weten wat je koopt. Denk na voordat je Samsung koopt. Wij zullen de BD H6500 naar de winkel terug gaan brengen.

pimbo7 08-05-2014 Product paar dagen in bezit

Gekocht bij Expert in Breda, waar ik prima advies heb gekregen over de mogelijkheden van deze nieuwe blu-ray speler in combinatie met mijn Samsung TV en nog aan te schaffen audio.

Het mooiste is dus dat deze speler compatibel is met de nieuwe Samsung multiroom speakers, waardoor je dus het geluid van een blu-ray film of bv. een CD draadloos kunt afspelen op je Samsung speakers!

Ik ga dus ook de nieuwe HW-H750 soundbar aanschaffen (nog niet leverbaar), om het in combinatie te gebruiken. Eerste indruk van de speler is TOP.

Mooi design met dus heel veel afspeel en connectie mogelijkheden. Start veel sneller op dan mijn oude blu-ray speler. Bediening van TV, blu-ray speler en soundbar kan straks allemaal standaard met 1 afstandbediening of met mijn Galaxy telefoon!!