Samsung H6500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung H6500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dhr. Christiaans 12-11-2017

Goed apparaat

Geschreven voor: Samsung H6500

Een echte alleskunner op het gebied van het afspelen van diverse soorten schijfjes.
Door de Samsung bluray speler te koppelen met een hdmi kabel aan een Samsung tv, heb je vervolgens nog maar 1 afstandsbediening nodig voor beide apparaten. Super handig!
Tevens kun je bijv. nog draadloos een sound bar koppelen aan je tv of met een kabeltje aan je bluray speler. Tevens is deze speler voorbereid op 4K en andere toekomstige opties.

Pluspunten

• Zeer divers met afspeelmogelijkheden.
  • Plug and Play met andere Samsung apparaten.
  • Mooi design.
  • Duidelijk display

Minpunten

• Licht van gewicht.
  • Weinig aansluitmogelijkheden voor uitbreiding.
  • Geen standby lampje.

BB82 22-10-2017

Makkelijk ding voor leuke prijs

Geschreven voor: Samsung H6500

Mooi klein ding, makkelijke bediening en bij een samsung televisie nog maar 1 afstandsbediening nodig. Externe HDD aan te sluiten tot 4 TB

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • ingebouwde wifi
  • makkelijke installatie
  • Goedkoop

Martin 09-09-2017

super kwaliteit voor super prijs

Geschreven voor: Samsung H6500

de samsung hwk470 met blue ray speler bd h6500 gekocht.
Gratis achterboxen draadloos .
Set bevalt super.
De installatie was easy de samsung apparaten communiceren allemaal met elkaar.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goedkoop

P.Weeda 07-01-2017

AANKOOP SAMSUNG BD- H6500 BLU-RAY SPELER

Mooie blue-ray speler
Eenvoudig te installeren.
Bij geleverde gebruikshandleiding niet in het Nederlands bij geleverd. Je kan hem wel via het internet bekijken maar het product hoort gewoon een Nederlandse talige gebruikshandleiding meegeleverd te worden!
Na geïnstalleerd te hebben een aantal dvd’s bekeken gewoon goed beeld, strak en heldere kleuren. Prijs Kwaliteit- verhouding is goed.

Pluspunten

• Instalatie probleemloos
  • plug en play
  • audio weergave uitstekent

Minpunten

• Veel kunststof gebruikt
  • Erg ligt
  • boven bediening niet erg fijn slecht leesbaar

Herman.W 23-12-2016

Samsung 3D blu-ray speler BDH6500

Geschreven voor: Samsung H6500

Deze speler maakt van je gewone TV een Smart TV , en je kunt vanaf USB bijna alles afspelen (ook MKV films) Supermooie beeldweergave.

Pluspunten

• Kan bijna alles afspelen.
  • Aansluitbaar op internet (ook draadloos)
  • Via USB kan hij ook afspelen (b.v MKV films)
  • Helder goede geluidsweergave

Anna 20-12-2016

Samsung BD-H6500 Blu ray speler

Geschreven voor: Samsung H6500

Prima CD/DVD speler, simpel te bedienen en mooi formaat. Tot nu toe erg tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker gezien mijn oudere apparaten niet meer werken op de smart TV. Koop echt geen dure apparaten meer, binnen een paar jaar verouderd, zonde van al dat geld. Dit apparaat doet wat ik er van verlang, CD's DVD's afspelen.

tangasierra 09-08-2016

mooie bluy rai speler voor een mooie prijs.

Geschreven voor: Samsung H6500

nadat ik jaren een dvd speler heb gehad i.v.m 4k smart tv over gegaan op de Samsung H6500 mooi apparaat goed geluid en een prima beeld kwaliteit vol op mogelijk heden even je Wifi code invoeren en als je geen smart tv zou hebben maakt die er een smart van doormiddel van de afspeler mooie vorm geving lekker plat en simpel te bedienen hij voelt degelijk aan.
mooie speler voor een mooie prijs.
het is een aanrader.

Berend Botje 29-07-2016

Zeer goede blue-ray speler!

Geschreven voor: Samsung H6500

Deze blue ray speler aangeschaft wegens het bezit van een Samsung TV. Mooi compacte blue ray speler die ook DVD/ Usb kan afspelen.

De speler is zeer gemakkelijk in te stellen. Plug & play. De opstart tijd is bij instelling eenvoudig aan te passen. Gemiddeld is de snelheid niet anders dan onze oude dvd-speler.

Beeld kwaliteit is uitstekend en tevens geschikt voor het kijken van blue rays in 3-d.

Kortom: een aanrader!

Ron 01-06-2016

Leuke blueray speler voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung H6500

Prima apparaat. Zeer gebruikersvriendelijk. Makkelijk te installeren. Mooie vormgeving. Prima beeld, legio mogelijkheden. Daarnaast praktisch in gebruik

Joepie007 11-04-2016

Kwaliteit kan beter

Geschreven voor: Samsung H6500

De Samsung H6500 nu anderhalf jaar in bezit. De blu-ray functie laat het sinds kort afweten hetgeen na anderhalf jaar aan de korte kant is, gewone DVD spelen nog wel, maar daar koop je geen blu-ray speler voor. Mogelijkheden zijn er meer dan voldoende maar de response tijden zijn zeer traag. Vormgeving is een kwestie van smaak (bediening aan bovenzijde is misschien niet ideaal, met de afstandsbediening is dat natuurlijk geen enkel probleem). Geluid en beeld zijn zondermeer goed.

andrebangma1 22-09-2015
Geschreven voor: Samsung H6500

Heb deze Blu-ray speler gekocht omdat mijn vorige Philips BDP-7700 geen lade meer open doet en ik dus geen Blu-rays meer kan afspelen, een nieuwe Philips heeft hetzelfde probleem, dus geen optie. Pluspunten zijn snel, veel mogelijkheden en herkent DLNA (laptop e.d.), eenvoudig te bedienen, kan cd's rippen (grappig), veel apps. Minpunten zijn: speelt geen VOB bestanden af met ondertiteling (zwaar minpunt voor disney collectie van mijn zoontje), dus alleen NL films zijn te gebruiken. HD films gaat prima, maar heeft soms moeite met ondertiteling. Philips deed dit veel beter en kent meer formaten. Moet nu helaas toch een media player aanschaffen. Minpunten uit het boekje zijn: smart view met samsung telefoon werkt niet, want je krijgt op de blu-ray speler geen pincode te zien. screen mirroring met samsung telefoon werkt ook niet, app voor telefoon niet te downloaden. Krijg ook de foto's/video's/muziek van de telefoon niet zichtbaar op de blu-ray speler (werkte wel bij Philips). Pluspunt is wel dat je op de USB aansluiting met een passieve hub toch 2 USB apparaten kan aansluiten (toetsenbord en harddisk)

daanzet 17-12-2014
Geschreven voor: Samsung H6500

Uitmuntend apparaat : Omdat ik geen echte smart tv in bezit hebt heb ik deze samsung aangeschaft. Alles werkt perfect, Netflix, npo rtlx. Ook draait hij alles van mijn harddisk (films etc) Met dit apparaat geen chromecast, android stick meer nodig! Ook met flacbestanden geen enkel probleem !

JGJ1964 27-07-2014
Geschreven voor: Samsung H6500

Past perfect bij m'n samsung tv. Zeer goede beeld en geluidskwaliteit! Cinavia zit bij mijn weten bij iedere blu-ray speler ingebouwd ( zie vorige review). Nu nog een samsung soundstand en m'n audio/video keten is compleet. (Samsung 46 inch smart led tv, bd h 6500 br plager, hw 600 soundstand, marantz melody stream en dali concept 1speakers) Prima br plager met uitstekend beeld en geluid en veel mogelijkheden.

Sander Schagen 08-06-2014
Geschreven voor: Samsung H6500

Tijdens het afspelen van de eerste film met dit apparaat verscheen plotseling een "Cinavia-melding" in beeld en werd het geluid uitgeschakeld. Na wat googlen blijkt dat Samsung Cinavia software op hun Blu Ray- spelers heeft staan. Hierdoor kunnen veel gedownloade films niet gekeken worden. Cinavia is niet te verwijderen. Cinavia is een beperking van de mogelijkheden waar met geen woord over gerept wordt in de documentatie. Dat Samsung Cinavia erop zet is hun goed recht, maar als consument heb je het recht om vooraf te weten wat je koopt. Denk na voordat je Samsung koopt. Wij zullen de BD H6500 naar de winkel terug gaan brengen.

pimbo7 08-05-2014
Geschreven voor: Samsung H6500

Gekocht bij Expert in Breda, waar ik prima advies heb gekregen over de mogelijkheden van deze nieuwe blu-ray speler in combinatie met mijn Samsung TV en nog aan te schaffen audio.

Het mooiste is dus dat deze speler compatibel is met de nieuwe Samsung multiroom speakers, waardoor je dus het geluid van een blu-ray film of bv. een CD draadloos kunt afspelen op je Samsung speakers!

Ik ga dus ook de nieuwe HW-H750 soundbar aanschaffen (nog niet leverbaar), om het in combinatie te gebruiken. Eerste indruk van de speler is TOP.

Mooi design met dus heel veel afspeel en connectie mogelijkheden. Start veel sneller op dan mijn oude blu-ray speler. Bediening van TV, blu-ray speler en soundbar kan straks allemaal standaard met 1 afstandbediening of met mijn Galaxy telefoon!!