Princess Blender Compact Power - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1 liter

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pim 08-05-2017

Handige blender

Heel handige blender.

Door de maataanduiding op de zijkant is het handig om porties te verdelen, door de opening bovenop kun je makkelijk ingrediënten toevoegen zonder de blender te hoeven stoppen. De blender is sterk genoeg om alles te malen zelfs ijsklontjes! Pulseknop is handig als je op het eind nog wat toevoegt. Door dat je de messen uit kan nemen is de blender heel makkelijk te reinigen. Ook het design en de gebruiksvriendelijkheid maken deze blender een topper.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Krachtig genoeg voor ijsklonten
  • Gebruiksvriendelijk

Yasmine90 28-04-2017

Gebruiksvriendelijke en fijne blender!

Prijs kwaliteit een erg mooie blender! Design staat mooi in de keuken. De blender is gemakkelijk te gebruiken = gebruiksvriendelijk.
De blender heeft twee standen. De tweede stand is vooral fijn om de wat grovere / hardere stukken te blenden. Daarbij is de pulse functie fijn voor net wat extra power (harde voedingsstoffen / ijs / bevroren voedingsstoffen). Daarentegen staat wel vermeld dat deze stand maar maximaal 1 minuut gebruikt kan worden, dus hier wel gefocust op zijn.

Wat ik erg fijn vindt, is dat je met deze blender ook ijs en/of bevroren producten kunt blenden. Ook staan er maten op, dus als je bijvoorbeeld een smoothie wilt maken met bepaalde hoeveelheden mbt ingrediënten, dan kun je dit gemakkelijk aflezen en hoef je geen andere hulpmiddelen te gebruiken.
Daarbij kun je gedurende het blenden ook nog ingrediënten toevoegen. Hiervoor gebruik je de navulopening op de deksel van de blender.

Wat ik een uitkomst vindt, is dat je de blender gemakkelijk schoon kunt maken. Vaak krijg je bij plastic blenders aanslag door de sappen van bepaalde voedingsstoffen. Doordat het glas is, blijft dit weg. Daarbij zijn de messen afneembaar, waardoor je alle plekken goed kunt schoon maken en er geen resten onder de messen blijven hangen, wat vaak voorkomt bij blenders met messen die niet afneembaar zijn.

Pluspunten

• gemakkelijk zuiver (materiaal + afneembare messen)
  • twee standen + pulse functie
  • deksel met navulopening

Minpunten

• pulse knop maar beperkt te gebruiken

Ron Spanjer 25-04-2017

Princess 212070 Blender Compact Power

Onlangs heb ik de Princess 212070 Blender Compact Power aangeschaft en moet zeggen dat ik hier uitermate tevreden over ben. De blender heeft een metalen afwerking welke professioneel aanvoelt en de beker ook de beker voelt aan alsof hij tegen een stootje kan. Tevens kan de beker los worden gehaald en worden neergezet. Wel zo handig als je het wilt schoonmaken of je smoothie ergens anders wilt inschenken. Verder doet de blender wat je ervan kunt verwachten en raad deze iedereen aan welke op zoek is naar een solide blender welke lang zal meegaan.

Pluspunten

• Solide
  • Professionele afwerking

Melvin 23-04-2017

Fijn en een gebruiksvriendelijke blender

De blender werkt naar behoren, door de strakke uitstraling van de blender staat hij goed op het aanrecht. De blender heeft een glazen kom. Erg handig want zo kan na het blenden, het sapje zo op tafel worden gezet. Qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Handige schenkbeker
  • Handige opening aan bovenzijde
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen.

R. 22-02-2017

Fijne simpele blender

Deze blender is simpel maar fijn. Je kan er goede smoothies en dergelijke mee maken. Ook voor het mixen van bijv havermout is dit een goede blender. Wil je echt dagelijks gebruik maken van je blender en grove ingrediënten malen, dan zou ik wel een andere blender aanbevelen. De prijs kwaliteitverhouding is prima! Mijn verwachtingen over deze blender zijn uitgekomen. Het design is ook mooi, je kan hem gerust op je aanrechtblad laten staan zonder dat het stoort. Ik vind het een aanrader!!

• Mixt goed
  • Maakt weinig lawaai

Minpunten

• 1 liter kan iets wat klein