Philips Viva Collection HR2203 - Reviews

Inhoud mengbeker
1,2 liter
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2203 op Kieskeurig.nl.

Angelique en Ronnie 31-01-2019

Lekker soepje in 18 minuten

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Wat een fijn product. Binnen 20 minuten een heerlijk soepje op tafel met alle ingrediënten die jij lekker vind. Grote stukken groenten wel kleiner snijden. Alle ingrediënten in de kom, bouillontablet en water erbij en het machine doet de rest. Of je nu een gladde soep wilt, of een boerensoep, het kan allebei. Ook voor het maken van compotes en smoothies. Enigste minpunt is dat ik het niet eerder heb gekocht.

Pluspunten

• Lekkere soep in 18 minuten
  • Piepje als de soep klaar is
  • Gladde en boeren soepen
  • Smoothies en compotes is een handomdraai
  • Makkelijk in gebruik en schoon te maken

Minpunten

• Had al veel eerder moeten kopen

LDDS 23-05-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Gekocht omdat mijn vader geen vaste voeding meer kon eten en niet alleen pap en andere zoetigheid wilde hebben, met elke dag een fijn gepureerd soepje kreeg hij toch voldoende voedingsstoffen binnen. En nu hij er niet meer is eten we elke dag een kopje soep gemaakt met de SoupMaker, ik heb alleen een vraag...... waarom heb ik hem niet eerder gekocht?

Venlo123 25-05-2019

Voortreffelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Zeldzaam heerlijke soep maak je met de heel eenvoudig te bedienen soepmaker. Dat het zo lekker zou zijn hadden wij niet verwacht. Alles met verse produkten! Je wilt nooit meer soep uit een blik of pakje.
Als extraatje is het reinigen ook nog een fluitje van een cent.

kalimerel 21-05-2019

fantastisch

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

praktisch in gebruik; gemakkelijk in onderhoud.
minder werk en vlug klaar
zou het niet meer kunnen missen

Marina 07-05-2019

Onmisbaar in mijn keuken

Onmisbaar in mijn keuken

Ik werk regelmatig van thuis uit, voor mij is het supermakkelijk om op deze manier er voor te zorgen dat ik 's middag verse soep heb. Ik doe alles samen in de beker en heb er geen omzien meer naar, binnen de korste tijd heb ik heerlijke soep. Mixen, geen probleem meer met het uithalen van die mixer, gewoon even op een knopje duwen en voilà. Onderhoud, een fluitje van een cent, even onder de kraan en alles is zo proper. Ik kan dit iedereen aanraden, bij mij staat dit steevast op de keukenkast, geen grote potten meer, niet meer morsen als je met de soeplepel soep in een bord doet, gewoon uitgieten supermakkelijk. , Ben ondertussen niet enkel soep er mee aan het maken, maar ook heerlijke gezonde smooties mmmmm.

Pluspunten

• geen mixer meer bovenhalen
  • makkelijk in onderhoud
  • multifunctioneel
  • binnen de korste keren verse soep
  • geen omzien meer naar

Huisvrouwke 11-09-2018

Waarom niet eerder

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Snel makkelijk en handig op een wip heerlijke soep , terwijl je effe in de kou werkt en binnen komt staat je soep klaar . Ik maak soms twee potten per dag . Het is zoals een waterkoker eens je dat gewoon bent zet je ook nooit geen kom meer op het vuur voor thee te maken , is echt net hetzelfde

Ratjetoe 13-06-2018

Hij maakt lekkere soep Maar nr. drie weigert nu ook steeds

Soupmaker 1 lekkere soep, heel snel kapot vermoedelijk kortsluiting
Soupmsker 2 lekkere soep, heel snel kapot pureert alleen
Soupmaker 3 lekkere soep, weigert om de haverklap moet de deksel dichtdrukken bij het loslaten stopt hij

Voor mij geen soupmaker van Philips meer!!!!

Inez1 01-04-2019

Gemengd gevoel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Vervanging van een Nova toestel en vol verwachting.
Maar bij hardere groenten, zoals wortels, zelfs heel klein gesneden, begint de machine wel erg snel te mixen waardoor je een korrelige structuur krijgt. Je kan niet anders dan ze een beetje voorgaren.
Zachtere groenten geeft een fluweelzachte soep.

Wandaca 08-11-2018

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Had hiervoor goedkope soepmaker,denk koop een duurdere,nog niet een keer zonder problemen soep eruit gehad,zowel bij soep al compote stopt hij na enkele minuten en gaan alle lichten knipperen,slecht hoor!

Jaap61 23-10-2018

soep maken stelt niets meer voor met dit produkt.

Super fijn apparaat.
Heel gemakkelijk in gebruik. Heerlijke/gezonde soep in
korte tijd klaar. Soepmaker is heel gemakkelijk schoon
te maken.

AAA3 19-03-2018

makkelijk lekkere soep maken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Alle ingredienten erin, aanzetten en na 20 minuten is de soep klaar. Heerlijk als je weinig tijd hebt of druk bezig bent.

Omakaat 31-01-2018

Perfect Product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Jammer dat we dat niet eerder aangeschaft hebben.
Het liquide product die uit dit toestel komt is een perfecte combinatie van groenten die verwerkt werden tot heerlijke lekkere soep.
Het is onmogelijk een soep zelf te bereiden die een structuur bevat idem of de soep uit de Soupmaker.

Beerke 10-12-2016

Viva Soupmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Niets dan voordelen, kan dagelijks verse soep maken. Sta niet met één soort een week lang in de frigo. Gisteren nog met een vriendin de koker uitgelepeld, Mmmmmmm!