Philips Viva Collection HR2203 - Reviews

Inhoud mengbeker
1,2 liter
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2203 op Kieskeurig.nl.

Angelique en Ronnie 31-01-2019

Lekker soepje in 18 minuten

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Wat een fijn product. Binnen 20 minuten een heerlijk soepje op tafel met alle ingrediënten die jij lekker vind. Grote stukken groenten wel kleiner snijden. Alle ingrediënten in de kom, bouillontablet en water erbij en het machine doet de rest. Of je nu een gladde soep wilt, of een boerensoep, het kan allebei. Ook voor het maken van compotes en smoothies. Enigste minpunt is dat ik het niet eerder heb gekocht.

Pluspunten

• Lekkere soep in 18 minuten
  • Piepje als de soep klaar is
  • Gladde en boeren soepen
  • Smoothies en compotes is een handomdraai
  • Makkelijk in gebruik en schoon te maken

Minpunten

• Had al veel eerder moeten kopen

Marina 07-05-2019

Onmisbaar in mijn keuken

Onmisbaar in mijn keuken

Ik werk regelmatig van thuis uit, voor mij is het supermakkelijk om op deze manier er voor te zorgen dat ik 's middag verse soep heb. Ik doe alles samen in de beker en heb er geen omzien meer naar, binnen de korste tijd heb ik heerlijke soep. Mixen, geen probleem meer met het uithalen van die mixer, gewoon even op een knopje duwen en voilà. Onderhoud, een fluitje van een cent, even onder de kraan en alles is zo proper. Ik kan dit iedereen aanraden, bij mij staat dit steevast op de keukenkast, geen grote potten meer, niet meer morsen als je met de soeplepel soep in een bord doet, gewoon uitgieten supermakkelijk. , Ben ondertussen niet enkel soep er mee aan het maken, maar ook heerlijke gezonde smooties mmmmm.

Pluspunten

• geen mixer meer bovenhalen
  • makkelijk in onderhoud
  • multifunctioneel
  • binnen de korste keren verse soep
  • geen omzien meer naar

Metasun 07-08-2020

Blender génial

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Enfin je fais de bonnes soupes, car pas trop liquide ni trop compacte. A77 ans je sais enfin faire de bons potages. Merveilleux

Soep 20-07-2020

Hoort in velen gezinnen .

Ingrediënten . Bv broccoli’s stronken
Fijn snijden . Kruiden erbij
En de soep is binnen 20 gereed

Super.mike.1979 30-06-2020

Deception au fil des semaines

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Nouveau c est chouette.... mais je m en suis lassé ! 18 min pour certaine soupe que je recuit une seconde fois pour avoir ce bon gout dd soupe notamment aux oignons! Du coup super bon mais peu eco. Acheté pour ma maman agee un peu handicapee mais appareil peu pratique avec du recul car desus lourd pas pratique a laver car tout est électrifié donc paq.de.lave vaiselle et lqme tres coupante. Avec du recul mauvais achat. Avec le jardin cet ete il servira avec des fond de légumes je pense afin d eviter de le stoker au grenier

haremsmac 28-06-2020

Superaanwinst voor onze keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

We eten nu iedere dag soep en geen twee keer dezelfde. Ideaal voor je restjes en kliekjes weg te werken en steeds een smakelijk resultaat. Vaste ingrediënten zijn tot nu telkens één aardappel, één ui en een teentje knoflook en wat peper uit de molen. Blokje kippen-, vis- of groentenbouillon. Venkel, courgette, broccoli, prei, tomaat, noem maar op. Crème fraiche, croutons, bieslook, gerookte zalm, spekjes. Iedere keer fluweel zacht en verrassend lekker. volgende keer eens een boerensoepje met hele groenten proberen. Wel onder de wasemkap zijn werk laten doen ivm damp. Compote en smoothie is voor later maar ben ik ook niet bang voor. Degelijk apparaat en supersnel schoon als je er meteen aan begint. Hoop er nog lang plezier van te hebben.

Soupmaker 23-06-2020

Handig hulpje

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Zeer eenvoudig, supersnel en volledig op eigen smaak gemaakte soep. Makkelijk kleinere porties maken waardoor er meer variatie in smaken zit.

dogo 07-06-2020

Geweldige aanwinst in de keuken!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Lekker soepje, smoothie, compote met weinig voorbereiding. Geweldig apparaat, niet verwacht! Voor een gezin (2 volwassenen en 2 kinderen) een must! Samen even de keuken in om een half uurtje later de lekkerste dingen te eten. Favoriet: tomatensoep en bananen smoothie. Nog gezonde ook! Goed receptenboekje erbij geleverd! Niet twijfelen, gewoon aanschaffen en genieten!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• altijd porties voor 4 personen
  • te lekkere recepten!

Van de Putte 15-05-2020

Elke dag verse soep. Gezond!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Ik vind het geweldig om dagelijk op 18 min heerlijke verse soep te eten. Je kan eindeloos variëren en de restjes die je in huis hebt van groenten erin verwerken.

Trzcina 05-05-2020

SoupMaketHR2203/80

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Heerlijk apparaat, waarin je snel lekkere soep kunt maken. Met alle aanwezige groentes die je over hebt

Diana 25-04-2020

Snel stuk

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Als de soepmachine het doet is het een geweldig apparaat, snel en gemakkelijk een verse bak soep. Helaas begon het apparaat na een jaar te haperen, stopte met werken en er gingen allerlei lampjes branden. Naar de reparatieservice van Phillips gestuurd, werd geretourneerd met de opmerking `voldoet aan fabriekseisen`. Weer in gebruik genomen en na twee maand hetzelfde euvel. Weer opgestuurd en weer hetzelfde antwoord. Valt me erg tegen van een goed merk

Anoniem 22-04-2020

Handig en snel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Erg makkelijk om een lekkere verse soep te maken met verse groente grof of fijn of een smoothie. Snel klaar en makkelijk schoon te maken.

Soep liefhebber 05-03-2020

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

In korte tijd een heerlijke gladde soep! En ja het geluid is aanwezig maar dat is kort en je weet dat er daarna een lekkere warme / hete soep is.

Rofrickx 04-02-2020

Het product voldoet aan alle verwachtingen !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

We hebben het niet alleen aanbevolen aan onze dochter maar hebben ook voor haar een exemplaar gekocht.

Dirks 06-01-2020

Heerlijk smaken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Lekker makkelijk pure smaken alleen ik heb hem 12-12-2019 gekocht en er zat een cashback op alleen nog niets terug gehad dat vind ik dan heel vervelend van Philips

R. Wuijts-Pessy 20-11-2019

Mijn derde soupmaker naar de maan

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Het leek mij een makkelijk apparaat, wat ook zo was.
De soep was heerlijk.
Het apparaat zeer snel stuk maar omdat de soep zo goed was heb ik ook na de tweede ook nog een derde gekocht.
Helaas is die nu ook overlede

Venlo123 25-05-2019

Voortreffelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Zeldzaam heerlijke soep maak je met de heel eenvoudig te bedienen soepmaker. Dat het zo lekker zou zijn hadden wij niet verwacht. Alles met verse produkten! Je wilt nooit meer soep uit een blik of pakje.
Als extraatje is het reinigen ook nog een fluitje van een cent.

kalimerel 21-05-2019

fantastisch

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

praktisch in gebruik; gemakkelijk in onderhoud.
minder werk en vlug klaar
zou het niet meer kunnen missen

Inez1 01-04-2019

Gemengd gevoel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Vervanging van een Nova toestel en vol verwachting.
Maar bij hardere groenten, zoals wortels, zelfs heel klein gesneden, begint de machine wel erg snel te mixen waardoor je een korrelige structuur krijgt. Je kan niet anders dan ze een beetje voorgaren.
Zachtere groenten geeft een fluweelzachte soep.

Ophelia67 06-01-2019

Très contente du produit

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2203

Machine très facile à utiliser. Permet de laisser libre cours à sa créativité culinaire :o). Parfait pour 2 personnes. Facile à nettoyer.