Bosch MMB21P1W - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,4 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,6

Annemarie 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

Dopje draait stuk bij gebruik bevroren fruit

3,3
Slechte kwaliteit. In december aangeschaft en nu al tot 2x toe de dop in de blender en op de motor kapot gedraaid bij blenden van bevroren fruit met yoghurt waardoor de blender het niet meer doet. Volgens de handleiding kan deze blender ijsklontjes aan, wat dus echt niet klopt. Verder maalt hij slecht grote, harde stukken fruit of groente.

H 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB21P1W

Ik heb dit product gekozen omdat ik een apparaat wilde dat ijsblokjes kon fijnmalen.
Er bleven bij de BoschMMB21P1W geen grote brokken ijs achter en ik hoefde zelf de ijsblokjes niet opnieuw te schikken of te verdelen in de kan. (wat je bij sommige machines wel moet omdat niet alle blokjes bij de messen komen) .
De machine verdeelde en mixte de ijsblokjes zelf heel keurig en snel.
Conclusie een fijne machine om ijsblokjes te malen. En als het ijsblokjes aankan dan kan het zeker de smoothies, soep en groentesapjes aan.

Pluspunten

• Mooi formaat niet te breed
  • Kan ijsblokjes malen

Minpunten

• Deksel vind ik niet helemaal mooi sluiten

esther 19-03-2016

waardeloos

Gekocht om ijsblokjes mee te crushen. Doet absoluut niet wat het belooft. Beetje crush en veel halve blokjes.... echt een miskoop.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Lottie 06-12-2015

Mooi design, makkelijk schoon te houden

Ik vind het design van de blender erg mooi. Hij is makkelijk schoon te houden omdat hij uit weinig losse onderdelen bestaan. Het smoothie inzetstuk heb ik geprobeerd maar het lukt niet goed om daarmee een smoothie te maken, dit is dus voor mij een overbodig onderdeel, maar voor mij is dat niet erg want ik heb het liefst alle vezels in de sapjes. De nopjes aan de onderkant zijn erg handig waardoor hij stevig vastzit aan het aanrecht. Voor alle simpele sapjes en drankjes, soepen etc is dit product een aanrader. Bovendien is het van goede kwaliteit plastic (dat is te ruiken).
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl