Bosch MMB21P1W - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,4 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,3

• Slecht

Annemarie 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

Dopje draait stuk bij gebruik bevroren fruit

3,3
Slechte kwaliteit. In december aangeschaft en nu al tot 2x toe de dop in de blender en op de motor kapot gedraaid bij blenden van bevroren fruit met yoghurt waardoor de blender het niet meer doet. Volgens de handleiding kan deze blender ijsklontjes aan, wat dus echt niet klopt. Verder maalt hij slecht grote, harde stukken fruit of groente.

esther 19-03-2016

waardeloos

Gekocht om ijsblokjes mee te crushen. Doet absoluut niet wat het belooft. Beetje crush en veel halve blokjes.... echt een miskoop.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Lottie 06-12-2015

Mooi design, makkelijk schoon te houden

Ik vind het design van de blender erg mooi. Hij is makkelijk schoon te houden omdat hij uit weinig losse onderdelen bestaan. Het smoothie inzetstuk heb ik geprobeerd maar het lukt niet goed om daarmee een smoothie te maken, dit is dus voor mij een overbodig onderdeel, maar voor mij is dat niet erg want ik heb het liefst alle vezels in de sapjes. De nopjes aan de onderkant zijn erg handig waardoor hij stevig vastzit aan het aanrecht. Voor alle simpele sapjes en drankjes, soepen etc is dit product een aanrader. Bovendien is het van goede kwaliteit plastic (dat is te ruiken).
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch