Kenwood Blender BLX51 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,6 liter

DokusPegt 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een onding. De mengbeker kun je uit elkaar halen. Dat is handig uiteraard bij het schoonhouden. Maar het is mij nooit gelukt hem waterdicht weer in elkaar te zetten. Gevolg is altijd lekkage naar de onderkant van de mengbeker. Daar komt dan een zwarte drap uit omdat de sap in het rubber draaimechanisme komt en dat lekt dan weer op de tafel en , als je niet uitkijkt, op het eten. . Een verschrikkelijk ding. Ik ben 'm nu zat, hij gaat de deur uit.

Diedo 11-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Wat een machine! We maken er veel gebruik van en vooral om groente/fruitsappen te maken zodat de vezels behouden blijven.

We hadden hiervoor een Bestron maar die ging binnen no-time de deur uit wegens geluidsoverlast en brandlucht.

De Kenwood is duur maar zijn geld o zo waard.

Degelijkheid: De blender staat als een huis op het aanrecht, heel stevig. Ook bij het blenderen blijft deze staan (sommige merken maken een dansje).

Gebruiksgemak: in 1 woord super! Op de draaiknop staan symbolen voor de te gebruiken functie. Zo kun je ijs hakken, langzaam blenderen (voor sappen) en heel hard blenderen.

Duuzaamheid: We hebben hem al een paar jaar en hopen dat ie nog heel wat jaren meegaat. Superapparaat!

Als je voor een blender gaat, koop dan een degelijke. Je betaald wat meer maar hij gaat ook langer mee. Hiervoor hadden we goedkope blenders en die komen er echt niet meer in.