Bosch MMB65G0M - Reviews

Best Reviewed juni 2016
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 219 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PM Draaijer 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

Laila 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Super smoothiemaker

Ik ben super blij met mijn Bosch blender. Het apparaat heeft een krachtig motor raakt niet verhit en laat geen geur vrij van warme motor, wat ik bij mijn vorige apparaat dus wel had. Er kan meer dan 2 liter in, dus geweldig voor tuinfeestjes wanneer heerlijke smoothies wilt bereiden. Bevroren fruit en ijsblokjes worden in no time vermalen, waardoor je smoothies lekker cool blijven. Dit apparaat biedt zoveel mogelijkheden en dan voor een meer dan redelijke prijs. Ik ben heel erg tevreden en raadt dit daarom aan.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • grote hoeveelheid te bereiden smoothies of soep
  • maakt minder lawaai
  • crusht ijs en bevroren fruin in handomdraai

Houtman 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige blender

Wat een geweldige blender! De blender maakt minder herrie dan de meeste anderen, is krachtig en door zijn 8-hoekige glazen kan mengt hij de ingrediënten beter. Hij heeft meerder functies en is op snelheid in te stellen. Zelf mijn 8-jarige dochter kan hier makkelijk mee omgaan en de blender bedienen. Ook is de blender makkelijk schoon te maken doordat je de bodem waar de mesjes aanzitten eraf kunt halen. Zo zijn dus alle onderdelen goed te reinigen, wat het apparaat ook weer hygiënischer houdt.
Hij is zijn prijs, wat ik in eerste instantie aan de hoge kant vond, meer dan waard.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste andere blenders
  • Onderdelen makkelijk uitelkaar te halen
  • Onderdelen makkelijk te reinigen
  • Meerdere funties en snelheden

Minpunten

• Geen enkele gevonden tot nu toe

Mandy 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

degelijk en multifunctioneel - scherpe geprijsd

Degelijk en multifunctioneel en belangrijk stil bij gebruik (in vergelijk met onze vorige blender) Door de zuignappen is er een goede bevestiging bij gebruik. Eenvoudig te demonteren voor schoonmaak.
Blendermes zit laag op de bodem van de beker, dus alles wordt goed geblend of gemalen (dus geen restanten of droog poeder over).
De menu mogelijkheden en traploos verstelbare snelheid geven ons altijd het juiste resultaat.

Dit model is ook nog eens scherp geprijsd!

Pluspunten

• lage positie blendermes
  • stevig te plaatsen
  • degelijk
  • meerdere snelheden en blendermenu
  • stil bij gebruik

Minpunten

• deksel mengkom zeer vast sluitend

Laura 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

Ben Huigen. 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

werkt perfect maakt weinig geluid

fijn apparaat werkt zoals het hoort.ben er blij mee makkelijk schoon te maken mooi om te zien een sierraad in de keuken.

Pluspunten

• werkt snel
  • makkelijk te reinigen.

Minpunten

• mengbeker moeilijk te verwijderen (gaat zwaar)

stoevelaar 29-06-2017 Product paar weken in bezit

Blender die lang meegaat

Had pas een blender van het merk Princess gekocht. Eerste gebruik prima licht materiaal. Tweede keer wilde hete kip maken en daarvoor diverse verse kruiden gemalen. Alles ging goed, de beker geleegd en wilde schoonspoelen door de motor te gebruiken en ja hoor geen geluid wel een geurtje. De motor was door gebrand. Geen kassabon meer te vinden. Bij Blokker konden dan ook niets voor mij doen. Nieuwe kopen helaas te weinig keus 4 merken/soorten. Dacht naar BCC, zo gedaan en zag 20 euro retour bij aankoop van een Bosch blender. Ha ha de Princess heeft 19,95 gekost. toch nog 0,05 cent verdiend. De Bosch MMB65GOM gekocht zeer robuust. Dacht deze moet eraan geloven.....citroengras gemalen...dat wil wat zeggen. De motor bleef stug doordraaien geen enkel probleem. Weet nu zeker deze Bosch is de Prins en geen Princess ha ha.
Erg gemakkelijk schoon te maken, glazen beker, heb niets beters te wensen.
Ik ben overtuigd...............koop deze blender en je ervaart geen ellende

Pluspunten

• Robuust
  • Zeer sterk
  • Grote inhoud
  • gemakkelijk te reinigen
  • Eenvoud in bediening

John 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima Blender inderdaad geluidsarm

Pas 2 dagen in huis, maar al verschillende dingen mee gedaan. Mooie blender. Bij aanschaf was glazen kan en hittebestendig glas doorslaggevend. Verder de beschrijving geluidsarm en ja, dat is hij ook. Onze vorige blender maakte veel kabaal. Fijn dat er een aparte smoothie knop op zit. Alle groente/fruit erin. Knop indrukken en hij schakelt vanzelf weer uit. Tot nu toe erg tevreden over deze blender!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Hittebestendige kan
  • automatisch programma voor Ijscruncher en Smoothie
  • Glazen kan is los te koppelen van bodem met messen
  • Vaatwas bestendig

Minpunten

• nog niet ontdekt

Bosch Blender 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne, stille blender, makkelijk schoon te houden

Makkelijk schoon te houden en veel mogelijkheden, binnen een 1 minuut een heerlijke smoothie op tafel dat was mijn doel en dat kan eenvoudig met dit apparaat, omspoelen en klaar voor het volgende gebruik. Een heerlijk stille machine

• Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Prijs in vergelijking met concurrentie

Ger Straten 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB65GOM

Robuuste machine / made in Germany
Goede prijs kwaliteit verhouding
Aan te bevelen, helaas niet zo ""Silent""

Ingo 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, makkelijk in gebruik, werkt goed

Ik heb het product pas net, maar het is een mooi apparaat, en makkelijk schoon te houden, je kan het messenblokje er makkelijk uit halen om schoon te maken.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • snijdt goed, verschillende standen

05-06-2017 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne blender

Fijne blender; glazen grote kan, vee verschillende ingrediënten kunnen erin. Hij is geluidsvriendelijk. En er zijn een aantal knoppen voor bepaalde programmas

Pluspunten

• Veel ingredienten kunnen erin
  • Geluidsvriendelijk
  • Een aantal knoppen voor smoothie, pulse en crush

japenile 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

uitstekende blender die stil is, krachtig en prima msaalt

Vandaan de blender gekocht bij de BCC. en meteen in gebruik genomen. Het is een uitstekende blender die stil is, krachtig en prima maalt

Pluspunten

• slit
  • krachtig

Edwin 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stille blender

Mooi ontwerp, zeer stil en gebruiksvriendelijk. Tevens moet de glazen kan vergrendeld worden op de aandrijving, waardoor kan er niet af kan vallen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoonmaken
  • Styling

Minpunten

• Vrij groot
  • Standaard geen fijnmaler

Madeleine 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Maakt weinig geluid en werkt goed!

Ik moest wel even wennen aan de blender. Hij maakt veel minder geluid dan mijn vorige blender en de draaikolk blijft laag. Daar door lijkt het net of dat er niks gebeurd maar mijn smoothies komen er egaal uit dus zonder stukjes er in! Goed apparaat, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Blenderd goed

Minpunten

• De kan past moeilijk onder de kraan

VB 31-05-2017 Product paar weken in bezit

erg stil

blijft goed op oppervlakte vastzitten, dus beweegt niet mee. zoals beloofd erg stil in gebruik (vergeleken met andere blenders)

Pluspunten

• stil
  • mooi

Minpunten

• reinigen soms lastig als je fruit mixt

Sabine 30-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch blender

Deze Bosch is een hele goede blender voor een goede prijs, ik ben dik tevreden! Maakt wel wat geluid, maar dat is niet erg.