Bosch MMB65G0M - Reviews

Best Reviewed oktober 2017
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 243 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PM Draaijer 17-05-2016

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

Laila 21-06-2017

Super smoothiemaker

Ik ben super blij met mijn Bosch blender. Het apparaat heeft een krachtig motor raakt niet verhit en laat geen geur vrij van warme motor, wat ik bij mijn vorige apparaat dus wel had. Er kan meer dan 2 liter in, dus geweldig voor tuinfeestjes wanneer heerlijke smoothies wilt bereiden. Bevroren fruit en ijsblokjes worden in no time vermalen, waardoor je smoothies lekker cool blijven. Dit apparaat biedt zoveel mogelijkheden en dan voor een meer dan redelijke prijs. Ik ben heel erg tevreden en raadt dit daarom aan.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • grote hoeveelheid te bereiden smoothies of soep
  • maakt minder lawaai
  • crusht ijs en bevroren fruin in handomdraai

Houtman 07-05-2017

Krachtige blender

Wat een geweldige blender! De blender maakt minder herrie dan de meeste anderen, is krachtig en door zijn 8-hoekige glazen kan mengt hij de ingrediënten beter. Hij heeft meerder functies en is op snelheid in te stellen. Zelf mijn 8-jarige dochter kan hier makkelijk mee omgaan en de blender bedienen. Ook is de blender makkelijk schoon te maken doordat je de bodem waar de mesjes aanzitten eraf kunt halen. Zo zijn dus alle onderdelen goed te reinigen, wat het apparaat ook weer hygiënischer houdt.
Hij is zijn prijs, wat ik in eerste instantie aan de hoge kant vond, meer dan waard.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste andere blenders
  • Onderdelen makkelijk uitelkaar te halen
  • Onderdelen makkelijk te reinigen
  • Meerdere funties en snelheden

Minpunten

• Geen enkele gevonden tot nu toe

Mandy 04-05-2017

degelijk en multifunctioneel - scherpe geprijsd

Degelijk en multifunctioneel en belangrijk stil bij gebruik (in vergelijk met onze vorige blender) Door de zuignappen is er een goede bevestiging bij gebruik. Eenvoudig te demonteren voor schoonmaak.
Blendermes zit laag op de bodem van de beker, dus alles wordt goed geblend of gemalen (dus geen restanten of droog poeder over).
De menu mogelijkheden en traploos verstelbare snelheid geven ons altijd het juiste resultaat.

Dit model is ook nog eens scherp geprijsd!

Pluspunten

• lage positie blendermes
  • stevig te plaatsen
  • degelijk
  • meerdere snelheden en blendermenu
  • stil bij gebruik

Minpunten

• deksel mengkom zeer vast sluitend

Laura 21-06-2016

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

fam. Asaa 14-12-2017

stille sterke blender

Mooie blender, goede prijs-kwaliteitverhouding, vooral met de cashbackactie. Hij blendt zoals je het zou mogen hopen, is makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken doordat het mesje eruit gehaald kan worden en maakt niet veel herrie. Het is ook fijn dat je er zowel koude als warme producten in kunt blenden. We hebben er al heel lekkere smoothies, sapjes, drankjes en soepen mee gemaakt!

Pluspunten

• stil
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• kan te groot voor de vaatwasser

Mirjam 13-12-2017

Prettige blender

Hij is erg stil in gebruik, al het bevroren fruit kan er in en hakt het perfect voor een smoothie!
Elke morgen wordt deze gebruikt

Pluspunten

• Erg stil
  • Makkelijk schoon te maken

Dekker 12-12-2017

Bosch MMB65G0M

Eindelijk een goede blender gevonden! Na veel blenders geprobeerd te hebben nu eindelijk een goede blender gevonden voor de juiste prijs! Zeer geschikt voor ontbijt smoothies en om lekkere soepen mee te maken! Bij diepvries fruit moet je soms even roeren maar dit is alleen als je het direct vanuit de vriezer erin gooit.

Pluspunten

• Maakt niet zoveel lawaai
  • Geschikt voor diepvries fruit

Silent Mix blender 12-12-2017

Fantastische blender!

Fantastisch apparaat voor het blenden. Wij gebruiken hem voor smoothies, soepen, bulletproof coffee, enz.enz. Hij is stil en je kunt de snelheid heel zachtjes opbouwen, zodat de massa of vloeistof geleidelijk blend en er niet uitspat. Kan ook hele hete producten hebben door het stevige thermosfles. Enige puntje is dat de kom vrij zwaar is en om hem er vanaf te klikken, vergt enige behendigheid en kracht.

Pluspunten

• Stil, geleidelijke opstart
  • Sterke motor, thermo glas

Minpunten

• Beetje zwaar om hem 'los' te klikken

Bonneke ten Caat 09-12-2017

Blender

Omdat we veel vertrouwen hebben in Bosch door ervaring met accu boormachine e.d. Bosch heeft altijd krachtige motoren en daarom hebben we voor deze blender ( mmb65g0m) gekizen

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Weinig geluid
  • Staat goed stevig vast op aanrechtblad

Minpunten

• Wat zwaar van gewicht

Abdelhamid 07-12-2017

MOOI ER UIT

Hij is mooi er uit en een sterk machine en makkelijk hem schoon te maken en hij maakt ook het ijs.

Pluspunten

• STERK
  • SUPER STIEL

Valerie 04-12-2017

Stijlvol, stil en werkt goed

Wil je graag een mooie blender die zo weinig mogelijk herrie maakt en toch goed zijn werk doet, voor een leuke prijs? Dan moet je deze nemen. Staat mooi op het aanrecht, blendert goed en maakt een stuk minder geluid dan mijn vorige blender. Ik ben erg tevreden.

• Mooi
  • Niet duur

Minpunten

• Zwaar

Alies 27-11-2017

Bosch Blender MMB65GOM

Onze eerste blender en aangenaam verras,t het apparaat maakt veel minder lawaai dan verwacht en pureert prima. We hebben hem een week in gebruik. Het deksel gaat wat stroef van de kan af.

Jack 25-11-2017

Degelijke machine, en maakt niet te veel geluid

Goede machine , maak niet te veel geluid, zeker vergeleken met onze oude blender.
En dat is zeker heel prettig.
Af en toe nog wel een stukje fruit er in na het draaien.
De automatische afslag is dan te snel.
Gewoon nog een keer aan zetten, probleem op gelost.

A. Hofman 23-11-2017

Blender

Werkt perfect, grote kan. De machine is gemakkelijk te demonteren. De kan is wat aan de zware kant. Vlotte levering

Pluspunten

• Zeer geluidsarm

Minpunten

• Schoonmaken van de kraag mogelijk lastig

Ennio 22-11-2017

Geluidloos

Mooie en fijne geluidloze mixer van een goedmerk en voor een mooie prijs bevalt mij goed in de smaak mixt goed geen stukjes ongesnede fruit meer.

Pluspunten

• Geen geluid
  • Mixt goed

Minpunten

• Weinig kracht

Karin huigen 19-11-2017

Verschillende snelheid.

Het is een fijne blender. Alleen is hij wel erg zwaar. Wat heel fijn is dat je aan de onderkant de mesjes er uit kan halen heel handig.