Bosch MMB65G0M

Bosch MMB65G0M Best Reviewed okt 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 255 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

PM Draaijer 17-05-2016

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

Laila 21-06-2017

Super smoothiemaker

Ik ben super blij met mijn Bosch blender. Het apparaat heeft een krachtig motor raakt niet verhit en laat geen geur vrij van warme motor, wat ik bij mijn vorige apparaat dus wel had. Er kan meer dan 2 liter in, dus geweldig voor tuinfeestjes wanneer heerlijke smoothies wilt bereiden. Bevroren fruit en ijsblokjes worden in no time vermalen, waardoor je smoothies lekker cool blijven. Dit apparaat biedt zoveel mogelijkheden en dan voor een meer dan redelijke prijs. Ik ben heel erg tevreden en raadt dit daarom aan.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • grote hoeveelheid te bereiden smoothies of soep
  • maakt minder lawaai
  • crusht ijs en bevroren fruin in handomdraai

Houtman 07-05-2017

Krachtige blender

Wat een geweldige blender! De blender maakt minder herrie dan de meeste anderen, is krachtig en door zijn 8-hoekige glazen kan mengt hij de ingrediënten beter. Hij heeft meerder functies en is op snelheid in te stellen. Zelf mijn 8-jarige dochter kan hier makkelijk mee omgaan en de blender bedienen. Ook is de blender makkelijk schoon te maken doordat je de bodem waar de mesjes aanzitten eraf kunt halen. Zo zijn dus alle onderdelen goed te reinigen, wat het apparaat ook weer hygiënischer houdt.
Hij is zijn prijs, wat ik in eerste instantie aan de hoge kant vond, meer dan waard.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste andere blenders
  • Onderdelen makkelijk uitelkaar te halen
  • Onderdelen makkelijk te reinigen
  • Meerdere funties en snelheden

Minpunten

• Geen enkele gevonden tot nu toe

Mandy 04-05-2017

degelijk en multifunctioneel - scherpe geprijsd

Degelijk en multifunctioneel en belangrijk stil bij gebruik (in vergelijk met onze vorige blender) Door de zuignappen is er een goede bevestiging bij gebruik. Eenvoudig te demonteren voor schoonmaak.
Blendermes zit laag op de bodem van de beker, dus alles wordt goed geblend of gemalen (dus geen restanten of droog poeder over).
De menu mogelijkheden en traploos verstelbare snelheid geven ons altijd het juiste resultaat.

Dit model is ook nog eens scherp geprijsd!

Pluspunten

• lage positie blendermes
  • stevig te plaatsen
  • degelijk
  • meerdere snelheden en blendermenu
  • stil bij gebruik

Minpunten

• deksel mengkom zeer vast sluitend

Laura 21-06-2016

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

Tanja 03-02-2018

Prachtige blender

Sinds wij deze blender hebben gekocht genieten wij iedere dag van verse smoothies. Hij maakt perfecte smoothies, zelfs van bevroren ingrediënten. Ook ijs crushen is geen probleem (mijn oude blender kon deze taak niet aan). Het geluidsniveau is ook duidelijk lager dan wat ik van andere blenders gewend ben. Het enige minpunt is dat de kan in het begin goed vast zat waardoor ik veel kracht moest gebruiken om hem lost te krijgen van de bodem. Na enkele keren de blender te hebben gebruikt ging het al wat soepeler. Omdat de mesjes uitneembaar zijn is de blender ook heel makkelijk schoon te krijgen.

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• stil
  • prijs-kwaliteit
  • ijscrushfunctie
  • makkelijk om schoon te krijgen

Minpunten

• zware kan

Marinda Kooiman 26-01-2018

Goede blender

Ik vind het een goed product, doet wat hij doen moet en de verschillende functies zorgen voor een goed blendresultaat. Het enige nadeel is dat hij erg groot en zwaar is en hierdoor lastiger is om schoon te maken.

Pluspunten

• Handige vorm voor blenden
  • Erg krachtig
  • Grote inhoud
  • Kan met gemak ijsblokjes aan

Minpunten

• Lastig schoonmaken

Annie 13-01-2018

Geweldige blender!

Ik was al langer opzoek naar een goede blender. Mijn wensen waren; zachte substantie, het crushen van ijs, weinig geluid, makkelijk schoon te houden en niet mega duur. Ik heb voor deze blender gekozen omdat hij voldeed aan al mijn wensen.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Weinig lawaai
  • Crusht ijs
  • Gladde smoothie

E. van Dijk 13-01-2018

Stille en solide blender

De Blender maakt relatief weinig lawaai en werkt ook goed met bevroren ingrediënten. Wij gebruiken de blender iedere dag en zijn er zeer tevreden over.
Onze vorige was een oude Philips blender waar wij ook zeer tevreden over waren. Echter het mes is uiteindelijk los gekomen van de as, waardoor wij een andere vergelijkbare zochten. Een nieuw mes is prijstechnisch niet zo interessant. In eerste instantie wilden wij dezelfde, maar op basis van prijs/kwaliteit verhouding hebben we toch voor deze Bosch gekozen. Grote glazen kan, relatief weinig geluid en geschikt voor bevroren ingrediënten.

Pluspunten

• Relatief weinig geluid
  • Solide constructie
  • Makkelijk te verwijderen mes voor schoonmaken
  • Grote glazen kan
  • Verwerkt bevroren ingredienten makkelijk

Minpunten

• Voetstuk kan is niet zo makkelijk te verwijderen
  • Voetstuk kan is lastig schoon te maken

romy7805 11-01-2018

Fijne Blender

Wij waren op zoek naar een nieuwe blender. Onze oude had het helaas na behoorlijk wat jaren opgegeven.
Na lang zoeken gevallen voor de Bosch. Deze omdat hij een leuke vorm had, maar ook vanwege de tekst Sillentmixx.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• Jammer dat er niet veel accessoires bij zitten.

Bas 31-12-2017

Mr.

smoothies tot soepen en van sauzen tot babyvoeding. Met de Bosch SilentMixx maak je ze in een handomdraai, stiller dan andere blenders.

Pluspunten

• sound
  • mixing

de Jong 30-12-2017

je kan van alles zelf maken

Met de silentmixer van bosch kan je zowel je fruit als lekkere milkshakes maken. De kinderen maken er goed gebruik van.

Pluspunten

• milkshakes maken

peter Janssen 29-12-2017

sterke motor erg stil makkelijke bediening

de machine is erg stil en sterke glazen beker met grote inhoud 2,3 liter en makkelijk in het gebruik en schoonmaak

Pluspunten

• erg stil
  • sterke glazen beker
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• beker is erg zwaar

Bosch freak 24-12-2017

Uitstekende Blender qua prijs-kwaliteitsverhouding

Aangeschaft in verband met de vele positieve reviews. Een enkeling klaagt over het niet kunnen maken van smooties. Dat is meer de onkunde van de persoon zelf dan dat het apparaat het niet aankan. Ik heb dit apparaat direct getest op het maken van een kwark toetje. De ingrediënten en op volgorde in de blender gedaan, rauwe wortel, banaan, kiwi, frambozen en kwark. Onkundige smootiemakers let op! Na ieder toegevoegd product even de pulsknop gebruiken zodat de etenswaren niet direct naar boven stuiteren maar deze eerst een beetje crunchen met de pulsknop, zodat het beter gemengd wordt. Daarna de stand even op vol gas. En zie daar, een mooie gladde mix. De vorm van de messen is goed doordacht en naarmate het mengsel gladder wordt, ontstaat er een soort van draaikolk in de kan, met als doel dat alles goed gemengd wordt. Schoonmaken doe ik met warm water met iets afwasmiddel en vanzelfsprekend het apparaat even laten draaien. Verder ziet de machine er robuust uit en heb er alle vertrouwen in net zoals de rest van onze keukenapparatuur, want ook deze zijn van Bosch. Ja, ik zweer al jaren bij Bosch en dit merk heeft mij nog nooit teleur gesteld. Tot nu toe super tevreden over dit apparaat. Mijn volgend product zal wederom van Bosch zijn, te weten een Bosch staafmixer MSM88190 en deze is inmiddels in bestelling.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede smootieblender
  • Goede sausmaker
  • Handig schoonmaken
  • Doordachte vorm van de messen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Neserin 22-12-2017

fijne blender

Het product heeft een mooie uitstraling en is daarbij erg makkelijk op te bergen door het kleine formaat. Dit doet overigens niks af aan het gebruik. Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Klein van stuk

Minpunten

• Bij kleine hoeveelheden niet heel fijn gemalen

R 19-12-2017

Super apparaat

Heel fijne blender met verschillende standen. Ik was specifiek op zoek naar een blender die ook bevroren fruit makkelijk kan blenden en dat gaat helemaal goed met dit apparaat. Ik ben er blij mee!

• Meerdere functies

Minpunten

• Glazen kan, deze is vrij zwaar

Mayo 15-12-2017

Mooie blender!

Mooie duurzame blender. De eerste smoothie smaakte heerlijk.
We gaan er zeker meerdere maken.
De blender maakt minder geluid dan die ik hiervoor had.