Bosch MMB65G0M - Reviews

Inhoud mengbeker
2,3 liter

Blender 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Geruisloos

Ik heb deze blender twee weken geleden gekocht.
In eerste instantie was ik van plan om een andere blender te kopen, welk qua recensies heel goed aangeschreven stond. Eenmaal in de winkel werd mij door de verkoopster echter met veel enthousiasme deze blender onder de aandacht gebracht, welke uiteindelijk maar een tientje duurder was, maar de voordelen t.o.v de andere blender zeker waard bleek.
Deze blender is een stuk geruislozer is nog makkelijker uit elkaar te halen om schoon te maken en beter hittebestendig. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik achteraf via de gebruiksaanwijzing erachter kwam, is dat Bosch ook een blender in zijn assortiment heeft, waar als extra accessoire een onderdeel bijzit waar bv eenvoudig pesto mee gemaakt kan worden. Als ik eerder van deze mogelijkheid op de hoogte was geweest, had ik graag het prijsverschil bijbetaald voor deze versie.
Al met al echter beslist tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Aanzienlijk stiller
  • Eenvoudig schoon te maken

Paul 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil apparaat

Prima apparaat, stil en goede bedieningsmogelijkheden. Staat stabiel en is gemakkelijk schoon te maken.

• Vormgeving

Minpunten

• Deksel klemt

kokkie 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

prettit geluid, grote kan

Ik ben niet tevreden met het malen van grote hoeveelheden . Dadels lukken niet, ook niet bij weinig. De messen liggen te laag. bij het malen van tomaten zie je de velletjes nog zitten.

Pluspunten

• grote kan
  • weinig geluid

Minpunten

• niet goed malen
  • grote kan dan geen nut

Joyce Loggen 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Bijzonder stille machine

In een open keuken maakt een machine al gauw veel lawaai, vooral als er TV gekeken wordt. Met deze machine kan ik shakes maken, zonder dat men het in de gaten heeft.

jacqueline 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima blender

prima blender heeft een programma om smoothies te maken dus alles er in aan en onder tussen de tafel dekken. ook heel makkelijk schoon te maken. dus zo blijven goede voornemens makkelijker om vol te houden.

E 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Blender

Hiervoor heb ik een andere blender aangeschaft maar deze beviel mij niet. Hij maalde het ijs niet goed en fruit en groente bleven in stukken achter. De verkoper heeft mij toen jullie apparaat aanbevolen en wat een verschil zeg! helemaal top. Eindelijk een goeie blender die en ijs maalt en fruit en groente fijn maalt tot een heerlijke smoothie. Ben er super blij mee!

adrievermeulen 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne blender

Ik heb gekozen voor dit product met de hoop op een goede prijs/kwaliteit verhouding. En ik ben daarin niet teleurgesteld! De machine werkt erg prettig, en de accessoires maken het nog meer een geweldig apparaat. Pas een week in huis, maar al volop gebruikt tot volle tevredenheid. Het ziet er daarnaast ook nog fraai uit, en hij is prettig stil.
Ik ben een blije klant.

Pluspunten

• uitstekende prijs/kwaliteit verhoudign
  • goede accessoires
  • sterke machine
  • stil in gebruik
  • eenvoudig te reinigen

Bosch blender MMB65G0M 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Nagenoeg geluidloos

Dit is mijn zesde blender en zeker weten de beste. Veel vermogen maar nòg steeds weinig geluid. Staat zeer stabiel

Pluspunten

• Geluidloos
  • Veel vermogen

Blender 19-10-2016 Product paar maanden in bezit

MMB65GOM

Ik ben heel blij met dit apparaat.
Er kan heel veel fruit in waardoor we met veel mensen kunnen genieten van een heerlijke smootie.
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed.
Je koopt een goede machine bij de aanschaf van deze blender.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • grote kom

Minpunten

• zwaar, logisch gevolg van grootte blender

Roel 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Lekker stil!

Perfecte blender die lekker stil is! Gemakkelijk schoon te maken wegens de uitneembare messen en de twee programma's zijn ook erg gemakkelijk. Variabele mixstanden, dus helemaal compleet. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoonmaken
  • Grote kom

Minpunten

• Kom pas niet vaatwasser

Elise 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne aankoop

Ik heb het apparaat nog niet zo lang en nog niet zo vaak gebruikt, maar ik vind het een heel fijn apparaat. Staat stevig op de ondergrond d.m.v. zuignapjes, maakt heel weinig lawaai, is goed schoon te maken, traploos instelbare snelheidsregelaar. Ik heb een apparaat zonder hakker en inzetstuk. Die zijn ook los verkrijgbaar. Ik ben er tevreden mee.

• Stevig

Minpunten

• Geen hulpstukken

Jo 25-08-2016 Product paar weken in bezit

STIL

Eindelijk een blender die stil is en zijn werk goed doet.
Deze blender is te gebruiken als er nog mensen slapen.

Pluspunten

• stil
  • goed schoon te maken

Brenahderon 24-08-2016 Product paar weken in bezit

My Bosch SilentMixx Blender is awesome!

It is powerful, quiet, and easy to clean. One discovers quickly upon inspection that this is obviously a very high quality product. I am delighted with my purchase!

Pluspunten

• Quiet
  • Solidly built
  • Easy to use

Judith 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke en geluidsarme blender

Het product voldoet aan de verwachtingen. Het is makkelijk te bedienen, eenvoudig in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Jurriaans 18-08-2016 Product paar weken in bezit

kan veel in de kan

Hij neemt ruimte in; heb je plek? Hij maakt de inhoud zeer klein, nog iets te kauwen vind ik zelf prettig. Ik ervaar de schenkkan als ruim. Hoe meer er in zit, hoe langer het duurt voor het klaar is. Kleine hoeveelheden gaan sneller en makkelijker. Ik ben tevreden en hoop vooral dat dit product duurzaam is.

EricRuiter 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en blender alles moeite loos weg.

Zeer stil apparaat. Je kan de hele beker vol doen met fruit, groenten, enz en mixt het allemaal moeiteloos weg. Goed schoon te maken en diverse opzegstukken te krijgen voor nog meer comfort.

• Krachtig

JD Mulder 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm, erg gebruiksvriendelijk

Deze blender doet wat hij beloofd en is voor een blender geluidsarm. Zelfs met het hakselen van ijs of bevroren fruit. De "smoothie,-" en "ijscrunch" knop zijn zeer praktisch. Alles wordt goed gehakseld en door elkaar heen gepureerd op alle snelheden die je gebruikt.

Pluspunten

• Geluidsstil
  • snelkeuzeknoppen.
  • afneembare messenbodem

Lydia 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Hele fijne en zeer stille blender. Maakt perfecte smoothies. Gaat ook probleemloos door de noten, ijsblokjes heen. Ook goed geschikt om soepen in te maken. Ik ben er heel blij mee. En hij staat ook nog eens mooi in de keuken.

Pluspunten

• stil
  • lekkere gladde smoothies

M de Lange 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Blender

Apparaat voelt zeer degelijk aan. Zware glazen kan die tegen grote temperatuur verschillen kan. Bediening zeer eenvouding en draaiknop en de 3 aparte toetsen voelen ook zeer solide aan; er zit geen speling in en maakt bediening makkelijk een nauwkeurig.
De vierkante vormgeving van de kan zorgt ervoor de inhoud niet naar boven kant gaat tijdens blenden waardoor er geen contact is met de messen onderin; erg slim en was voor ons ook de doorslaggevende feature die in de winkel is gedemonstreerd. Dit heeft ook het voordeel dat als je de deksel vergeet en de blender toch inschakelt, je de inhoud van de kan tegen het plafond aan kwakt. We hebben het al getest, maar behalve bij de pulse knop, blijft de inhoud vrijwel zonder spatten in de kan.
Apparaat staat solide door de rubber voetjes.

Pluspunten

• Degelijk ontwerp
  • Vierkante glazen kan
  • Rubber voetjes

Hedwig 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

stille mixer

fantastisch apparaat dat ontzettend goed ijs fijn maakt, precies wat ik zocht na 3 keer een apparaat te hebben gekocht dat dit niet kan. Zou hem iedereen aanraden. Ook superfijn dat het apparaat zo ontzettend stil is!