Bosch MMB64G3M - Reviews

Best Reviewed november 2016
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 250 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Esmee Muriël 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

onduidelijke informatie klantenservice fd nummer! blender

Voor een simpele vraag naar een FD nummer??? om een refund formulier te kunnen in te vullen. Wordt mij door de dame van de klantenservice verteld dat dit nummer op de doos zou moeten staan. Ik zoeken en zoeken... geen nummer. Derhalve raak ik ietwat geirriteerd door haar on doortastendheid en zeg dat ik dit nummer niet kan vinden. En dat ik dit nummer nodig heb om het refundformulier te kunnen afronden/invullen. De telefoniste geeft een stroom aan informatie, maar begrijpt waarschijnlijk niet dat voor haar alles een appeltje eitje is en voor een onwetende consument het lastig is om e.e.a gelijk te begrijpen. Ze legt pardoes de hoorn neer als ik aangeef dat ik er niet uitkom met haar verstrekte informatie.. toettoettoet...Dus nog steeds geen FD nummer! Derhalve na een half uur nadat ik de blender uit de doos heb gehaald, zie ik dat het FD nummer op de onderkant van de blender staat.Toch nog gevonden. Ik had ietwat meer welwillendheid verwacht van de klantenservice. Dus als de blender net zo werkt als de mevrouw van de klantenservice dan heb ik mij bedenkingen..(-: Mevrouw van de klantenservice het nummer staat pertinent niet op de doos! U ook bedankt!

Alex Terpstra 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijk geluidsarm en robuust apparaat!

Gekocht vanwege een tijdelijk gebit probleem (tandheelkundige renovatie).

Reden deze te hebben aangeschaft was dat er bij de Mediamarkt een tal van blenders op een rij staan, maar de combinatie van de stijl, degelijkheid en de prijs, heeft deze heeft 100 wat meer (800) dan de Bosch MMB42G0B ook met €20,- terug actie, en het scheelde tussen deze twee maar €3,-.

Buiten deze verschillen is de Bosch MMB64G3M nog eens met een RVS front afgewerkt, in plaats van een zwart hoogglanzend plastic front van de MMB42G0B.

En de reden van deze keuze is dat van andere blenders in tegendeel te duur waren of geheel stijlloos.

Meteen geprobeerd bij thuiskomst en het geluidsniveau is zeer goed te noemen (onze waterkoker produceert meer geluid).

Uiteraard meteen een heerlijke smoothie gemaakt, en de blender doet zijn werk super goed, en het overtreft de smaakpapillen, dis is ook de eerste blender

Verder is het gewoon proberen en kijken wat de kookkunsten zoals soepen, smoothies, sausen etc met zich meebrengen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stijlvol
  • Geluidsarm
  • Zuignappen, stabiliteit
  • Grote inhoud

Hugo van de Klippe 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

weinig lawaai, prima blenderen

Na 3 eerdere goedkope blenders: 1e snel kapot, 2e werkte goed maar les kabaal, 3e weinig lawaai maar er bleven klonters nu eindelijk een goeie, prima resultaat, weinig lawaai en toerental te regelen, inhoud slaat niet met geweld in de rondte, kortom prima apparaat!

Pluspunten

• werkt erg goed
  • toerental in te stellen
  • weinig herrie

Leo 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed

Zeer goede blender maakt zeer weinig geluid is makkelijk schoon te maken kortom werkt zeer goed raad hem zeker aan!

Pluspunten

• werkt prima
  • niet veel geluid
  • makkelijk schoonmaken

Route66 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze blender nu een week
Ff wennen met goed erop vast klikken
Belooft weinig geluid te maken..dat klopt!
Makkelijk schoon te houden
Prima apparaat

• Groot qua inhoud
  • Stylevol

gin 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stil

Een wereld van verschil met onze oude blender / mixer. Wat zullen ook de buren blij zijn met onze aankoop ! Lekker stil, maar toch goed gemixt en power ! Je kan zelfs even wat tussendoor wat anders doen, want de blender schakelt zelf uit als hij klaar is. Super blij mee en gaan hem dagelijks elke ochtend gebruiken !

• Verschillende mixstanden
  • Geschikt voor warme en koude dranken
  • Vaatwasser en warmtebestendig

Minpunten

• Zware kan maar blijft dan wel op zijn plek staan !

nel 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

weinig geluid,goed schoon te maken en is snel klaar

Ik vind het een enorme aanwinst in mijn keuken en maakt het gemakkelijk om gezonde smoothies te maken

Pluspunten

• staat mooi op de plank

Minpunten

• de mix is wel zwaar om vast te zetten

student delft 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

stille motor, goed resultaat

goede blender. goede prijs kwaliteit verhouding. makkelijk schoon te maken. sapcentrifuge hulpstuk is een goede toevoeging.

Pluspunten

• stille motor
  • goed schoon te maken
  • grote kan

Minpunten

• zware kan

M. Scholten 16-05-2017

Degelijkheid

De reviews waren al goed, dus de verwachtingen waren dan ook hoog. Maar hij bevalt zeer goed, degelijk in elkaar, goed afgewerkt, en handig in gebruik, plus zeer goed schoon te maken door de uitneembare messen bodem. Mooi strak alles en goed schoon te maken. En als plus punt lekker stil (voor een blender dan) een absoluut top apparaat, wat met z,n extra hulpstukken een goede aanvulling in de keuken is.

Pluspunten

• Goed te reinigen
  • Degelijk gefabriceerd
  • (Voor een blender) stil
  • Prijs kwaliteit

harry 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

STEVIG EN DEGELIJK

HET PRODUCT DOET WAT HET MOET DOEN CRUSHEN EN BLENDEN. HET VERMOGEN LIJKT WAT TEGEN TE VALLEN HAD MEER KRACHT VERWACHT MAAR HEB HIERVOOR GEEN VERGELIJKINGSMATERIAAL. DE KAN GAAT WAT STROEF EN MOEIZAAM OP EN AF..

S Vogels 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie makkelijk te bedienen blender

Het is een mooie makkelijk te bedienen en stille blender, die niet wegschuift en mooi in de keuken staat. Makkelijk te bedienen en ik vind het fijn dat ik er koude en warme producten in kan maken.

Pluspunten

• stil

Van Bruggen 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig stille blender met veel mogelijkheden

Goeie kwaliteit /prijsverhouding. Heel stil en veel mogelijkheden en makelijk schoon te houden . Super blij mee

• Veel mogelijkheden

Barbara 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Het apparaat ziet er professioneel uit en werkt handzaam. De blender maakt relatief minder geluid dan mijn vorige blender, maar bij ijsblokjes is vanzelfsprekend meer geluid bij het blenden. Handig dat je er ook warme dranken (zoals soep) in kan maken.

robert 02-05-2017 Product paar weken in bezit

stille blender

nu een paar weken gebruikt t.o.v. wat we hadden is dit een nieuwe generatie blenders en toepasbaar in elke keuken en een legio van mogelijkheden!

Dominique 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte blender

Na een aantal mislukte aankopen van goedkope blenders ben ik via deze website bij de MMB64G3M terecht gekomen. De blender heeft een krachtig vermogen en maakt smoothies gladder dan dat ik gewend ben.
Door de kracht in deze blender durfde ik het aan meer dingen gemaakt dan alleen smoothies. Zo kan je met de kleine "beker" ook pinda's en noten malen tot notenpasta. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Maakt smoothies mooi glad
  • Krachtig genoeg om zelf pindakaas te maken
  • Is goed te demonteren en schoon te maken

steefenlot 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB64G3M SilentMixx

Het is een fijne blender met grote zware kan, filter om de sappen nog gladder te maken, en een hak opzetstuk.
Je moet eerst even goed alles doorlezen om uit te vinden hoe je alle delen loshaalt en van de kan op het hak stuk kan zetten. In de beschrijving is alles goed te vinden.
Het apparaat geeft inderdaad veel minder geluid af dan mijn vorige blender. Het apparaat geeft met verlichting aan of hij er klaar voor is, en of alles goed erop is gezet. Je moet best wel even kracht zetten om de kan erop te draaien en eraf te draaien. Ook de dop op de kan, is goed vacuüm gezogen, en moet met kracht opgetild.
Met handige tip toetsen kan je niet mis kiezen. Apparaat doet rustig zijn werk.
Mijn eerste smoothie maakte ik met grote bevroren aardbeien, waar mijn vorige blender met veel geluid, heel veel werk had, is het voor deze blender, zo geruisloos vermalen, dat ik het bijna niet kon geloven. Maar zonder veel moeite was het toch echt een glad sapje.
Alles even demonteren en afspoelen en klaarmaken voor de afwasmachine is kleine moeite als je even weet hoe je alles moet klikken en demonteren.
Al met al dus zeer tevreden.

Pluspunten

• veel kracht, bevroren fruit snel tot gladde sap
  • alles goed demonteerbaar, fijn in afwasmachine
  • weinig geluid
  • hak opzetstuk
  • filter om gladde sappen te maken

Minpunten

• zware kan
  • kracht zetten met kan plaatsen en deksel erafhalen

D. Strijbos 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Blender Bosch MMB64G3M

Compleet product, vrij stil, precies zoals verwacht. Daarnaast voelt het product solide aan. Maakt snel een gladde smoothie.

Jos 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Super (stille) blender

De blender functioneert uitstekend en is ook fijn stil! Ook malen van bijvoorbeeld kan die goed aan.

• Krachtig
  • Goed formaat
  • Past in vaatwasser

Minpunten

• Vastklikken gaat soms een beetje moeizaam

Schins 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Top motor

Fijn apperaat heb er al veel plezier van gehad en zal dit zeker blijven hebben een nadeel met sommige recpten zou een 2de maat beker top zijn al met al zeer tevreden