Bosch MMB64G3M - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Sylvia 22-08-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in het gebruik en mooi in mijn keuken!

Zeer makkelijk in het gebruik, zowel de blendopties zelf als het schoonmaken van de blender. Plus mooie uitstraling, staat heel mooi op mijn aanrecht in de keuken. Heel blij mee.

pieter z 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

FLUISTERSTIL in vergelijking met andere blenders

Als het apparaat aan het werk is kan je nog gewoon doorgaan met een conversatie. Iets wat met mijn vorige blenders onmogelijk was. Daarnaast verwacht ik een veel langere levensduur doordat de gebruikte materialen robuuster zijn. De kan is van glas.

Pluspunten

• stil
  • robuust
  • ziet er goed uit

MH 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvolle blender

Deze blender is geruisloos. Heeft een strak design door het matte effect in combinatie met zwart. Door de zuignapjes staat de blender heel stabiel. De blender is prima schoon te maken doordat de onderzijde los te koppelen is!

Pluspunten

• Stabiel
  • Geruisloos
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Heeft meer vocht nodig

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Judith 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Na 1 dag gebruik ben ik al helemaal blij met mijn nieuwe blender. Het gebruik is simpel en degelijk. Het schoonmaken gaat heel makkelijk omdat alle onderdelen makkelijk uit elkaar gaan. Voor wie op zoek is naar een nieuwe blender, is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• gebruik
  • schoonmaken

Shalinie 13-08-2016 Product paar weken in bezit

Robuuste en stille blender

Deze blender is stil en er kan een grote hoeveelheid fruit in. De kan is daarnaast makkelijk schoon te maken. Kortom een aanrader!
Kevin Smit 13-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Stil en stevig apparaat

Na vele blenders te hebben versleten die allemaal een #### herrie maakten, kwamen we via internetreviews bij deze blender. Het blijkt een slimme investering geweest van nog onder de €100,-. Het apparaat is vele malen stiller dan verwacht en maakt op de laagste(stilste) stand van de hardste groente een puree, zonder van het werkblad af te wiebelen of het apparaat vast te houden. We gebruiken het apparaat om nootjes te hakken, soep + smoothies + amandelmelk en ijsdrinks te maken. Je kan het mes heel makkelijk verwijderen en de glazen kan gaat gewoon de vaatwasser in. Geen probleem. Het enige nadeel is dat het best een groot apparaat is, maar als je eenmaal dit apparaat hebt staan wordt hij net zo belangrijk als het koffiezetapparaat (trust me).

Pluspunten

• Stiller dan verwacht
  • Stevig + stabiel apparaat
  • Veelzijdig in gebruik
  • Goed geprijst
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Groot apparaat

Ben 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Echt degelijk apparaat

Het apparaat is zeer degelijk uitgevoerd en de bediening gebruiksvriendelijk, ook het demonteren van de kan en de messen is erg handig. De werking van de blender is boven verwachting zeer goed. Behoort eigenlijk in elke keuken

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Perfecte werking
  • Handige schenkkan
  • Eenvoudig te reinigen

John 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Silentmixx

Is inderdaad erg rustig, maalt alles prima. Wij maken veel smoothies en tot nu toe gaat het erg goed. Verwerkt alles prima zelfs de bevroren spinazie en boerenkool.

Mevr Smoothie 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Goede smoothiemaker! Weinig lawaai. Mooi apparaat om te zien. Makkelijk schoon te maken en een goede gebruiksaanwijzing. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Marlon 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling Bosch MMB64G3M

Na jaren lang met een matige blender te hebben gewerkt, werd het- de oude gaf het op- tijd voor een nieuwe. We hebben de BOSCH MMB64G3M enkele dagen geleden gekocht. Het apparaat werkt prima. Het is stevig en simpel in gebruik. We hebben er al heerlijke smoothies en ijs mee gemaakt! Ook maakt deze weinig geluid, in tegenstelling tot de vorige. We hopen dat deze nog lang mee gaat!

Corine 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch blender is echt silent

Dit is de eerste blender waarvan ik zeg YES! Hij doet wat er wordt beloofd!
Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat als ik vriesfruit los in de blender doe met bijv. jus d'orange, dat hij dan blijft hangen en niet mixt. Maar dat is nog even goed uitproberen.

Gosia 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima blender

Stil, goedwerkende blender die ik elke dag gebruik voor mijn smoothies. Ik maak ook de ijskoffie met ijscrusher. Lekker met het warme weer.

Bernard Brosi 04-08-2016 Product maand in bezit

Top, elke dag is de silenmixx in actie voor het maken van een heerlijke smoothie

Bijna geruisloos mixt de blender dadelijk onze fruitsmoothie. Elke dag een andere mix met ingevroren freshfruit stukjes

Bosch Silent Mixx MMB64G3M 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

gezonder leven met de Bosch blender silent mixx

We gebruiken deze blender nu een aantal dagen, 2 keer per dag. We maken er smoothies in, met grof fruit, zaden, noten, maar ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij met gemak tot een glad geheel.

Miranda 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

super blender

helemaal blij met deze blender van Bosch!!
Werkt erg makkelijk , ook betreft schoonmaken en alles loskoppelen!!!
Een tip voor Bosch, dat de deksel iets gemakkelijker los te maken is... bv door een uitstulping eraan te maken dat je wat meer houvast hebt.

BRZ 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Blender Bosch

Op zoek naar een blender die het allemaal kan, viel de keuze op deze, en de refund actie is een mooie bijkomstigheid. Ondertussen enkele weken in gebruik (dagelijks), en meer dan tevreden.

Wolff 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige Blender

Wat een uitvinding. We maken elke dag smoothies en sapjes.
Ook ons dochtertje geniet van de blender. We gebruiken de blender voor haar groente en fruithapjes. Super.

Els 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige blender

Heb in korte tijd al heerlijke smoothies en sauzen gemaakt. Deze blender kan ook heel makkelijk kruiden, knoflook en ui hakken! Een aanrader!

Caro 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Functionele, mooie blender

Zeer fijn apparaat, doet goed wat die moet doen en is makkelijk te verstellen voor verschillende opties. Strak design en goed schoon te maken. Net een paar keer gebruikt en nu al een succes!