Bosch MMB64G3M - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Esmee Muriël 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

onduidelijke informatie klantenservice fd nummer! blender

Voor een simpele vraag naar een FD nummer??? om een refund formulier te kunnen in te vullen. Wordt mij door de dame van de klantenservice verteld dat dit nummer op de doos zou moeten staan. Ik zoeken en zoeken... geen nummer. Derhalve raak ik ietwat geirriteerd door haar on doortastendheid en zeg dat ik dit nummer niet kan vinden. En dat ik dit nummer nodig heb om het refundformulier te kunnen afronden/invullen. De telefoniste geeft een stroom aan informatie, maar begrijpt waarschijnlijk niet dat voor haar alles een appeltje eitje is en voor een onwetende consument het lastig is om e.e.a gelijk te begrijpen. Ze legt pardoes de hoorn neer als ik aangeef dat ik er niet uitkom met haar verstrekte informatie.. toettoettoet...Dus nog steeds geen FD nummer! Derhalve na een half uur nadat ik de blender uit de doos heb gehaald, zie ik dat het FD nummer op de onderkant van de blender staat.Toch nog gevonden. Ik had ietwat meer welwillendheid verwacht van de klantenservice. Dus als de blender net zo werkt als de mevrouw van de klantenservice dan heb ik mij bedenkingen..(-: Mevrouw van de klantenservice het nummer staat pertinent niet op de doos! U ook bedankt!

Alex Terpstra 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijk geluidsarm en robuust apparaat!

Gekocht vanwege een tijdelijk gebit probleem (tandheelkundige renovatie).

Reden deze te hebben aangeschaft was dat er bij de Mediamarkt een tal van blenders op een rij staan, maar de combinatie van de stijl, degelijkheid en de prijs, heeft deze heeft 100 wat meer (800) dan de Bosch MMB42G0B ook met €20,- terug actie, en het scheelde tussen deze twee maar €3,-.

Buiten deze verschillen is de Bosch MMB64G3M nog eens met een RVS front afgewerkt, in plaats van een zwart hoogglanzend plastic front van de MMB42G0B.

En de reden van deze keuze is dat van andere blenders in tegendeel te duur waren of geheel stijlloos.

Meteen geprobeerd bij thuiskomst en het geluidsniveau is zeer goed te noemen (onze waterkoker produceert meer geluid).

Uiteraard meteen een heerlijke smoothie gemaakt, en de blender doet zijn werk super goed, en het overtreft de smaakpapillen, dis is ook de eerste blender

Verder is het gewoon proberen en kijken wat de kookkunsten zoals soepen, smoothies, sausen etc met zich meebrengen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stijlvol
  • Geluidsarm
  • Zuignappen, stabiliteit
  • Grote inhoud

Hugo van de Klippe 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

weinig lawaai, prima blenderen

Na 3 eerdere goedkope blenders: 1e snel kapot, 2e werkte goed maar les kabaal, 3e weinig lawaai maar er bleven klonters nu eindelijk een goeie, prima resultaat, weinig lawaai en toerental te regelen, inhoud slaat niet met geweld in de rondte, kortom prima apparaat!

Pluspunten

• werkt erg goed
  • toerental in te stellen
  • weinig herrie

Leo 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed

Zeer goede blender maakt zeer weinig geluid is makkelijk schoon te maken kortom werkt zeer goed raad hem zeker aan!

Pluspunten

• werkt prima
  • niet veel geluid
  • makkelijk schoonmaken

Route66 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze blender nu een week
Ff wennen met goed erop vast klikken
Belooft weinig geluid te maken..dat klopt!
Makkelijk schoon te houden
Prima apparaat

• Groot qua inhoud
  • Stylevol

Jos 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Super (stille) blender

De blender functioneert uitstekend en is ook fijn stil! Ook malen van bijvoorbeeld kan die goed aan.

• Krachtig
  • Goed formaat
  • Past in vaatwasser

Minpunten

• Vastklikken gaat soms een beetje moeizaam

Schins 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Top motor

Fijn apperaat heb er al veel plezier van gehad en zal dit zeker blijven hebben een nadeel met sommige recpten zou een 2de maat beker top zijn al met al zeer tevreden

Monique 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Krachtige stille blender

Een veelzijdige, krachtige blender met super resultaat. Op deze manier krijgt het gezin de nodige voedingsstoffen binnen en vinden ze dat nog lekker ook.

Pluspunten

• Kracht
  • Vrij stil
  • Snel
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Michelle 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede blender, veel functies

Ik heb deze blender gekozen omdat ie weinig geluid maakt en krachtig is. Aan beide aspecten voldoet hij ook! Stuk minder geluid dan reguliere blenders, en blendt alles mooi fijn. Soms moet ik wel even roeren tussendoor, bij spinazie bv. blijft het soms hangen. Ook bij het pulsen. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Maakt alles mooi glad
  • Veel functies

Minpunten

• Soms blijven ingredienten hangen
  • Opzetstuk soms lastig erop te krijgen

Elly 17-01-2017 Product paar weken in bezit

prima blender

Prima blender van Bosch voor een aantrekkelijke prijs. Apparaat voldoet aan alle verwachtingen, is krachtig, ziet er solide uit en is eenvoudig in gebruik.
Schoonmaak van het apparaat is zeer eenvoudig, net als het weer in elkaar zetten daarna.

Pluspunten

• degelijk
  • simpel in gebruik
  • eenvoudig schoon te maken

Jan de Vries 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Power!!!

Dit zocht ik. Gewoon een blender die ik snap. Een mes en een glas. Draai los, draai vast. Lekker degelijk. Hakt als een speer, veel power. Gewoon dat, geen poespas.

Pluspunten

• Power.
  • Eenvoud.

Minpunten

• Enorm veel verpakkingsmateriaal
  • Twee hulpstukken die ik niet echt nodig heb

Thomas 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super blender! Echte aanrader!

Prachtig design, tov andere machines vrij weinig geluid, snel en degelijk. Erg tevreden mee en kan iedereen deze machine aanraden.

Brigitte 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met genoeg opties

Werkt optimaal en bied veel mogelijkheden. Erg prettig dat je max en min snelheid kunt instellen. Mooi en praktisch. Ook het smoothieonderdeel werkt goed!

Arie 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch blender

Erg blij met deze blender. Hij doet wat hij belooft! Het apparaat werkt behoorlijk geluidloos. Hij blendt de groente en fruit grondig; waardoor de smoothies er lekker uit komen.

B 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige stille blender

Bij ons thuis wordt de blender intensief gebruikt dus toen het tijd werd voor een nieuwe hadden we een aantal eisen waaraan moest worden voldaan. Deze Bosch blender heeft alles wat we zoeken: een krachtige motor, maakt niet te veel lawaai (aangezien hij s ochtends gebruikt wordt), heeft een grote kan waar ook hete vloeistoffen in kunnen en hij is makkelijk schoon te maken. Vooral het geluid valt me heel erg op, met de stille motor voel ik me niet meer bezwaard om hem lekker lang aan te zetten voor een romige smoothie. Van bevroren fruit tot hete soep of pasta saus het gaat allemaal in een handomdraai. En omdat je de messen eenvoudig kan verwijderen wordt het schoonmaken wel erg makkelijk. De kan is van glas en lekker groot maar dat maakt hem wel wat zwaar. Voor mij is dat echter geen probleem.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Grote glazen kan
  • Makkelijk schoon te maken
  • Kan ijs & bevroren fruit aan

Minpunten

• De kan is wat zwaar (maar maakt ons niet uit)

El 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Erg fijne blender.

Product aangeschaft wegens goede review en de extra accessoires. Is stuk zachter in geluid dan mijn vorige en ziet er ook erg mooi uit. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Vrij stil
  • Accessoires

Wieger 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt erg fijn en stil , veel mogelijkheden

Zeer fijne complete blender. Lekker stil en staat door de zuignappen als een huis.
Veel standen en een zeer krachtige motor

• Veelzijdig

SueNL 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Handige, degelijke, mooie blender

Prima stevige, degelijke blender. Ziet er mooi uit, werkt zoals een goede blender hoort te werken. Simpel in bediening, eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Stevig, degelijk, mooi
  • Doet wat ie moet doen
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Erg zwaar

Paul 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk snel en stil

De blender hebben we pas in gebruik, maar nu al een verademing t.o.v. ons vorige apparaat die vaak kapot ging (geen Bosch). Vooral de universele snijbak die er bij zit is ideaal. Het wisselen van de messen is een eitje. Heerlijk apparaat voor onze dagelijkse smoothies.

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Kan is aan de zware kant doordat die van glas is