Bosch MMB64G3M - Reviews

Inhoud mengbeker
2,3 liter

An 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctionele mooie blender

De kan is heel stevig, de bediening vrij makkelijk, maakt niet zoveel lawaai, het apparaat staat mooi in de keuken, schoonmaken relatief makkelijk!

Harry 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

supergoede blender

Ik was op zoek naar een blender die niet alleen doet wat die moet doen, maar ook mijn gezinsleden laat slapen !
En dat deze blender stilletjes maar ijverig zijn werk doet is wel duidelijk !
Super tevreden en genietend van smakelijke vruchtmixdrankjes uit de blender
Proost !!

Pluspunten

• geruisloos
  • maalt alles heerlijk fijn

• niets

Oscillus 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Eerlijk waar een goede blender

Ik zocht een goede betaalbare blender met minimaal 800 watt aan vermogen en kwam na gedegen internetresearch uit bij deze blender van Bosch en ik ben er helemaal tevreden mee. We gebruiker hem voornamelijk voor smoothies en powershakes en dit doet hij zonder blikken of blozen. Ook ijs en bevroren fruit is een makkie voor de blender en het geluid valt mij reuze mee. Het is niet volledig stil maar het zou naar mijn mening ook naïef zijn om dat te verwachten van een apparaat dat met 800 watt ijs kapot slaat. Nee, reuze tevreden mee! Hij maakt ook makkelijk schoon dankzij het te ontoppelen mes.

• Vermogen
  • Schoonmaak gemak
  • Accessoires

Minpunten

• pulse misschien beter als losse knop

Junior 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige blender!

Het apparaat gekocht en direct geprobeerd. Bijzonder fijne werking, het apparaat maakt weinig geluid.

Ook de toebehoren zijn ideaal, vooral de zeef. Je maakt vruchtendrank zonder stukjes. Echt heerlijk!@

• Sterke motor
  • Staat stevig door de (zuig)nopjes

Minpunten

• De hakselaar maalt heel erg (te) fijn.

Kim 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtig & geruisloos hakken en mixen

De Bosch Blender MMB64G3M is een super krachtig en geruisloos apparaat. Je kunt er zowel heerlijke, gezonde sappen mee maken, als zoete smoothies en hete soepen. Vanwege het prachtige design misstaat dit apparaat in geen enkele keuken.

Pluspunten

• power
  • stil
  • multifunctioneel
  • mooi design

pierre 21-11-2016 Product paar weken in bezit

geruisloos voor zijn werk

belangrijk was geruisloos en dat is vergleken met anderen apparaten
bediening is gemakkelijk verder is hij goed en gemakkelijk schoon te houden met de tip vullen met1/2 liter schoon wateren dan laten draaien

Pluspunten

• geluid
  • schoonmaken

Minpunten

• glase kan is zwaar

Hugo van de Klippe 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

weinig lawaai, prima blenderen

Na 3 eerdere goedkope blenders: 1e snel kapot, 2e werkte goed maar les kabaal, 3e weinig lawaai maar er bleven klonters nu eindelijk een goeie, prima resultaat, weinig lawaai en toerental te regelen, inhoud slaat niet met geweld in de rondte, kortom prima apparaat!

Pluspunten

• werkt erg goed
  • toerental in te stellen
  • weinig herrie

Wim 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Bosch blender

Degelijke blender en een eenvoudige bediening in gebruik.
Goede netto prijs met de Bosch actie retour 20 euro.

Leo 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed

Zeer goede blender maakt zeer weinig geluid is makkelijk schoon te maken kortom werkt zeer goed raad hem zeker aan!

Pluspunten

• werkt prima
  • niet veel geluid
  • makkelijk schoonmaken

Wilma 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stijvol en zeer gemakkelijk in gebruik.

Deze blender aangeschaft voor groene smoothies en daar is hij perfect voor! Ijs crushen gaat ook goed en het schoonmaken is een peuleschil. Je draait/klikt de mesbodem eruit en spoelt deze makkelijk af onder de kraan. Hete soep pureren is ook een makkie.

Pluspunten

• stil
  • stijlvol

Route66 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze blender nu een week
Ff wennen met goed erop vast klikken
Belooft weinig geluid te maken..dat klopt!
Makkelijk schoon te houden
Prima apparaat

• Groot qua inhoud
  • Stylevol

Andre van de Wetering 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Apparaat bevalt heel goed en voldoet geheel aan de verwachting. Ook het gebruiksgemak bevalt heel goed. Blij dit apparaat gekocht te hebben.

Marney 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Annie 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een blender met veel inhoud.

Deze blender gekocht n.a.v. de verschillende beoordelingen op internet. Wat een verademing ten aanzien van het geluid....niet stil maar heel acceptabel! En de 2 literkan is ideaal!

Pluspunten

• Acceptabel geluid
  • 2 Literkan
  • Design is oke
  • Meerdere toepassingen

Minpunten

• Kan is wel zwaar

BB 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud. Niet te luidruchtig

Fijn duidelijk apparaat. Grote inhoud en niet te luidruchtig. Het verwijderen van het mes is makkelijk en eenvoudig terug te plaatsen (altijd netjes schoon). Goede oplossing door Bosch.

Sylvia 22-08-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in het gebruik en mooi in mijn keuken!

Zeer makkelijk in het gebruik, zowel de blendopties zelf als het schoonmaken van de blender. Plus mooie uitstraling, staat heel mooi op mijn aanrecht in de keuken. Heel blij mee.

pieter z 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

FLUISTERSTIL in vergelijking met andere blenders

Als het apparaat aan het werk is kan je nog gewoon doorgaan met een conversatie. Iets wat met mijn vorige blenders onmogelijk was. Daarnaast verwacht ik een veel langere levensduur doordat de gebruikte materialen robuuster zijn. De kan is van glas.

Pluspunten

• stil
  • robuust
  • ziet er goed uit

MH 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvolle blender

Deze blender is geruisloos. Heeft een strak design door het matte effect in combinatie met zwart. Door de zuignapjes staat de blender heel stabiel. De blender is prima schoon te maken doordat de onderzijde los te koppelen is!

Pluspunten

• Stabiel
  • Geruisloos
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Heeft meer vocht nodig

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Silentmixx

Chopper.

Smoothiefilter.

Voordelen:
- stiller dan andere blenders
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Judith 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Na 1 dag gebruik ben ik al helemaal blij met mijn nieuwe blender. Het gebruik is simpel en degelijk. Het schoonmaken gaat heel makkelijk omdat alle onderdelen makkelijk uit elkaar gaan. Voor wie op zoek is naar een nieuwe blender, is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• gebruik
  • schoonmaken