Tefal Blender - Blendforce glass 1,5 L, glazen kan Premium Zilver BL310A - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,75 liter

7,1

Nico 16-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima blender voor smoothies en soepen

Krachtige blender waarmee je heerlijke smoothies en soepen kan maken. Een punt van aandacht: Let op dat na het afwassen van de onderdelen en voor het opnieuw gebruiken de afsluitring in de bodem nat is. Er is een kans dat de ring los trilt als deze te droog is. Dan loopt het sap er van onder uit.

Skydiverdam 11-07-2016

Hoi, kan de kan compleet in de afwasmachine? Of moet je elke keer de bodem losschroeven? Groet Henri.

Allan24nl 28-05-2015 Product paar weken in bezit

De blender was onze eerste keuze, voornamelijk vanwege de combinatie van prijs/kwaliteitsverhouding, het A-merk, en het bedieningsgemak. Het is een prima blender zonder al te veel poespas en doet gewooon goed wat hij moet doen. De grote glazen mengkom is degelijk en praktisch, en goed schoon te maken. Ik ben erg blij met dit apparaat.

Marieke 13-03-2016

Het kliksysteem gaat wat zwaar, maar als je de onderkant controleert of het ver genoeg dicht zit,gaat t niet meer mis. Dan is t een fijn en goed apparaat.

Klara21 03-01-2015 Product paar weken in bezit

Fijne blender, prima prijs/kwaliteitverhouding. Onderdelen zijn makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.

Sterretje 25-10-2015

ik heb deze blender ook gekocht maar weet niet hoe ik het deel c2, de pakking los krijg van c1, de meseenheid. Iemand die mij dit uit kan leggen?

Marieke 24-11-2015 Product maand in bezit

Het maalt alles super fijn en is makkelijk schoonhouden. Echter door het zg unieke klik systeem heb je regelmatig de hele inhoud op je aanrecht liggen. Kost kilo's fruit en kleding wasbeurten! Zelfs als je van te voren de ring nog een keer controleerd of het goed vastzit, draai je het toch soms mee open bij het afhalen van de kan. Waardeloos!