Philips Daily Collection HR2100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR2100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Peter 03-11-2017

Mooi en licht, maar veel herrie en moeilijk mixen

Ik doe het fruit en de groente er klein gesneden in, maar de messen draaien onderin met veel herrie rond en het voedsel zakt slecht naar beneden. De kan heeft onder een vorm die niet vloeiend door loopt. Dus veel schudden (hij is licht) en water erbij, dan gaat het na een tijdje. Maar je hebt óf helemaal glad gemixte pap óf er zitten klonten tussen.En vermoeide armen van het schudden...

Pluspunten

• licht gewicht kunststof
  • prijs
  • goed schoon te maken

Minpunten

• lawaai
  • moeilijk mixen

P. Ende 24-10-2017

Slecht product - schadelijk voor gezondheid(!)

De schoef onderin het apparaat ging al snel roesten, trok vocht met roest erin in mijn te blenden dranken waardoor ik zeker een half jaar roestsubstansie bij mijn eten naar binnen kreeg; dit zijn zware metalen en hebben mijn gezondheid naar alle waarschijnlijkheid aangetast, een zeer kwadelijke zaak.

Joke Snels 21-08-2017

Philips blender HR2100

Goede blender. Zeker wat de prijs betreft. Blender heeft krachtige moter en goede messen die zelfs bevroren fruit aan kunnen. De kunststof kan kan tegen een stootje. De blender heeft 2 standen en nog een pulse stand. Ben erg blij met deze blender.

Pluspunten

• 2 standen en een pulsestand
  • Goede messen

Minpunten

• Kan niets bedenken

Jolanda 18-07-2016

Prima 1e blender

Voor smoothies bleek mijn staafmixer niet krachtig genoeg. Als 1e blender en om te kijken of het nieuwtje van smoothies maken niet na 2 weken over is, heb ik deze aangeschaft. Mijn dochter wilde graag een blender met ice crusher zodat ze ijsklontjes of bevroren fruit meteen kon meenemen. Als ze dit apparaat zo frequent blijft gebruiken als de eerste week, komt zo'n duurder apparaat er zeker. Voor nu bevalt deze uitstekend: hij doet wat hij moet doen en het gebruik is heel simpel. De kunststof kan kan tegen een stootje. Bij het maken van havermoutkoekjes moeten we goed opletten dat er geen restjes onder de messen aankoeken maar omdat het hele apparaat demontabel is, is dat geen punt.

BarbaradeGroot 20-08-2015

Voor eenvoudig "blenderwerk" is deze blender fantastisch! Babyvoeding is zo gemaakt. Wat een mooie prijs voor dit apparaat

ikosters 26-07-2013

Hebben deze gekocht voor smoothies te maken en hij voldoet hiervoor prima.
Maakt alleen vrij veel herrie maar dat is volgens mij normaal, dat hoor je vaker bij dit soort apparaten van deze prijsklasse.