Flymo Gardenvac 2500W Turbo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flymo Gardenvac 2500W Turbo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Flu 04-11-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

Het kunstofhoudertje van de versnipperaar-strip heeft het voor de tweede keer na ca. 10h gebruik begeven. Het scheurt en barst uit eindelijk uiteen. Mijnsinziens constructie fout, verkeerde materiaal keuze, vermoeiing van het kunststof.
Flymo is nu ter beoordeling opgestuurd naar leverancier.
Hopelijk durft die Flymo te wijzen op de constructie fout, want het winkelpersoneel gaf aan dat bij een schoepen bladblazer er ook door kleine steentjes schade kan ontstaan, en dit hier ook wel het geval kan zijn.
Niet dat ik steenjes heb opgezogen en feitelijk ook onzin immers Flymo adverteert dat er blikjes mee kunnen opzuigen.

Sieke 04-11-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

Ben niet zo tevreden met deze aanschaf.Had voorheen ruim 10 jaar tot volle tevredenheid een Starmix blazer/zuiger. Die firma produceert nu echter geen bladblazers meer.Deze Starmix had geen versnipperaar,met als voordeel minder kracht nodig dus minder stroomverbruik (ruim de helft) eventueel nadeel meer volume aan bladeren in de opvangzak.
De Flymo Garden Vac 2500W Turbo
is overdreven veilig,de startknop moet steeds ingedrukt worden gehouden met gevolg na een poos een lamme hand.De zuigkracht valt mij tegen waarschijnlijk door de grote zuigmond.Het geluid en gewicht is zeer acceptabel voor zo'n zuiger/blazer/versnipperaar.
De gebruiksaanwijzing vind ik matig.

Bernhard2005 21-10-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

Ik heb de Flymo terug gebracht naar Karwei. Nu ik er 2 gehad heb die nauwelijks wilden zuigen, heb ik nu maar een Black & Decker gekocht. Die zuigt op halve kracht nog veel beter dan de Flymo. Het door Flymo toegepaste systeem deugt volgens mij niet.

groet 13-09-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

onze vorige bladblazer was er een van blackendekker had veel meer zuigkracht maar de schoepen waren vrij snel stuk, nu een flymo bladblazer waar van ik vind dat zij geen goede materiaal keuze´s hebben gebruikt , namenlijk hardplastic wat in de tuin vrij kwetsbaar is. de tijd zal het leren.

drdik 30-08-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

Gisteren gekocht naar aanleiding van goede reviews. Valt echter flink tegen vwb de zuigkracht. Ik stel grote vraagtekens bij het zuig/blaassyteem. Heb hem gelukkig kunnen ruilen tegen de Twister2000.
Zuigt veel beter!

wil09 01-05-2009
Geschreven voor: Flymo Gardenvac 2500W Turbo

Prima apparaat. Maakt geen onnodig kabaal. Zuigt bladeren op, blaast en heeft een stand waarop hij blaast en direct de rommel opzuigt. Nu diverse malen gebruikt. Spaart veel harkwerk uit. Ideaal om rotsooi uit het grind op te zuigen. Hij kost wel wat meer dan de gemiddelde bladblazer, maar spaart je een hoop ergenis. De afvalzak is heel makkelijk met één klik te verwijderen en je kunt de bladeren schredden (fijnmalen).

Advies: gerust kopen