Princess 01.348150.01.001 - Reviews

• Test panel 8.2 nov 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.348150.01.001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

d**********@g******** 07-01-2024
Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Ziet er mooi en strak uit maar de temperatuur gaat niet hoger dan 16 graden al zet je de temperatuur op 25 graden.

NKrik 07-11-2022

Het oog wil ook wat

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Deze kachel komt in een strak afgewerkt jas en een paar handige mogelijkheden. Zo is het mogelijk om de kachel neer te zetten waar je wil door middel van pootjes, of om de kachel aan de muur te monteren door de handleiding bevestigingsbeugel aan de achterzijde.

De kachel is heel gemakkelijk te bedienen via het display dat verwerkt is in de glasplaat. Er zit aan de zijkant ook een schakelaar om de kachel helemaal uit te zetten. Verder is het ook mogelijk om de kachel te bedienen via de princess home app waar deze zeer eenvoudig mee te verbinden is. In de app heb je ook de mogelijkheid om een schema in te stellen van wanneer hij aan en wanneer hij uit moet.

Tijdens de periode waar in ik de kachel heb mogen testen heb ik naar mijn mening maar twee minuten kunnen ontdekken. Naar mijn smaak vind ik de voetjes die bij de kachel worden meegeleverd een beetje kwetsbaar ogen. De voetjes die er bij zitten zijn van kunststof en ik denk dat ijzeren voeten mooier was geweest. Het anders punt is over het scherm in de app. Zonder meer is het heel handig dat je kunt instellen wanneer de kachel aan en uit moet. Het is alleen niet mogelijk om in het schema verschillende temperaturen in te stellen. De temperatuur moet je zelf aanpassen in de app of met de hand op het display.

Al met al is het een zeer nette kachel die zeker doet wat hij moet doen en niet zal misstaan in huis.

Pluspunten

• Ophangen of neergezet
  • App
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kunstof voeten
  • Temperatuur instellen in het schema niet mogelijk

Rondo14 06-11-2022

Super fijne verwarming

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

De infrarood verwarming ziet er esthetisch goed uit, waardoor het als een mooi meubelstuk in mijn kantoor staat. Daarnaast is de warmte ook fijner dan een warme lucht verwarming aangezien je geen droge lucht krijgt. Je kan hem zowel ophangen als vrijstaand op de geleverd pootjes plaatsen. Mijn keuze is gevallen op losstaand. Het display is eenvoudig te bedienen waardoor je via touch de temperatuur makkelijk kan instellen, ook kan je dit via de app doen, dus als je in bed ligt kan je hem alvast aanzetten zodat de kamer al lekker op temperatuur is als je binnenkomt. De schema’s zijn ook eenvoudig via de app in te stellen, erg handig!!

• App

Minpunten

• Bereik

M***********@g******** 05-11-2022

Prima te gebruiken als bijverwarming

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Mooi design, niet storend als je deze bijvoorbeeld in de woonkamer plaatst.
Als het 's avonds iets killer wordt is het apparaat geschikt om het iets aangenamer te maken.
Kan de studeerkamer prima op temperatuur houden.
Was lastig om de pootjes te bevestigen.
Jammer dat niet het gehele display verlicht is

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Pootjes lastig te bevestigen

Aksiram 05-11-2022

Mooie verwarming en doet het goed

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

De Princess Smart Glass Panel Heater mogen testen. Ben er zeer tevreden over. Erg mooi design en makkelijk in gebruik. De heater kan zowel aan de wand hangen als staand. Pootjes eronder en mooi plekje op de zolderkamer gegeven. Lijkt erg mooi ook. Makkelijk te verplaatsen. Helaas zijn de temperaturen buiten nog erg goed dus nog niet helemaal optimaal gebruik van kunnen maken. In de avonden vooral gebruikt. De 1e keer toen we deze aanzetten kwam er wel een geur vanaf maar die verdween al gauw weer. Dat gebeurde ook alleen maar de 1e keer. De heater werd al snel warm dus echt ideaal. En zeer aangenaam op de zolderkamer. Ideaal ook om met de app te bedienen. Je kan zelfs een schema instellen. Zeer handig als je het lekker warm op de kamer wil hebben. De heater is heel stil. Al met al zeer tevreden.

PatrickV 04-11-2022

Strakke design verwarming

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Deze verwarming is zeer aan te raden.
Eenvoudig te installeren en werkt super in bijvoorbeeld slaap of studeerkamers.
De app van Princess werkte in 1 keer en je kan deze doorkoppelen aan bijvoorbeeld Google Home om zo het een en ander te automatiseren of scenes te maken.
Display is helder en toetsen reageren direct bij aanraken.
Design is lekker stak en zal in ieders interieur goed staan.
Montage van de pootjes was wel wat wiebelig maar na het nogmaals aandraaien van de schroeven staat de verwarming stabiel. Het is ook mogelijk om de verwarming aan de muur te hangen met een bijgeleverde muurbeugel.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • app (ook via Google Home mogelijk)
  • verwarmt snel
  • 2 standen

Minpunten

• pootjes goed aandraaien

Lauren 03-11-2022

Fijne electrische verwarming met bediening via applicatie.

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Nu de dagen korter worden heb ik een aantal weken gebruik mogen maken van de Princess Smart Glass Panel Heater. Deze heb ik gebruikt om tijdens het werken het warm te hebben in de werkkamer. Omdat de verwarming verplaatsbaar is, was het makkelijk om hem een plekje te geven. Ook is was het fijn dat ik met een applicatie de temperatuur kon regelen. Zo hoefde in niet onder het bureau te kruipen om de instellingen aan te passen. Wel was ik teleurgesteld dat de verwarming niet te bedienen was via Siri hoewel dit wel op de verpakking stond aangegeven. Tot slot is het fijn dat in deze periode van hoge gasprijzen, je elektrisch kunt verwarmen op de plek waar dit nodig is.

Pluspunten

• Flexibel
  • Compact
  • App bediening

Minpunten

• Geen Siri support
  • Vormgeving App

Lotte 03-11-2022

Erg fijn en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Ik heb dit product drie weken mogen testen en ik ben erg enthousiast.
Het is een sleek design, maar valt niet echt op in de kamer. Het glazen panel zorgt voor een luxe uitstraling en is fijn om te gebruiken. Hij is makkelijk te gebruiken, en heeft logische knoppen. Hij warmt snel op, en houdt de temperatuur fijn op peil. Enige is dat hij een beetje een gekke geur af gaf. Maar ik gok dat dat na een tijdje gebruiken wel weg gaat. Wat ik zo speciaal eraan vond is dat het een smart apparaat is, en je hem kon besturen via een app. Dit ging erg makkelijk, ook weer overzichtelijk en je hebt hem snel ingesteld.

Pluspunten

• Sleek design
  • Snel warm

Minpunten

• Gekke geur
  • Groot ding

Wanniejj 01-11-2022

Heerlijk warm

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Schroefjes voor de pootjes werkt niet fijn
Krijg je niet goed vast
Als die eenmaal staat staat doe goed.
We hebben hem vooral in de baby kamer gebruikt en dat was super makkelijk te bedienen even voor slapen gaan aan en na het douchen. en heel de kamer was warm. Het is niet heel koud geweest dus hebben hem niet mega vaak nog gebruikt.
Maar straks met de koudere dagen zou die dus echt wel vaker aan staan verwarmt de ruimte snel en goed.
De app hebben we eigenlijk niet gebruikt omdat de WiFi het niet doet op het moment.
Maar zeker de moeite waard om hem te kopen

Pluspunten

• Snel warm
  • Kan je makelijk ergens neer zetten
  • Makelijk op tehangen

Minpunten

• Schroefjes voor de poten

Anne Vonk 01-11-2022

Modern design en erg praktisch

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

De heater is in eerste opzicht vrij groot. Doordat het design zo strak en chique is, maakt het minder erg dat hij zo groot is.

Het duurde even voordat ik door had hoe ik de pootjes aan de heater kon bevestigen. Ik had namelijk het gevoel dat ik op die manier de heater zelf kon beschadigen. Eenmaal bevestigd vind ik het ideaal dat ik de heater kan neerzetten waar ik maar wil. Ik kocht hem voor op kantoor, maar nu kan ik hem ook op zolder gebruiken waar het meestal kouder is ten opzichte van andere ruimtes in mijn huis. Het verbaasd mij ook hoe snel mijn kantoor verwarmd is naar de gewenste temperatuur.

Voor mij zit het voordeel ook erg in dat hij zo stil is. Normaal maakte ik gebruik van een kachel die je erg goed hoort blazen. Deze kachel was ook enkel een plaatselijke verwarmer, de heater van Princess verwarmd de hele ruimte.

• Verwarmt de hele ruimte
  • Bedienbaar met app
  • Verplaatsbaar

Minpunten

• Groot

Miranda 01-11-2022

Absoluut een aanrader voor wie lokale verwarming zoekt

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Ik mocht de Princess Smart Glass Panel Heater 1500B een tijdje testen en ik ben heel enthousiast over het gebruiksgemak en de warmte die de heater afgeeft. Ik was benieuwd naar het verbruik, maar dat is me op de energie rekening alles mee gevallen! Bij thuiswerken zit ik vooral op mijn werkkamer en is het zonde het hele huis te verwarmen. Ik heb de heater aan de app gekoppeld en kon zo een schema instellen dat mijn werkkamer iedere werkdag lekker warm was bij aanvang van mijn werkzaamheden. Het design is niet helemaal mijn smaak, maar als je het vergelijkt met zo’n ouderwetse heater op wieltjes, is zo’n plaat aan je muur (of op de grond, het kan allebei), toch wel een heel stuk mooier. Absoluut een aanrader voor wie lokale verwarming zoekt in zijn huis!

Pluspunten

• Snel warm
  • Te bedienen met app
  • Schema's in te stellen

Minpunten

• Vrij log in kleine ruimte, op de grond
  • Pootjes lijken wat fragiel (dun plastic)

Maximiliaan99 31-10-2022

Bespaar deze winter

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Erg verrast hoe goed dit paneel een kamer weet warm te krijgen. Zeker in de huidige tijd waarin een kamer opwarmen via je normale cv veel gas kost. Zet het apparaat voor 10 minuten aan en je voelt meteen de warmte. Voor grote kamers is het denk ik wel lastiger om het helemaal te verwarmen maar voor als je ‘s avonds op de bank zit en je niet een al te grote ruimte hoeft te verwarmen is het top, zeker omdat het relatief weinig stroom kost in vergelijking met een reguliere kachel/warmtebron.

Het enige minpuntje is dat ik wat problemen had met het aansluiten op de app. Vond dat wat lastiger dan het hoeven zijn.

Al met al een top apparaat voor als je deze winter wilt besparen op je energiekosten maar niet in de kou wilt zitten.

m***********@g******** 30-10-2022
Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Tijdens mijn zoektocht naar verschillende types heaters kwam ik deze tegen op een website waar je hem thuis kon testen, zo'n aanbod sla je dan natuurlijk niet af.
Ik heb al een staande ventilator die ook warmte kan blazen, dus was erg benieuwd naar het verschil met deze paneelverwarmer.

Bij het ontvangen van het pakket was ik blij verrast door de afmeting van het apparaat, het was groot genoeg om echt verschil te kunnen maken. Er was een mogelijkheid om hem aan de muur te bevestigen, maar gezien het een testperiode bedroeg koos ik ervoor om de pootjes eronder te bevestigen, zo kon ik hem gelijk in verschillende ruimtes testen. En hoe degelijk hij verder ook aanvoelde, die kunststof pootjes eronder krijgen was een gewriemel en gedoe, maar uiteindelijk stond hij dan wel superstabiel. En al zou je hem, met veel moeite, wel omgooien, dan zit er gelukkig omvalbeveiliging op waardoor hij gelijk uitslaat.

Toen braaf begonnen met de gebruiksaanwijzing te lezen. Wat leuk, een timerfunctie en bediening via de app! O, bij de veiligheidsinstructies staat dat je het apparaat niet onbeheerd mag achterlaten wanneer de stekker zich in het stopcontact bevindt. Hmm, dat doet die leuke functies dan weer een beetje teniet.
Dan maar handbediening via de tiptoetsen op het toestel zelf, dat werkt uitstekend.
Echter elke keer dat ik hem aanzette stond hij automatisch op 25 graden, dus dat moest ik steeds aanpassen naar een lagere gewenste temperatuur.

De app werkt overigens enkel op 2.4 GHz, dus moest ik de instellingen van mijn netwerk veranderen.
Niet handig voor iedereen lijkt mij.

Toen kwamen we eindelijk toe aan het echte testen.

Hij is natuurlijk bedoeld voor kleine ruimtes, maar toch ook maar in de woonkamer getest.

Bij vergelijkbare temperaturen buiten (oktober binnentemp. 16 gr.) de ene dag de cv enkel aan, de andere dag de cv plus paneelverwarmer (hoogste stand) met de thermostaten op 19 graden.
Volgens mijn app was ik de eerste dag € 5,- aan gaskosten kwijt.
De dag erna met beiden € 4,- aan gas en € 3,50 aan stroom.
Dus als bijverwarming in een grotere kamer is hij niet aan te bevelen. Maar, zoals gezegd, daar is hij dus ook niet voor bedoeld.

In de woonkamer merkte ik ook niet echt dat hij veel hitte afgaf, de meeste warmte kwam door de roosters in de bovenkant maar het paneel op zich vond ik niet bijster heet worden.
Wat dat betreft word ik dan toch gelukkiger van een ventilatorverwarmer als extraatje, die blaast zoveel hitte uit dat je in een paar minuten bent doorgewarmd waarna je hem weer uit of laag kunt zetten.

Qua ontwerp vond ik hem overigens mooi tot de visite me vroeg waarom ik een extra tv op zo'n rare plek op de grond had staan. Jammer dat hij alleen in het zwarte tv-uiterlijk te krijgen is dus.

Daarna hem boven getest in kleinere kamers. Er zitten twee verwarmingsstanden op en de laagste stand vond ik echt ontoereikend. Op de hoogste stand vond ik het evengoed lang duren voor een ruimte de gewenste temperatuur had bereikt. Maar als je hem bijvoorbeeld bij je benen onder je buro zet dan merk je wel het verschil.
Wat echt wel heerlijk is; je hoort hem niet op een incidenteel zacht tikje na. Wat een verschil met die ventilatorkachel waarbij je de tv gelijk op geluidsstand burenruzie moet zetten.
Voor op de slaapkamer of tijden het werk aan je bureau is de Princess wel zo prettig dus.

Qua verplaatsen vind ik het een onhandig groot en zwaar ding en het was steeds even puzzelen met het 1,5 meter korte snoer waar ik hem neer kon zetten.
Handig om aan de muur te hangen dus, maar als mobiel apparaat toch wat onhandig.

Al met al ben ik niet overtuigd. Gelukkig kon ik een apparaat testen voor ik er blind eentje had aangeschaft. Persoonlijk houd ik het dus bij mijn ventilatorheater en de oude, vertrouwde cv.

Pluspunten

• Groot apparaat, voelt degelijk
  • Veilig
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Pootjes moeilijk te bevestigen
  • Kort snoer
  • App werkt alleen op 2.4 GHz wifi

Patrick 30-10-2022

Lekker warm

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Heel dankbaar dat ik deze mocht testen! Mijn kat en ik hebben het niet koud gehad, omdat dit product exact doet wat het moet doen. Het verwarmt op een prettige manier, zonder vage luchtjes waar ik vaak bang voor ben met verwarmingen.
Wat fijn is is dat je hem niet op hoeft te hangen, er worden pootjes bij geleverd waardoor die ook gewoon kan staan. Deze pootjes aanschroeven is wat lastiger als je een tremor in je handen hebt zoals ik, maar uiteindelijk is het gelukt.
De app vond ik wat minder handig, daarvoor moest ik een apart WiFi netwerk aan maken met 2.4ghz, maar ook dat is gelukt zonder al teveel gedoe. Maar ook zonder app kun je het paneel goed bedienen met de knoppen op het product zelf.
Het fijnste aan dit product is dat je ook een timer kunt instellen, waarna hij gewoon weer uit gaat. Ik ben zelf namelijk best vergeetachtig wanneer het gaat om dingen uitzetten, dus daar heb ik bij deze geen last van!
De schema-functie heb ik niet gebruikt, omdat (wanneer ik er aan denk), apparaten die ik niet gebruik uit het stopcontact trek om elektra te besparen.

Pluspunten

• doet wat het moet doen
  • mooi design

Minpunten

• onhandig aanschroeven
  • technische kennis vereist voor app

d***********@h********** 30-10-2022

Er heerlijk warmpjes bij zitten en een echte eyecatcher!

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Er heerlijk warmpjes bij zitten en een eyecatcher voor in de woonkamer! Ik ben best te tevreden over de Princess Panel Heater, verwarmd goed en snel, alleen smart bediening instellen is wat lastiger op te zetten vanwege de 2.4 Ghz beperking, als het eenmaal werkt is de app een echte toevoeging.

Monteren is eenvoudig, er zitten schroefjes met pluggen bijgevoegd om het paneel op te hangen of neer te zetten. Ik heb zelf gekozen om de pootjes erop te schroeven, omdat ik van plan ben de heater vaak te verplaatsen van de woonkamer naar mijn werkplek, tot in de overkapping buiten in de tuin. Als ik de heater enkel in mijn kantoor zou gebruiken, zou ik m zeker ophangen!

Jammer dat er geen handvatten aan zitten om de heater makkelijker te verplaatsen of wellicht wieltjes onder de heater had een uitkomst geweest. Daarnaast is het snoer aan de korte kant waardoor je beperkt ben in het plaatsen tenzij je uiteraard een verlengsnoer ter beschikking heb.

De heater staat stevig op zijn pootjes en het geeft een fijn gevoel dat er een omval-beveiliging in zit. De heater schakelt direct uit wanneer deze kantelt.
De bediening via de tiptoetsen spreken voor zich en zijn makkelijk te gebruiken. Het slotje is erg fijn om te voorkomen dat kleine kinderhandjes de tiptoetsen kunnen aanraken en de heater sky-high kunnen instellen.

De heater verwarmd jouw omgeving goed en snel, je hebt 2 functies ‘snel verwarmen’ of ‘gelijkelijk’.

De smartbediening opzetten is helaas niet zo eenvoudig. De heater ondersteund alleen de 2.4 Ghz en geen combinatie met 2.4/5 Ghz.
Via onze router heb ik de heater kunnen koppelen door de 5 Ghz uit te schakelen en het instellen is zo gepiept.

De Princess-Home app is wel een mooie toevoeging. Via de timer optie kan je de heater automatisch uit laten schakelen na 1,2,…,24 uur. Daarnaast heb je ook de planning-functie wat ik gelijk heb ingesteld: elke maandagochtend een uurtje verwarmen om 8 uur, zodat mijn kantoor lekker voorverwarmd is bij het starten van mijn werkdag.

• Verwarmd goed en snel
  • Planning mogelijkheid
  • Smart bediening
  • Mogelijkheid om op te hangen

Minpunten

• Koppelen met smart-app niet eenvoudig
  • Kort snoer
  • Geen handvaten/wieltjes

s*********@z******* 29-10-2022

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Product mogen testen. Is geruisloos, geeft warmte in de ruimte. Ik mis wel de warmte echt gericht naar voren toe maar doet gewoon verder wat het moet doen!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Geeft goede warmte

Minpunten

• Mist warmte echt naar voren toe

Rowena 29-10-2022

Ideaal product

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Top product! Past mooi in het interieur en word heel snel warm. Vooral nu scheelt het heel veel en hoeven we de verwarming niet aan te zetten. Hij is gemakkelijk te verplaatsen en kan daardoor in elke ruimte gebruikt worden, ideaal dus! Ook de app is zeer handig in gebruik en je kan hem daardoor aan en uitzetten wanneer & waar jij wil. Zeker waar voor je geld

Pluspunten

• Word snel warm
  • Staat mooi in het interieur
  • Bediening via app
  • Elke ruimte te gebruiken
  • Ophangen of neerzetten

Minpunten

• Pootjes gingen er lastig aan

Christel Nijland 26-10-2022

Hier word ik warm van…

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Dit mooi uitziende apparaat mogen testen, en ben echter blij verrast wat dit mooie apparaat kan. Ten eerste ziet het er strak en mooi uit.
Ikzelf heb er voor gekozen om hem neer te zetten aangezien ik het in meerdere ruimtes wou uitproberen, echter zit er een super handige beugel aan zodat je het makkelijk aan de muur kan bevestigen.
Super hoe het middels de app op je telefoon te bedienen is.
Wat helemaal makkelijk gaat is de schema’s die je in kan stellen zodat het warm is in de ruimte wanneer jij dat wil en dus niet eerst in de kou hoeft te zitten.
Ikzelf heb hem getest in een kleine ruimte (daar is het uiteraard ook voor), echter ook in een wat grotere ruimte en tot mijn verbazing deed het apparaat het daar ook prima.
Wat verbruikt het apparaat nou? Als wij bv een kleine ruimte 14m2 verwarmen zetten wij het even op 25 en na 10 min al terug naar 21 en dan blijft het heerlijk warm en verbruikt het niet heel veel 2 kWh ongeveer op een avond.
Het apparaat een hele dag aangehad op vol vermogen (kan ook op een laag vermogen) in mijn woonkamer/keuken wat ongeveer 50m2 is en hier is het uiteraard niet voor maar het werkte wel en verbruikt van smorgens 9 tot savonds 10 slechts 9,8 kWh.
Het apparaat is geluid stil wat erg prettig is en geeft een hele fijne warmte af.
Ik vind het een hele mooie aanvulling op de airco waarmee wij verwarmen. We gebruiken het voornamelijk boven in de game room, en kledingkamer.
Al met al een heerlijk apparaat en super makkelijk in gebruik en te verplaatsen tussen ruimtes.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Geluidloos
  • Makkelijk middels app te bedienen
  • Tijdschema’s toevoegen

Stukato 19-10-2022

Slim en elegant lokaal verwarmen

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Deze slimme lokale verwarming van Princess valt op door zijn elegante zwarte ontwerp. Persoonlijk vind ik het ontwerp strak en misstaat het niet in een ruimte. Zeker in verhouding tot klassieke radiatoren. Het belangrijkste is of deze paneelverwarming een ruimte goed kan verwarmen. In mijn geval, een werkkamer van circa 18m2, werd goed warm. Voor de snelheid van verwarmen heb ik de keuze uit laag of hoog, waarbij ik in beide gevallen kan zeggen dat je het wel merkt maar bijna niet hoort. Dat vind ik erg prettig. De hoge stand gebruikt vanzelfsprekend meer vermogen en persoonlijk vind ik het wel fijn om een wat langere aanloop te hebben naar de ingestelde temperatuur.

Deze verwarming is zowel te bedienen met de touch bediening op het paneel zelf als ook via een app. In beide gevallen vind ik dat eenvoudig en duidelijk werken. Door middel van de bediening per app heb ik de mogelijkheid om de verwarming niet alleen ad hoc te bedienen, maar ook via schema’s in te stellen of bijvoorbeeld op afstand te bedienen. De 1500B heater reageert hier goed op en maakt dat dit product dan ook een heel fijn product. Kortom, ik ben een tevreden gebruiker. Enig nadeel is dat de heater relatief zwaar is en daardoor niet heel mobiel is.

Pluspunten

• Verwarmt snel
  • Verwarmt stil
  • Slank en elegant ontwerp
  • Eenvoudige en slimme bediening

Minpunten

• Relatief zwaar en daardoor niet heel mobiel

Marcel1987 18-10-2022

Mooi design, stil en snel!

Geschreven voor: Princess 01.348150.01.001

Hele mooi apparaat, design ziet er echt chique uit.
Monteren van de pootjes viel wel tegen, erg klein allemaal en wat moeilijk bereikbaar.

Verder is deze ontzettend snel en ontzettend stil naar ons idee. Wanneer je hem aanzet hoor je even een brom en dan al snel merk je dat het verwarmt.

De app is handig: kunt de timer instellen en zelfs een weekschema.

• Stil
  • Verwarmt heel snel
  • App is handig

Minpunten

• Gepriegel met monteren pootjes