De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KO931B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

p************@h********** 25-01-2024
Geschreven voor: Inventum KO931B

Heel slecht, is voor ruimtes van 20 tot 40 m2. Mijn ruimte is 12 m2.
Dat ding heeft 4 uur op de hoogste stand staan loeien.
Ik heb hem uitgedaan ,dit is niet energie zuinig.
Wil mijn geld terug.
Weet nu al dat de verkoper moeilijk gaat doen, het is niet wat het hoort te doen.

j*******@g******** 13-01-2024
Geschreven voor: Inventum KO931B

Puur gekocht om te proberen. Pakte verrassend goed uit. Gaat voor de babykamer gebruikt worden.

M***********@h********** 19-12-2022
Geschreven voor: Inventum KO931B

Mooi design en snel warm in de kamer. Gemakkelijk te verplaatsen op wieltjes. Staat stabiel op de grond.

... 18-12-2022

Aanrader!

Geschreven voor: Inventum KO931B

Mooie kachel, makkelijk verplaatsbaar door de wieltjes, handige thermostaat, warmt snel op! Aanrader!

w*******@k********** 27-10-2022

een aanrader

Geschreven voor: Inventum KO931B

Wij zijn heel blij met deze oliegevulde radiator. We gebruiken hem voor een ruimte waar onverwacht bezoek ontvangen kan worden en omdat de vloerverwarming daar niet standaard aanstaat , heb je toch in korte tijd een behaaglijke warmte door het gebruik van dit apparaat. Door de wieltjes is de radiator gemakkelijk verplaatsbaar en door het bescheidde formaat overheerst hij niet in de ruimte. Gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk verplaatsbaar
  • bescheidde design

Claire 24-01-2022

Leuk kacheltje voor een leuk prijsje !

Geschreven voor: Inventum KO931B

Ik ben zeer tevreden met de radiator. We hebben onlangs een overkapping geplaatst met een glazen schuifwand, dus lekker uit de wind. Maar nu het nog steeds killetjes is kunnen we er toch behaaglijk zitten.
De radiator heeft met zn zwarte kleur een sjiekere uitstraling en wat vermogen betreft is deze voldoende om de ruimte (even) te verwarmen. De prijs / kwaliteit is ons zeer meegevallen. Een leuke radiator voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Verrijdbaar
  • Slaat af bij oververhitting

Sophia 17-02-2021

Prima solide radiator. Voldoet aan al onze eisen.

Geschreven voor: Inventum KO931B

Prima apparaat. Mooie vormgeving en verwarmt uitstekend. Met drie standen, zodat de warmte goed te regelen is voor de betreffende ruimte en de beoogde temperatuur. De zwenkwielen zijn makkelijk te bevestigen en zeer solide. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Wij zijn dik tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• solide
  • verwarmt perfect
  • mooie vormgeving
  • makkelijk te verplaatsen