Alecto WiFi IP-camera DVC-105IP Geschikt voor App: Ja wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WiFi IP-camera DVC-105IP Geschikt voor App: Ja wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Klant 04-08-2021

Het apparaat is uiteindelijk in de vuilnisbak beland. Verschrikkelijk omslachtig en moeizaam in te stellen apparaat met een slechte onstabiele verbinding

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Lastig instellen
  • Stekker voor qr stiicker
  • Onstabiel

BVS 16-04-2021

Waardeloos apparaat, en erg lastig installeren

Het apparaat laat zich lastig installeren en eenmaal gelukt verliest het de verbinding ook weer snel. Kortom onbetrouwbaar en waardellos product. Beter andere kiezen

Ron 30-04-2020

Goed product, met enkele bedenkingen

Goed product, alleen is de bijgevoegde gebruiksaanwijzing niet volledig, alleen online kom je verder. Als de stroom een keer uitvalt moet je alles opnieuw installeren

snuffelaar 26-01-2020

beetje moeilijke installatie van het product.
anderen kunnen ongemerkt mee kijken slecht beveiligt dus (pas op)
voor de rest prima camera kwaliteit / prijs verhouding

Pluspunten

• goed beeld
  • handig

Minpunten

• slecht beveiligt
  • er wordt mee gekeken door andere gebruikers

Seda 17-06-2019

Goed genoeg

Is meer als genoeg, heb het op 2 gsm’s en op de iPad gemakkelijk geïnstalleerd. Alleen spijtig dat het constant aan de steller moet en dat de ouder unit op batterijen werkt...

Pluspunten

• Kan geïnstalleerd worden op meerdere toestellen

Minpunten

• Altijd aan lader
  • Ouder unit op batterijen

Alex K 09-05-2019

Simpel maar effectief!

Alle waar naar zijn geld. De camera is prima om "real-time" zaken te bekijken en met name de beeldkwaliteit is in orde. Voor 's nachts zit er goede infrarood verlichting op, maar let op; niet voor achter een raam te plaatsen ivm reflectie! Opnames obv de app "alarm-functie" zijn nauwelijks bruikbaar doordat de bewegingsgevoeligheid veels te hoog is, met gevolg dat je elke dag wel 1000 losse opnames hebt en je de SD moet formatteren.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudig te installeren
  • relatief goed beeld

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • opname gevoeligheid
  • beperkt app mogelijkheden

zwahoelie 19-03-2019

Handig klein cameraatje.

Eerst eentje gekocht om uit te proberen. Een oude WiFi camera vervangen. Dit is zo goed bevallen dat ik er nog 2 heb aangeschaft. Binnen enkele minuten aangemeld bij de app en de WiFi zonder kabels of in de buurt van mijn modem. Gewoon aan de keukentafel. QR code zit onhandig, maar is niet nodig. De camera zoeken via Lan gaat nog sneller.

Pluspunten

• duidelijk beeld
  • makkelijke installatie
  • handige app

Minpunten

• soms valt verbinding even weg, ligt aan mijn WiFi
  • beeld kan niet draaien

Arnold 28-11-2018

Krijg geen verbinding met telefoon.
Stap voor stap handleiding gevolgd maar code wordt niet gescand, toen code en wachtwoord ingevoerd. Daarna blijft telefoon zoeken en gebeurt er niets meer.

Andre 15-02-2018

goede camers

Ik heb een Alecto DVC-105IP Beveiligings camera gekocht en in de winkel gevraagd of het moeilijk was om de camera te plaatsen en te verbinden met mijn telefoon gemakkelijk te doen oke met mijn A technische kennis proberen maar en ja wel heeeeel gemakkelijk te doen even de gebruiksaanwijzing lezen en doen en klaar en een prima beeld en ik ben er erg blij mee misschien nog wel een tweede camera wat is dit een goed product

Pluspunten

• simpel aan te sluiten
  • redelijke prijs
  • prachtig beeld

Cat 31-12-2017

Aanrader

Na twee keer proberen camera aan de gang gekregen. Zelfs voor een halve digibeet een prestatie☺..mooi scherp beeld en opnames met een ernaast aangeschaft sd kaartje.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goed te volgen installatie tekst

Babyzitter 11-11-2017

Product aangeschaft om de baby in de gaten te houden. Goede kwaliteit beeld alleen als je de app gebruikt en je zet het geluid aan dan hoor je ruis vanuit camera en vanuit de app. De camera wordt heel warm en de standaard is te flexibel waardoor je eigen verplicht bent om de camera via schroeven te bevestigen, wat voor mij geen optie is. De app is makkelijk te gebruiken wel jammer dat je niet de camera naar links en rechts kan besturen, maar daar betaal je natuurlijk meer voor.

Pluspunten

• De app is makkelijk en overzichtelijk
  • Infrarood voor jn de nacht
  • Goede zoom

Minpunten

• Bekijken via laptop / pc niet mogelijk
  • Veel ruis via de app en camera
  • De standaard van camera is te flexibel
  • Camera wordt heel warm
  • QR code zit op een onhandige plek

Piet 07-08-2017

Goedkoop en goed.

Natuurlijk alle kwaliteit voor zijn prijs maar erg verrassend. Het installeren gaat bijna als vanzelf. Beeldkwaliteit is erg goed. De geluidskwaliteit iets minder maar je kan met elkaar communiceren. Ook het bewegingsalarm werkt perfect! Leuke (instap) camera voor een leuke prijs!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Luisteren en spreken
  • Nachtzicht

Dennis 26-07-2017

slecht absoluut slecht

ik kan het niet aanraden dit product te kopen geef iets meer geld voor iets dat wel werkt het probleem zit hem onder andere in de app die je moet gebruiken deze werkt totaal niet ik heb hem zsm weer terug gebracht was er ruim 4uur mee bezig maar kreeg hem niet aan het werken veel ergernis en stress in de app heb twee manieren om aan te sluiten bij de een kom je maar halverwege bij de ander crasht de app wat een troep ook heb ik het idee dat de camera steeds uitvalt

Klaas529 25-10-2017

lk heb ook dezelfde ervaring. Krijg camera niet aangemeld bij netwerk. Opgebeld naar helpdesk maar daar konden ze mij ook niet helpen! Snel weer in de doos en dan terug naar de winkel voor een ander merk