Eminent EM6330 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eminent EM6330 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

henk 24-03-2019

Mmoi beeld

Geschreven voor: Eminent EM6330 wit

Mooi beeld, simpel in te stellen maar met name de ALARM instellingen m.b.t, de SD kaart is zeer onstabiel. Instelling valt iedere keer terug naar alarm uit en geen opname.
Dus de instellingen zijn niet te vertrouwen!

Pluspunten

• Mooi beeld

Minpunten

• App en/of Camera onstabiel
  • Ontzettend veel loze alarmmeldingen

Miss Sweet 17-02-2018

Lastig te installeren, wel mooie app.

Geschreven voor: Eminent EM6330 wit

Had voorheen een Sitecom maar die fabriek stopte met de app, dus zocht een soortgelijke. En dat werd deze. Ik heb hem met een uur, en moet zeggen het installeren viel tegen. Wel veel meer opties om de kwaliteit en instellingen te veranderen. Snelle verbinding met de camera via de telefoon. Ik moet er aan wennen dat er geen lampje brandt waaraan ik kan zien dat de camera operationeel is.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Reageert goed valse meldingen is instelbaar

Minpunten

• Ingewikkelde installatie
  • Handleiding onduidelijk

Ronald 11-11-2017

Eminent ipcam

Geschreven voor: Eminent EM6330 wit

Prima ipcamera voor in huis, jammer alleen dat de infrarood 's avonds aan en uit gaat bij het kijken van tv. Goed beeld, goed in te stellen. Voor digibeten is deze ipcam een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig aan te sluiten (P&P)

Minpunten

• Schakelen ir aan/uit bij tv kijken