Y-cam Bullet HD 1080 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Y-cam Bullet HD 1080 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Alex 06-12-2015
Geschreven voor: Y-cam Bullet HD 1080 wit

Let op dat u geen verouderd model aanschaft. Het nieuwste model (2nd generation) kan kostenloos beelden opslaan in 'the Cloud'. De beelden kunnen met een eigen app worden geraadpleegd. De oude generatie wordt door diverse Nederlandse webshops schaamteloos zonder korting verkocht: de oude 2nd generation camera kan GEEN beelden in the cloud opslaan en voor het raadplegen met een app moet u er een aanschaffen voor 5 euro (die niet van Y-cam zelf wordt uitgegeven). Het beste kunt u de camera bij de leverancier bestellen (ook een stuk goedkoper !!). De ondersteuning door de leverancier is mij uitstekend gebleken. Ik werd kostenloos vanuit Engeland door een medewerker (telefonisch) geholpen (hij belde mij !!). Op ondersteuning van de Nederlandse webshop waar ik hem gekocht zit ik nog steeds te wachten: die hebben gewoon verstek laten gaan !