D-Link Day/Night Cloud Camera wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link Day/Night Cloud Camera wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

sander.1978 27-07-2016

Slecht product

Is niet eenvoudig te installeren, software van leverancier veranderd na een tijd en dan moet je een hele hoop moeite doen om het opnieuw te installeren en werkend te krijgen. Ik zou voor een ander merk gaan. Ben heel erg ontevreden met D-Link. Help Desk zit in Barcelona...en dan krijg je een student aan de lijn die je niet verder kan helpen...en hulp in Nederland is er niet.

John_M 28-07-2016

Ik heb weinig moeite gehad om de zaak te installeren.
Mocht je je instellingen willen hergebruiken voor een firmware update dan kun je ook eenvoudig alle instellingen exporteren en weer importeren na de update.

mhooglan 04-07-2014

Software installatie is pijnloos. De bijgeleverde installatie cd zorgt eerst voor een bijgewerkte versie op harde schijf, deze installeert de camera en zijn firmware updates zonder problemen. De camera werkt direct met de netwerk kabel. Om de wifi werkend te krijgen had ik wat meer tijd nodig, het lijkt erop dat als je de wifi extender functionaliteit wilt gebruiken, de wifi niet meer werkt, ook als je de camera opnieuw uitricht hoor je wat relais klikken en verliest die zijn verbinding. (hoort zo?) Beeldkwaliteit, ook s'nachts is perfect, de opnames en geluid kan je opslaan op een ftp server (nas) probleempje was dat gedurende de nacht de tijd ineens naar default ging (1 jan 2000), dus de ftp file namen kloppen dan niet meer (misschien een reboot van de camera geweest ?) de ipad app via mydlink werkt ook naar behoren, het instellen van de camera via de camera interne website gaat goed mits je de laatste java versie hebt. (win7 + chrome). ik houd de wifi nog in de gaten of de verbinding stabiel blijft, en ga er nog 1 aanschaffen.
samenvattend:
beeld en geluid = goed
netwerk via kabel = goed
wifi = acceptabel
beeld via mydlink = goed
ftp uploads = werkt, maar geen auto cycle, moet zelf opschonen
prijs = ok

John_M 02-07-2014

Beeld redelijk (mits voldoende licht)
Leuke functie om live mee te kijken via de app
Redelijk eenvoudige installatie (van die zaken die werken)

Geen standaard mogelijkheid om beelden vast te leggen. Je moet je eigen FTP server daarvoor hebben.

Een van mijn twee (indentieke) camera's stuurt geen bestanden naar de FTP server (de andere wel ??!!).

DLink is dan weer zo'n bedrijf waar je je meer af proberen te houden bij support dan echt helpen met een oplossing. Steeds weer nietszeggende vragen en weer een heel formulier op hun website door.
Als ik dit geweten had had ik beide camera's nooit gekocht.

josbossie 01-04-2014

Camera gekocht die moest voldoen aan het feit dat deze nachtzicht heeft en wireless moest kunnen werken en deze DCS-933L voldoet hier prima aan. Het installeren is een fluitje van een cent, ook de apps (zowel iPhone als iPad) werken prima.
Hoewel ik geen ervaring met andere camra's heb is dit wel een aanrader.

sanderjo 15-03-2014

Ik zoek al een tijdje een betaalbare wireless IP camera met goede apps... en die heb ik nu gevonden. Met de installatie moet je wel rekening houden met de security settings van JAVA, maar als je die hebt gevonden werkt alles als een zonnetje. Goede detectie, goed beeld en snel op het netwerk. Ik heb een huis gekocht en ga verhuizen, dus koop nog 2 van deze camera's er bij. Door het geluid werkt de camera ook prima als babyfoon. De apps op de iPad, Windowsphone en laptop werken prima! Kortom goede koop en dankzij Wehkamp binnen 12 uur in huis...

GThielen 27-02-2014

Vandaag de D-Link DCS933L ontvangen van de Wehkamp. Snel en goed afgeleverd.
De installatie verliep vlekkeloos. Ik was er een beetje huiverig voor maar alles liep perfect. Zoals in de instructies beschreven, zo gedaan. CD erin en alles ging in een keer goed. Snel en super eenvoudig.
Ik zit al jaren in de automatisering, maar dit heb ik nog niet eerder gezien. Daarna meteen de gratis app geïnstalleerd op m'n iPad. Na ingeven van m'n eerder aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord op MyDlink zag ik m'n camera meteen terug. Perfect beeld en geluid. Super !
Ik heb zojuist nog 3 camera's besteld bij Wehkamp ( ivm de actie).

wiese71 12-04-2014

Vraag????????
Heb nu de elroc903camera, hoop gedoe met installeren. Heb spijt dat ik de camera gekocht heb. voor de app op je mobiel moet je betalen. Is dat bij deze camera ook???

GThielen 13-04-2014

Voor de lite-versie van de app hoeft je niet te betalen. Deze is prima. De betaalde versie is €0,79 of zo. Net iets uitgebreider dan de lite.

Bv3L 19-02-2014

Sinds 2 dagen in het bezit van de 933L. De installatie ging redelijk snel, maar bij de upgrade heb ik even zitten tobben. Uiteindelijk via de website en de laptop verbinding via MyDlink alles geupdated. Het werkt perfect, je kan de camera via de laptop nog nader instellen op je eigen wensen. Ook via de tablet zijn de camera beelden goed te bekijken, zowel overdag als s'nachts. Kortom: Perfect kwaliteits produkt voor een lage prijs. Ben er blij mee.

reviewwriter 15-02-2014

Hadden al de 930 maar wilde ook zicht in het donker. Installeren was makkelijk al lukte het niet om deze via de laptop aan het bestaande account toe te voegen. Via de app op mijn smartphone was dit echter zo geregeld. Bij de andere familieleden stond de camera toen meteen in het overzicht. Zicht is zowel overdag als s'nachts erg goed! Enige minpunt is de lengte van de adapterkabel maar dat hebben we zelf opgelost

wammetje 13-02-2014

camera is mbv de installatie dvd gemakkelijk te installeren.
Geeft een prima beeld, ook in de night-mode.
De aanvullende opties zijn, voor deze prijs, een mooie aanvulling. De ingebouwde wifi signaal-versterker is ideaal.
Dus een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding